37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
46120602
Metrostav DS a.s.
Košická 17180/49, Bratislava, 82108, SVK
Asfaltom obalená zmes Aco II.
Asfaltom obalená zmes, materiál na údržbu ciest
Tovar
1. Asfaltom obalená zmes Aco II.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vysprávky výtlkov a povrchových porúch na cestách II. a III. tried na území TSK okresy Považská Bystrica, Púchov, Ilava a Prievidza. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Okres Považská Bystrica-stredisko údržby | t | 200 | ||
Okres Púchov - stredisko údržby | t | 150 | ||
Okres Ilava - stredisko údržby | t | 200 | ||
Okres Prievidza - stredisko údržby | t | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Asfaltová zmes - asfaltový betón | STN 73 6121, KLAZ |
Špecifikácia AC 11 O, 50/70 II | STN EN 13108-1; STN EN 13108-7 |
Názov |
Objednávateľ požaduje vzdialenosť výrobne asfaltových zmesí (miesta odberu) maximálne do 40 km od mesta Považská Bystrica. |
Objednávateľ si zabezpečuje vlastnú dopravu z obaľovacej súpravy. |
Objednávateľ požaduje predložiť cenu za 1 t AC 11 O bez a s DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodanie na základe čiastkových objednávok objednávateľa - faxových, mailových prípadne telefonických. |
Objednávateľ objedná predmet zákazky telefonicky, príp. prostredníctvom e-mailu a následne telefonicky kontaktuje dodávateľa. Dodávateľ bezodkladne potvrdí prijatie objednávky e-mailom. |
Objednávateľ požaduje pri každom odbere vystavenie vážneho lístka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať zrnitosť tovaru a zabezpečiť teplotu tovaru pri priebežných dodávkach tak, aby s ohľadom na jeho ochladzovanie počas prevozu na miesto určenia boli dodržané najnižšie teploty stanovené pri rozprestieraní podľa príslušných noriem STN a v zmysle technického predpisu 032 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. |
Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno - mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa dodania. |
V prípade nedodržania kvality tovaru v súlade s príslušnými technickými normami a zisteného rozdielu množstva tovaru po uplatnení oprávnenej reklamácie, dodávateľ zrealizuje neodkladne náhradné plnenie v požadovanej kvalite a množstve na svoje náklady. |
Prípadné zjavné nedostatky zistené pri fyzickom preberaní predmetu zmluvy budú objednávateľovi písomne reklamované do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky. |
Cena za tovar je záväzná počas celého obdobia trvania zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje zálohu. |
Odobraté množstvo predmetu zákazky bude závisieť od potreby objednávateľa, ktorý bude predmet zákazky objednávať u dodávateľa na základe čiastkových objednávok počas trvania zmluvy. |
Predpokladaný ročný odber cca 570 ton. |
Odobrané množstvo predmetu zákazky bude upresnené po telefonickej dohode medzi objednávateľom a dodávateľom podľa potreby objednávateľa a možnosti dodávateľa, nakoľko sa jedná o špecifický tovar, ktorý dodávateľ nemá k dispozícii na dodanie v priebehu celého roka, ale iba v niektoré dni počas sezóny. |
V prípade, že faktúry nebudú obsahovať požadované náležitosti, zistia sa vecné alebo obsahové chyby či nejasnosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ich zhotoviteľovi na doplnenie resp. prepracovanie. V takomto prípade začína plynúť nová lehota splatnosti doručenia opravených faktúr objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo za účasti zástupcu dodávateľa realizovať kontrolné váženie u inej organizácie. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou podľa dohodnutých termínov a časov, kedy objednávateľovi vzniknú prestoje, je objednávateľ oprávnený dodávateľovi vyfakturovať úrok z omeškania vo výške 1% z celkovej hodnoty príslušnej objednávky za každú začatú hodinu omeškania. |
Dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi iba skutočné odobrané množstvo predmetu zákazky v mesačných intervaloch na základe čiastkových objednávok. |
Vystavenie faktúry za odobraté množstvo tovaru asfaltom obalenej zmesi za predchádzajúci mesiac v zmysle čiastkových objednávok. |
Prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené vážne lístky za faktúrované množstvo. |
Úhrada za jednotlivé dodávky tovaru bude až po prevzatí tovaru na základe písomného potvrdenia prevzatého množstva dodávok zodpovedným zamestnancom z miesta určenia na základe faktúry, ktorej splatnosť je 30 dní od jej doporučeného doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Ak objednávateľ neuhradí faktúru v dohodnutej lehote splatnosti, zaplatí dodávateľovi vyúčtované úroky z omeškania vo výške rovnajúcej sa sadzbe podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ neodstráni nedostatky predmetu zákazky vyplývajúcej z uplatnenia záručných podmienok v určenom termíne, môže si objednávateľ uplatniť majetkové sankcie za neodstránenie nedostatkov v sume 10 € za každý začatý kalendárny deň omeškania s odstránením nedostatkov za každý nedostatok. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
12
570,00 t
27 491,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2020 14:54
07.09.2020 15:00
07.09.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2020 11:33 - Vstupná ponuka | 27 491,10 | € | Cena bez DPH |
07.09.2020 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 491,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: