• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 10:05

Detail zákazky Z202021401

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 10:05

Základné údaje

Z202021401

OF-220602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4955265

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty

Teplomer, bezkontaktný, infračervený, meranie, teplota, vzdialenosť.

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty
Funkcia
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozsah merania - režim telesnej teploty °C 34,0 43
Rozlíšenie - teploty °C 0,1
Prevádzková teplota - režim telesnej teploty °C 10 40
Merací rozsah teplôt °C 1 55
Vzdialenosť sondy od objektu merania cm 1 5
Čas merania sekundy 3
Rozmer teplomera (dĺžka) mm 130 170
Rozmer teplomera (šírka) mm 30 75
Rozmer teplomera (hrúbka) mm 20 45
Hmotnosť prístroja (bez batérií) g 60 120
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty - v počte ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty teplomer musí spĺňať všetky aktuálne platné a vydané štandardy, certifikáty a smernice pre uvedenie na trh v Slovenskej republike
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty systém rýchlej kalibrácie automatickej AQCS aj manuálnej MQCS
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty použitie na meranie teploty tela, snímanie špecifických miest na pokožke za účelom odhalenia anomálií spôsobených zápalom
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty na meranie teploty otvorených rán alebo orgánov počas chirurgických zákrokov
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty teplomer musí mať  rýchly stabilizačný systém k okolitej teplote (možnosť používania pri mínusovej teplote)
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty požaduje sa návod na obsluhu v slovenskom jazyku
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty LCD displej s posvietením
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty - napájanie 1,5V batérie
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty s pamäťou meraní
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty vybavený zvukovou signalizáciou
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty s automatickým vypnutím po nečinnosti
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty vzdialenosť sondy od objektu merania 1 - 5 cm (teplomer musí sám určiť správnu vzdialenosť medzi teplomerom a meraným miestom)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2.3.2. Požaduje sa predložiť elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na položku predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, výška DPH,  jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH za požadované množstvo).
2.3.3.Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu 1. akostnej triedy.
2.3.4. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar min. 24 mesiacov.
2.3.5. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2.3.6. Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.7. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií alebo obdobných farebných vyobrazení (napr. prospekt, list z katalógu, a pod.), podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných  a technických charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa  na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky nacenených výrobkov.
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.9. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v miestach dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.10. Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi do miesta plnenia v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00hod. do 13,00 hod.
2.3.11. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.12. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.13. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.14. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.15. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade dodávky tovaru s vadami alebo dodania tovaru, ktorý nezodpovedá funkčnej a technickej špecifikácií tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy a vlastnému návrhu predmetu zmluvy predloženého dodávateľom objednávateľ takýto tovar neprevezme.
2.3.16. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa považovať: a)Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy   alebo/aj
b) Nesplnenie povinnosti dodávateľa predložiť ktorejkoľvek poverenej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy podľa bodu 2.3.6. a 2.3.7. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj
c) Na základe návrhu na plnenie predmetu zmluvy predloženého dodávateľom  podľa bodu 2.3.6. a 2.3.7. tejto kúpnej zmluvy nebude možné objednávateľom, resp. poverenou osobou objednávateľa jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo návrh na plnenie predmetu zmluvy (farebné vyobrazenie,  podrobný opis tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík) nebude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1 - Úrad hlavného lekára pracovisko Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

16.09.2020 08:00 — 25.09.2020 13:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

739,73

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2020 08:30

08.09.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2020 10:22 - Vstupná ponuka 739,44 € Cena s DPH
03.09.2020 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS