• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 10:45

Detail zákazky Z202021427

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 10:45

Základné údaje

Z202021427

OF-220487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4957540

Objednávateľ

37920413

Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín

Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v kategóriách - maloodber a stredoodber a zabezpečenie distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do odberných miest odberateľa počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM POD SKSPPDIS000430022071, stredoodber kWh 1 530 038
2. OM POD SKSPPDIS000430022129, stredoodber kWh 1 864 687
3. OM POD SKSPPDIS010430002792, tarifa M8 kWh 391 000
Denné maximálne množstvo pre OM č.1, POD SKSPPDIS000430022071 m3 1 100
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Január % 14,3
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Február % 11,5
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Marec % 10,5
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Apríl % 8,2
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Máj % 7,1
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Jún % 4,8
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Júl % 3,0
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: August % 3,8
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: September % 5,4
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: Október % 7,6
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: November % 10,0
OM č. 1, POD SKSPPDIS000430022071 - mesačná váha: December % 13,8
Denné maximálne množstvo pre OM č.2 POD SKSPPDIS000430022129 m3 1 300
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Január % 17,1
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Február % 14,7
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Marec % 12,2
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Apríl % 3,4
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Máj % 1,8
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Jún % 1,1
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Júl % 1,2
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: August % 1,8
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: September % 4,1
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: Október % 12,0
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: November % 13,9
OM č. 2, POD SKSPPDIS000430022129 - mesačná váha: December % 16,7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie na všetkých odberných miestach je 3 735 725 kWh
Predpokladaná celková spotreba v m3 na celé zmluvné obdobie na všetkých odberných miestach je 347 419 m3.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do všetkých špecifikovaných odberných miest odberateľa.
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest za podmienok dohodnutých v zmluve, Všeobecných podmienok pre EKS - OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku plynu a elektriny.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých jeho odberných miestach.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane spotrebnej dane a všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb ( t. zn. distribučné poplatky) počas zmluvného obdobia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednaného zemného plynu. Uvedené nevylučuje možnosť uplatnenia sankcie podľa čl. VI ods. 6.11. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. O tejto skutočnosti je povinný dodávateľ informovať odberateľa dostatočne vopred.
Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou zálohovou platbou pre jednotlivé odberné miesta odberateľa na základe splátkového kalendára vypracovaného dodávateľom. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu pre OM č. 3 bude raz ročne na základe odpočtu stavu plynomerov v jednotlivých odberných miestach.Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu pre OM č. 1 a 2 (stredoodber), bude raz mesačne na základe odpočtu stavu plynomerov v jednotlivých odberných miestach.
Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky: pre odberné miesto č. 1 až č. 3 od 1.1.2021 00,00 hod. do 31.12.2021 23,59 hod.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží : Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/ 2012 Z.z.v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží : Platnú zmluvu uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na celé obdobie plnenia zákazky, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží podrobný rozpočet - štruktúru ceny pre maloodber a stredoodber t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Kúpna zmluva, Všeobecné podmienky pre EKS- OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Presné adresy jednotlivých odberných miest budú oznámené dodávateľovi po uzatvorení zmluvy mailom do 5 pracovných dní.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
Odberateľ má právo bezodplatne vykonať zmeny v rozsahu odberných miest. Odberné miesta môžu počas platnosti zmluvy pribudnúť aj odbudnúť. Na každú takúto zmenu v rozsahu odberných miest sú povinné zmluvné strany uzavrieť dodatok k zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Odberné miesta podľa špecifikácie oznámenej dodávateľovi po uzavretí zmluvy, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

144 109,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2020 10:51

09.09.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 92
 120
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2020 07:38 - Vstupná ponuka 144 108,00 € Cena s DPH
08.09.2020 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka 128 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS