• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 13:00

Detail zákazky Z202021410

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 13:00

Základné údaje

Z202021410

OF-220150

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4955271

Objednávateľ

31313680

Teresa Benedicta

Námestie Jána Pavla II. 6073/7, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Dodávka elektrickej energie v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 01.10.2020 do 30.09.2021. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Predpokladaná celková spotreba elektriny za 12 mesiacov na odbernom mieste 24ZVS0000056468C   (OM1),  Jednotarif, mesačná fakturácia spotreby kWh 6000
2. Predpokladaná celková spotreba elektriny za 12 mesiacov na odbernom mieste 24ZVS0000080105N    (OM2), Jednotarif , mesačná fakturácia spotreby kWh 41000
3.Predpokladaná celková spotreba elektriny za 12 mesiacov na odbernom mieste  24ZVS00000799577 (OM3),  Jednotarif, mesačná fakturácia spotreby kWh 33000
Vyhodnocovacie obdobie - začiatok dátum 1.10.2020
Vyhodnocovacie obdobie - koniec dátum 30.09.2021
Tolerancia odberu minimálna hodnota % 50
Tolerancia odberu maximálna hodnota % 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto (OM1) 24ZVS0000056468C
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
istič/A/počet fáz ističa 25 A/ 3 fázy
2. Odberné miesto (OM2) 24ZVS0000080105N
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
istič/A/počet fáz ističa 63 A/ 3 fázy
3. Odberné miesto (OM3) 24ZVS00000799577
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
istič/A/počet fáz ističa 63 A/ 3 fázy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ oznámi dodávateľovi presnú adresu OM do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Ostatných požiadavkách na plnenie a v súlade predpismi uvedenými v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanoveniach o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) , t.j. príloha č. 1 , čl. I bod 1.3. k Všeobecným zmluvným podmienkam.
Tieto Ostatné požiadavky na plnenie (OPP) dopĺňajú VZP a OUEP.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Združená dodávka elektrickej energie na zmluvné obdobie od 01.10.2019 do 30.09.2020 t.j. 12 mesiacov.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru vrátane ceny za silovú energiu a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Minimálne množstvo odberu plnenia pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške pod hodnotu 80 % predpokladaného množstva Plnenia. Maximálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku sa stanovuje vo výške nad hodnotu 120 % predpokladaného množstva Plnenia.
Dodávateľ vyhodnocuje ZM súhrnne ako SZM za obdobie vyhodnocovacieho roka pre všetky odberné miesta odberateľa, pričom zúčtovacím obdobím pre posúdenie prípadného nedodržania dohodnutých objemov dodávky elektrickej energie je jeden kalendárny rok.
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
najneskôr do 5 (päť) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, na adresu objednávateľa, požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke:
a) Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov.
b) Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, - telefónne číslo kontaktnej osoby, - e-mail kontaktnej osoby
c) Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia ceny" s uvedením jednotkových cien aj celkovej ceny podľa OM, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy.
d) "Kalkuláciu zmluvnej ceny" , t.j. rozpis položiek, z ktorých bola cena zložená v kontraktačnej ponuke, a to v rozsahu min. podľa OUEP čl. V, bod 5.1 a 5.2, Prílohy č. 1, k Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len "VZP") - jednotková cena za komoditu je počas trvania zmluvy nemenná. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu samostatnú kalkuláciu zmluvnej ceny a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do vystavenia faktúry s novými sadzbami.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne
Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúry samostatne za každé odberné miesto v papierovej aj elektronickej forme.
Dodávateľ okrem faktúry v tlačenej podobe doručenej do sídla odberateľa doručí túto faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za silovú energiu, prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu a tarifu zvlášť.
Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa elektrickej energie. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za odberateľa je oprávnený vydať len štatutárny orgán.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií v čestnom prehlásení sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Jána Pavla II. 6073/7, M.R. Štefánika 342/76 Vojčice, Paričovská 2745/116 Trebišov, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.10.2020 09:23 — 30.09.2021 09:23

80 000,00 kWh

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2020 09:24

08.09.2020 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2020 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 157
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2020 07:53 - Vstupná ponuka 15 999,55 € Cena s DPH
08.09.2020 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 15 485,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS