30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46101381
Green Technologies Slovakia s. r. o.
Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty
Teplomer, bezkontaktný, infračervený, meranie, teplota, vzdialenosť.
Tovar, Služba
1. Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty
|
|
---|---|
Funkcia |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozsah merania - režim telesnej teploty | °C | 34,0 | 43 | |
Rozlíšenie - teploty | °C | 0,1 | ||
Prevádzková teplota - režim telesnej teploty | °C | 10 | 40 | |
Merací rozsah teplôt | °C | 1 | 55 | |
Vzdialenosť sondy od objektu merania | cm | 1 | 5 | |
Čas merania | sekundy | 3 | ||
Rozmer teplomera (dĺžka) | mm | 130 | 170 | |
Rozmer teplomera (šírka) | mm | 30 | 75 | |
Rozmer teplomera (hrúbka) | mm | 20 | 45 | |
Hmotnosť prístroja (bez batérií) | g | 60 | 120 | |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty - v počte | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | teplomer musí spĺňať všetky aktuálne platné a vydané štandardy, certifikáty a smernice pre uvedenie na trh v Slovenskej republike |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | systém rýchlej kalibrácie automatickej AQCS aj manuálnej MQCS |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | použitie na meranie teploty tela, snímanie špecifických miest na pokožke za účelom odhalenia anomálií spôsobených zápalom |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | na meranie teploty otvorených rán alebo orgánov počas chirurgických zákrokov |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | teplomer musí mať rýchly stabilizačný systém k okolitej teplote (možnosť používania pri mínusovej teplote) |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | požaduje sa návod na obsluhu v slovenskom jazyku |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | LCD displej s posvietením |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty - napájanie | 1,5V batérie |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | s pamäťou meraní |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | vybavený zvukovou signalizáciou |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | s automatickým vypnutím po nečinnosti |
Teplomer bezkontaktný na meranie telesnej teploty | vzdialenosť sondy od objektu merania 1 - 5 cm (teplomer musí sám určiť správnu vzdialenosť medzi teplomerom a meraným miestom) |
Názov |
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2.3.2. Požaduje sa predložiť elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na položku predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH za požadované množstvo). |
2.3.3.Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu 1. akostnej triedy. |
2.3.4. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar min. 24 mesiacov. |
2.3.5. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2.3.6. Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.7. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií alebo obdobných farebných vyobrazení (napr. prospekt, list z katalógu, a pod.), podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných a technických charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky nacenených výrobkov. |
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.9. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v miestach dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.10. Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi do miesta plnenia v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00hod. do 13,00 hod. |
2.3.11. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.12. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.13. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
2.3.14. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2.3.15. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade dodávky tovaru s vadami alebo dodania tovaru, ktorý nezodpovedá funkčnej a technickej špecifikácií tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy a vlastnému návrhu predmetu zmluvy predloženého dodávateľom objednávateľ takýto tovar neprevezme. |
2.3.16. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa považovať: a)Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj |
b) Nesplnenie povinnosti dodávateľa predložiť ktorejkoľvek poverenej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy podľa bodu 2.3.6. a 2.3.7. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj |
c) Na základe návrhu na plnenie predmetu zmluvy predloženého dodávateľom podľa bodu 2.3.6. a 2.3.7. tejto kúpnej zmluvy nebude možné objednávateľom, resp. poverenou osobou objednávateľa jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo návrh na plnenie predmetu zmluvy (farebné vyobrazenie, podrobný opis tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík) nebude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy. |
Pod Stráňami 1 - Úrad hlavného lekára pracovisko Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
16.09.2020 08:00 — 25.09.2020 13:00
1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy
739,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2020 08:30
08.09.2020 09:00
08.09.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2020 10:22 - Vstupná ponuka | 739,44 | € | Cena s DPH |
03.09.2020 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: