• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 10:05

Detail zákazky Z202021392

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 10:05

Základné údaje

Z202021392

OF-219891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4955261

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

41192516

Lucia Rošková R-interiér

M. R. Štefánika 2588/33, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maliarsky materiál

farba, náter, stierka, riedidlo, páska, fólia, papier, špachtla, štetec, valček, lyžica, tyč, kliny, hladítko, lepidlo

  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44832200-3 - Riedidlá
  • 37820000-2 - Potreby pre maliarov
  • 37823000-3 - Nepremastiteľný papier a iné papierové položky
  • 39224210-3 - Maliarske štetce
  • 14810000-2 - Brúsne produkty
  • 44113100-6 - Dlažobné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maliarsky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Esmal, alebo ekvivalent, farba biela, 15 kg ks 45
2. Farba Jupol, alebo ekvivalent, farba biela, 25 kg ks 50
3. Farba antibakteriálna ACTíN H, 15 kg ks 17
4. Farba Latex, alebo ekvivalent, farba biela, 6 kg ks 23
5. Náter protiplesňový, farba biela, 7,5 kg ks 15
6. Farba na betón, žltá, 0,75 kg ks 10
7. Stierka, 30 kg ks 13
8. Farba syntetická, oker, 0,60 kg ks 23
9. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent , červená, 1 kg ks 17
10. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent žltá, 1 kg ks 17
11. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent, modrá, 1 kg ks 17
12. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent, hnedá, 1 kg ks 13
13. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent, oranžová, 1 kg ks 15
14. Farba syntetická, žltá, 4,5 l ks 24
15. Farba syntetická vrchná, biela, 4,5 l ks 24
16. Sadra biela-modelárska, 1 kg ks 25
17. Sadra Rigips, alebo ekvivalent , maliarska, 3 kg ks 13
18. Sadra Rigips, alebo ekvivalent, elektrikárska, 5 kg ks 22
19. Stemal, alebo ekvivalent, farba biela, 4 kg ks 20
20. Farba syntetická , červená, 4,5 l ks 3
21. Farba syntetická základná, biela, 4,5 l ks 20
22. Riedidlo S 6006, 10 l ks 15
23. Riedidlo C 6000, 10 l ks 11
24. Páska maliarska , hrúbka 3 cm, dĺžka 50 m ks 70
25. Fólia číra maliarska, rozmer: 20 x 4 m ks 70
26. Páska maliarska, hrúbka 5 cm, dĺžka 50 m ks 120
27. Penetračný náter, 5 l ks 20
28. Papier vlnitý, 10m x 1,05m ks 35
29. Štetec plochý, 40 mm ks 35
30. Štetec plochý, 50 mm ks 35
31. Štetec plochý, 30 mm ks 35
32. Štetec plochý, 20 mm ks 35
33. Štetec plochý, 25 mm ks 35
34. Štetec plochý, 15 mm ks 35
35. Štetec plochý, 10 mm ks 35
36. Štetka maliarska guľatá malá, priemer 6 cm ks 6
37. Štetec zárohák, č.2 ks 25
38. Štetec zárohák, č.3 ks 25
39. Špachtla nerezová, 100 mm ks 9
40. Špachtla nerezová, 80 mm ks 9
41. Špachtla nerezová, 60 mm ks 9
42. Súprava maliarska č. 24, valec komplet 25 cm, mriežka bal 20
43. Valček plstený maliarsky, 18cm ks 23
44. Valček plstený maliarsky, 24 cm ks 23
45. Valček náhradný 24 cm,  polykryl/lakovanie ks 20
46. Tyč k valčeku maliarskemu - teleskopická, oceľová 1,2-2 m ks 4
47. Murárska lyžica, štukatérska , 160 mm ks 5
48. Murárska naberačka, 180 mm ks 5
49. Škrabka maliarska nerezová, 10 cm ks 10
50. Papier brúsny , zrnitosť: 80 ks 340
51. Papier brúsny , zrnitosť: 40 ks 340
52. Papier brúsny , zrnitosť: 60 ks 340
53. Papier brúsny, zrnitosť: 100 ks 220
54. Papier brúsny, zrnitosť: 120 ks 220
55. Hladítko, nerez 130 x 270 cm s PVC rúčkou ks 6
56. Chemoprén lepidlo, alebo ekvivalent, 0,75 l ks 35
57. Lepidlo mamut Glue, alebo ekvivalent, 290 ml ks 120
58. Rigips extra, alebo ekvivalent, 5 kg ks 32
59. Farba S-2013, čierna, 0,6 l ks 7
60. Farba S-2013, žltá, 0,6 l ks 7
61. Farba S-2013, modrá, 0,6 l ks 7
62. Farba S-2013, hnedá, 0,6 l ks 7
63. Farba S-2013, zelená, 0,6 l ks 7
64. Obkladačské plastové kliny, 0-8 mm bal. 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy je maliarsky materiál, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepouživaný, nepoškodený.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu tvoreného celkovou zmluvnou cenou , podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy (elektronické objednávky) každé 4 mesiace. 4 miesta plnenia objednávateľa v Bratislave.
Záruka 24 mesiacov.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí dodávateľovi schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vovýške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

9 535,47

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.09.2020 08:14

08.09.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 642
 62
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2020 20:24 - Vstupná ponuka 9 535,00 € Cena bez DPH
08.09.2020 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 9 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS