• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202021365

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202021365

OF-220477

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4959922

Objednávateľ

52265021

Úrad pre reguláciu hazardných hier

Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK

Dodávateľ

46979760

SEHOS PLUS s. r. o.

Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie, čistiace služby a dodávka hygienických a čistiacich potrieb

Upratovanie a čistenie administratívnych priestorov, vrátane priľahlých priestorov - vysávanie, ošetrovanie a umývanie podláh, dverí, nábytku, vnútorných parapetných dosiek, utieranie prachu, vynášanie smetí a odpadkov, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny, pravidelné dopĺňanie hygienických potrieb a čistiacich prostriedkov

  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov
  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia rozsahu upratovacích prác:
Funkcia
Vykonávanie denných, týždenných a mesačných upratovacích a čistiacich služieb v administratívnych, spoločenských a priľahlých obslužných priestoroch.
Upratovanie vykonávané v čase medzi 6.00 hod. do 18.00 hod. rozsahu a v priestoroch podľa D/T/M špecifikácie prác
Časy - ranná zmena, kedy bude realizované upratovanie hod 6.00-8.30
Časy - poobedňajšia zmena, kedy bude realizované upratovanie hod 13.00-18.00
V iných časoch podľa dohody.
** Harmonogram upratovania a čistenia priestorov ** :
A.) Kancelárske, spoločenské priestory (zasadačky):
A1.) Denné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch pondelok-piatok (1x denne) v rozsahu :
a) vyprázdniť odpadkové koše a odpadové nádoby skartovacích zariadení, ak je nimi kancelária vybavená (skartovaný papier vyniesť do nádob na separovaný odpad)
b) podlahu bez kobercov vrátane soklov vytrieť mokrou handrou
c) koberce a dverné prahy - povysávať nečistoty
d) voľné odkladacie plochy na pracovných stoloch, vedľajších stolíkoch, kontajneroch, nízkych dostupných skrinkách, policových skriniach a vnútorných parapetných doskách utrieť od prachu
e) vypnuté počítače, monitory (mimo plochy obrazovky), tlačiarne, chladničky, telefónne aparáty, stolové lampy utrieť od prachu
f) z dvier odstrániť viditeľné nečistoty
g) kontrola a doplnenie spotrebného materiálu
A2.) Týždenné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch (1x za týždeň) vrátane denného intervalu :
a) voľné odkladacie plochy na pracovných stoloch, vedľajších stolíkoch, kontajneroch, nízkych dostupných skrinkách, policových skriniach a vnútorných parapetných doskách utrieť od prachu a pretrieť vhodnou politúrou
b) koberce a dverné prahy dôkladne povysávať / podlahy bez kobercov dôkladne poumývať
c) vymeniť vrecká v odpadkových nádobách
d) bočné steny stolov, skríň a ostatného dreveného nábytku utrieť vlhkou hubkou, alebo utrieť od prachu a natrieť vhodnou politúrou
e) vyčistenie presklených plôch skriniek, vyčistenie zasklených výplní dverí, zrkadlá utrieť a preleštiť
f) vrchy skríň - odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou
g) prístupné radiátory a rozvody kúrenia utrieť vlhkou handrou, utrieť prach z rôznych rámov. tabúľ atď. suchou a vlhkou handrou
h) stoličky, kreslá - odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou, textilné poťahy povysávať, kožené kreslá vyčistiť od viditeľných nečistôt vhodným čistiacim prostriedkom
i) hasiace prístroje a hydranty utrieť od prachu a pretrieť vlhkou handrou, vymiesť a odstrániť pavučiny
j) utrieť vypínače svetla, stolné lampy a ochranné lišty el. rozvodov
A3.) Mesačné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch (1x za mesiac) vrátane denného a týždenného intervalu :
a) vyčistenie drevených dverí, rámov, zárubní z oboch strán
b) vyčistenie pevných sklenených častí dverí, rámov, zárubní z oboch strán
c) kľučky a kovania dverí - kompletne vyčistiť
B.) Chodby, schodiská, vstupná hala, vrátane výťahu :
B1.) Denné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch pondelok-piatok (1x denne) v rozsahu :
a) vyprázdniť odpadkové koše
b) podlahu bez kobercov vrátane soklov a drevených prahov vytrieť vlhkou handrou, pozametať schodištia a chodby, podlahy výťahových kabín umyť vlhkou handrou, vyleštiť bočné steny
c) vyprázdniť a vyčistiť popolníky na miestach určených pre fajčiarov
d) koberce a dverné prahy - povysávať nečistoty / vyčistiť sklenené výplne dverí a vyčistiť zrkadlá
e) voľné odkladacie plochy nábytku, pulty a parapetné dosky, utrieť od prachu a pretrieť vlhkou handrou
f) kontrola a doplnenie spotrebného materiálu
B2.) Týždenné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch (1x za týždeň) vrátane denného intervalu v rozsahu :
a) prístupné radiátory a rozvody kúrenia, zábradlia schodísk utrieť vlhkou handrou, utrieť prach z rôznych rámov. tabúľ atď. suchou a vlhkou handrou
b) podlahu bez kobercov vrátane soklov a drevených prahov (vrátane chodieb a schodišťa) dôkladne vytrieť vlhkou handrou / koberce a dverné prahy dôkladne povysávať
c) hasiace prístroje a hydranty utrieť od prachu a utrieť vlhkou handrou, vymiesť a odstrániť pavučiny, očistiť vypínače svetla, stolné lampy a ochranné lišty el. rozvodov
d) stoličky, kreslá - odstrániť prach, nečistoty (s použitím vhodného čistiaceho prostriedku) a utrieť vlhkou handrou, textilné poťahy povysávať
e) vyčistenie presklených plôch skriniek, vyčistenie zasklených výplní dverí, zrkadlá utrieť a preleštiť
B3.) Mesačné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch (1x za mesiac) vrátane denného a týždenného intervalu v rozsahu :
a) umyť drevené dvere, rámy, zárubne z oboch strán, vyčistenie pevných sklenených častí dverí z oboch strán
b) kľučky a kovania dverí - kompletne vyčistiť
c) vyčistiť vnútorné zasklené steny vrátane rámov obrazov
C.) Sociálne zariadenia, kuchyne :
C1.) Denné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch pondelok-piatok (1x denne) v rozsahu :
a) podlahu (PVC, dlažba) vrátane soklov a drevených prahov pozametať a vytrieť mokrou handrou s použitím čistiaceho prostriedku s dezinfekčným účinkom
b) kuchynský nábytok utrieť vlhkou handrou s vhodným dezinfekčným a čistiacim prostriedkom na voľne dostupných miestach (do 170 cm)
c) odstrániť stopy po prstoch a fľaky z dvier, stien a obkladačiek na voľne dostupných miestach, pretrieť mokrou handrou
d) plochy z nehrdzavejúcich materiálov a vstavaných zariadení vyčistiť vhodným detergentom
e) vyprázdniť odpadkové koše (v prípade potreby aj výmena sáčkov)
f) umývadlá, armatúry, konzoly, zrkadlá, držiaky na mydlo, dávkovače, držiaky na utierky, sušiče rúk a sprchy vyčistiť a vydezinfikovať (vodovodné batérie preleštiť)
g) vyčistiť a vydezinfikovať WC misy, dosky, splachovače, držiaky toaletného papiera, pisoáre, preleštiť zrkadlá
h) kontrola a doplnenie spotrebného materiálu
C2.) Týždenné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch (1x za týždeň) vrátane denného intervalu v rozsahu :
a) podlahu (PVC, dlažba) vrátane soklov a drevených prahov dôkladne vyumývať a vydezinfikovať
b) obkladačky vyumývať dezinfekčným čistiacim prostriedkom
c) odstrániť prípadný vodný kameň z armatúr, umývadiel, obkladačiek, pisoárov, záchodových mís, spŕch, atď.
d) výmena sáčkov do odpadkových košov
e) kuchynské skrine nad 170 cm na voľne nedostupných miestach - odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou
f) prístupné radiátory a rozvody kúrenia utrieť vlhkou handrou, hasiace prístroje a hydranty utrieť od prachu a utrieť vlhkou
g) handrou, vymiesť a odstrániť pavučiny
h) očistiť vypínače svetla, nástenné svetlá nad zrkadlami a ochranné lišty elektrických rozvodov, dôkladne vyleštiť zrkadlá
C3.) Mesačné práce predstavujú vykonávanie služieb v pracovných dňoch (1x za mesiac) vrátane denného a týždenného intervalu v rozsahu :
a) umývanie drevených dverí, rámov, zárubní z oboch strán, vyčistenie pevných sklenených častí dverí z oboch strán
b) kľučky a kovania dverí - kompletne vyčistiť
D.) Ostatné priestory a činnosti :
a) skladové priestory - 1 x mesačne pozametať a utrieť prach (podľa dostupnosti priestorov a po dohode)
b) 2 x ročne - umývanie otvárateľných okien z oboch strán
**DOPĹŇANIE SPOTREBNÉHO TOVARU PODĽA REÁLNEJ SPOTREBY**
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náplň do automatického osviežovača vzduchu, rôzne druhy 270 ml KS 33
Náplň do dávkovača mydla, biela, 250ml KS 481
Skladané papierové utierky typ ZZ, biele, 2 vrstvové, (4000ks/krt) KRT 46
Toaletný papier dvojvrstvový z celulózy, biely, návin cca 24m KS 3194
Vrecká na dámske hygienické vložky 25ks/bal BAL 43
Utierka hubková 5ks/bal BAL 48
Hubka na riad, tvarovaná, s abrazívnou vrstvou, 5ks/bal BAL 51
Čistiaci prostriedok na odpad, granulový, 500g KS 35
Gelová vložka do pisoárov KS 73
Koncentrovaný prípravok na umývanie riadu 450ml KS 101
Granulovaná soľ do umývačky riadu 1,5kg KS 25
Tabletový umývací prostriedok do umývačky riadov (1 umývací cyklus/ks) KS 2237
Leštiaci prostriedok do umývačky riadu, 400ml KS 33
Kefa na toaletu, plast KS 35
Alkalická batéria 1,5V D/mono veľký monočlánok do dávkovača osviežovača vzduchu, 2ks/bal BAL 8
Alkalická batéria 1,5V C/baby monočlánok do dávkovača dezinfekcie, 2ks/bal BAL 11
Prostriedok na vyčistenie umývačky riadu od mastnoty a vodného kameňa KS 35
Tekuté mydlo na ruky, s dávkovačom 500 ml KS 87
Tekutý krém na ruky, s dávkovačom, 100 ml KS 109
Závesný tuhý WC blok, antibakteriálny, proti vodnému kameňu KS 142
Dvojvrstvové savé kuchynské utierky z celulózy, návin 10m, 4ks/bal BAL 65
Skladané dvojvrstvové papierové servítky z celulózy s mikrorazbou, do zásobníka, 20x200/krt KRT 38
Pasta na odstránenie silných nečistôt z rúk, 450g KS 13
Závesný prostriedok na odstránenie zápachu v umývačke, citrón KS 33
Drôtenka nerezová, 2ks/bal BAL 43
Šampón na vlasy, 300ml KS 4
Sprchový gél, 750ml KS 3
Osviežovač vzduchu gélový, 150g KS 26
Náplň alkoholová dezinfekcia na ruky, neparfumovaná, 1200ml, 4ks/krt, normy: EN1500, EN1040, EN14476, EN1275, EN14348 KRT 7
Náplň dezinfekčná pena na čistenie záchodovej dosky 500ml, číra KS 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet kancelárií: 42
Podlahová plocha: 1295
Počet zasadačiek: 3
Počet toaliet: 11
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pracovníkov, osôb a zariadení dodávateľa, ktoré na realizáciu plnenia použije, vrátane kompletného materiálového zabezpečenia služieb, v podobe používaných prípravkov, technologických postupov a komponentov stanovenej úrovne akosti, prípravkov zodpovedajúcich príslušným STN a schváleným Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predložený podrobný aktualizovaný rozpočet musí obsahovať dve časti: a) paušálna odmena dodávateľa za poskytnuté služby potrebné k riadnej realizácii predmetu zákazky a špecifikované vo funkčnej špecifikácií rozsahu upratovacích prác, b) položkovite nacenené maximálne množstvá hygienického materiálu aj s uvedením jednotkových cien
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli na tom, že odmena za poskytnuté služby pozostáva z dvoch častí, a to nasledovne: časť a) paušálna odmena dodávateľa za poskytnuté služby potrebné k riadnej realizácii predmetu zákazky a špecifikované vo funkčnej špecifikácií rozsahu upratovacích prác, časť b) odmena za hygienický materiál potrebný k riadnej realizácii predmetu zákazky a skutočne dodaný objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za skutočne dodané služby za každý kalendárny mesiac počas trvania tejto zmluvy a za každý hygienický materiál dodaný objednávateľovi podľa jeho potrieb samostatne za každý kalendárny mesiac počas trvania tejto zmluvy v súhrne, čo dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi ako a) paušálnu odmenu za poskytnutie služby za kalendárny mesiac  a b) skutočne dodaný hygienický materiál podľa odobratého množstva v súlade s predloženou cenovou ponukou (predloženým rozpočtom) dodávateľa za kalendárny mesiac.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť výlučne za hygienický materiál na základe jeho skutočného dodania, ktoré vyplynie z jeho reálnych potrieb a ktorý bude vopred schválený a odsúhlasený objednávateľom.
Konečná zmluvná cena zahrňuje paušálnu odmenu dodávateľa za poskytnuté služby potrebné k riadnej realizácii predmetu zákazky a špecifikované vo funkčnej špecifikácií rozsahu upratovacích prác vrátane celkového maximálneho rámca dodávky hygienických prostriedkov a materiálu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii plnenia bude dodržiavať príslušné predpisy BOZP, požiarnej ochrany a ďalšie príslušné právne predpisy vzťahujúce sa na výkon jeho činnosti ako aj interné smernice a predpisy objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, že služby budú vykonávané výlučne oprávnenými pracovníkmi, ktorí boli preukázateľne oboznámení s príslušnými predpismi na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci  a na úseku ochrany pred požiarmi (najmä, nie však výlučne zákon č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi), či inými relevantnými právnymi predpismi obdobného charakteru. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa predložiť mu bezodkladne doklady preukazujúce splnenie tejto jeho povinnosti.
Pri realizácii plnenia je dodávateľ povinný dodržiavať zásady spolupráce so zamestnancami a pracovníkmi objednávateľa a všetky právne predpisy a ostatné predpisy vzťahujúce sa na služby ním vykonávané. Za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci osôb, ktorých dodávateľ využije na realizáciu plnenia zodpovedá v celom rozsahu dodávateľ. Za tým účelom je povinný dodávateľ takéto osoby vybaviť potrebnými bezpečnostnými a ochrannými pomôckami. Osoba, ktorá nebude spĺňať požiadavky na ochranu a bezpečnosť pri práci môže byť objednávateľom okamžite vylúčená a dodávateľ je povinný ju nahradiť.
Dodávateľ nesmie pri realizácii plnenia či v akejkoľvek súvislosti s ním narušiť bezpečnosť osôb a/alebo majetku nachádzajúcich sa v mieste plnenia tejto zmluvy a/alebo v blízkosti miesta vykonávaných služieb. Dodávateľ objednávateľovi rovnako garantuje, že použité prípravky nebudú po ich aplikovaní zanechávať žiadne viditeľné stopy a budú nezávadné pre zdravie, život a životné prostredie.
Zmluvné strany sa dohodli, že na tom, že objednávateľ je oprávnený kedykoľvek počas trvania tejto zmluvy kontrolovať jej plnenie zo strany dodávateľa, najmä, nie však výlučne, fyzickou kontrolou výkonu služieb na mieste, kontrolou postupu a kvality výkonu služieb a v tejto súvislosti dávať dodávateľovi pokyny a príkazy ako aj požadovať od neho vysvetlenia. Za týmto účelom je dodávateľ povinný oznámiť bezprostredne po podpise tejto zmluvy kontaktné údaje na zodpovedné osoby dodávateľa v nasledovnom rozsahu – meno a priezvisko, telefónne číslo a e-mailovú adresu.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomný zoznam osôb s uvedením mena a priezviska, evidenčného čísla občianskeho preukazu, ktoré budú upratovacie a čistiace služby vykonávať a každú zmenu tohto zoznamu písomne oznámiť objednávateľovi minimálne jeden (1) pracovný deň pred uskutočnením takejto zmeny.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že oprávnení pracovníci dodávateľa, ktorí budú plniť túto zmluvu, zachovajú mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa činnosti objednávateľa a jeho priestorov, o ktorých sa dozvedeli pri plnení tejto zmluvy. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení zmluvného vzťahu.
Objednávateľ poskytne oprávneným pracovníkom dodávateľa v zmysle predloženého zoznamu osôb od priestorov objednávateľa kľúče alebo zabezpečí iný prístup k týmto priestorom. Objednávateľ neumožní prístup do priestorov objednávateľa iným osobám ako osobám, ktoré sú uvedené v zozname osôb predloženom dodávateľom alebo ak dodávateľ zmenu týchto osôb písomne neoznámil objednávateľovi minimálne jeden (1) pracovný deň pred uskutočnením takejto zmeny. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo stanoviť špeciálny režim prístupu do niektorých priestorov objednávateľa.
Dodávateľ je povinný odo dňa začatia plnenia zmluvy viesť denník služieb v súlade s Harmonogramom upratovania a čistenia priestorov. Do denníka služieb sa zapisujú všetky skutočnosti rozhodné pre plnenie tejto zmluvy, hlavne údaje o časovom postupe vykonávania služieb, ich kvalite, druhu a množstve použitého materiálu, množstve, druhu a dobe použitia zariadení, prípadne údaje o počte oprávnených pracovníkov dodávateľa. Objednávateľ má právo sledovať obsah denníka služieb a má právo pripájať k vykonaným zápisom svoje stanoviská, súhlasy, námietky a pod.
Dodávateľ je povinný dbať na dodržiavanie pracovnej disciplíny svojich oprávnených pracovníkov a dodržiavať všetky zmluvné podmienky dohodnuté v tejto zmluve. V prípade, ak objednávateľ zistí, že pracovníci dodávateľa zjavným spôsobom porušujú pracovnú disciplínu, zásady bezpečnosti a ochrany zdravia, resp. iné zmluvne dohodnuté podmienky, môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol nárok na náhradu prípadnej škody alebo vzniknutých nákladov.
Dodávateľ je povinný pri plnení zmluvy postupovať takým spôsobom, aby eliminoval akékoľvek hrozby či riziká spojené s plnením tejto zmluvy, vrátane vzniku škôd na zdraví, životoch a majetku objednávateľa či akýchkoľvek tretích osôb.
V prípade, že pri plnení zmluvy dôjde k akémukoľvek ohrozeniu či znečisteniu životného prostredia, zodpovedá za toto v plnej miere dodávateľ a je povinný bezodkladne napraviť vzniknutý stav na vlastné náklady. Taktiež je povinný nahradiť objednávateľovi či tretím osobám akúkoľvek škodu, ktorá mu/im vznikne v súvislosti s porušením tohto ustanovenia či zmluvy ako celku.
V prípade, že v súvislosti s výkonom služieb vznikne akýkoľvek odpad, je dodávateľ povinný postupovať v súlade s ustanoveniami zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. Pôvodcom odpadu je v takomto prípade priamo dodávateľ a tento je povinný splniť si všetky s tým súvisiace povinnosti. Na žiadosť objednávateľa je o nakladaní s odpadom povinný predložiť mu príslušné doklady ako s ním naložil, a to bezodkladne na výzvu objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za akékoľvek obmedzenie činnosti objednávateľa, ku ktorému dôjde v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Dodávateľ zároveň zodpovedá za všetku škodu na majetku, ako aj na zdraví, ktorá vznikne v súvislosti s plnením tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje vyriešiť reklamáciu služieb objednávateľom bezodkladne. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje odstrániť všetky vady a/alebo škody, ktoré budú spôsobené pri realizácii plnenia alebo v súvislosti s nimi bezodplatne, na vlastné náklady a čo možno najskôr po ich zistení. Pokiaľ tak neurobí v poskytnutej a/alebo primeranej lehote, nie dlhšej ako jeden (1) pracovný deň, objednávateľ je oprávnený si ich dať odstrániť na náklady dodávateľa.
Začiatok poskytovania služieb je od 14.09.2020
Trvanie zmluvy 12 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Križkova 9, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.09.2020 16:00 — 14.09.2021 16:00

1,00 zákazka

33 209,19

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2020 14:03

10.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 758
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2020 13:22 - Vstupná ponuka 33 209,18 € Cena s DPH
10.09.2020 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 27 673,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS