• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 16:30

Detail zákazky Z202021348

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 16:30

Základné údaje

Z202021348

OF-220563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952608

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

elektrická energia, energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest odberateľa/objednávateľa vrátane:
- jeho prepravy a distribúcie;
- prevzatia zodpovednosti za odchýlku počas trvania zmluvy;
- služieb súvisiacich s revíziou rozvodov a siete a zabezpečením ich prevádzkyschopnosti počas trvania zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie MWh 966,58
Dĺžka trvania zmluvy - dĺžka plnenia/dodávky elektrickej energie kalendárny rok 1
Termín plnenia/dodávky elektrickej energie kalendárny rok od 1.1.2021 do 31.12.2021
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesta:
Rekreačná 2, Piešťany 24ZZS8213620000N/distr. sadzba VN/VN/ročná spotreba 231,5 MWh, RK 110 kW, typ RK ročná
Rekreačná 2, byt, Piešťany 24ZZS2078714000V/distr . sadzba  1T / ročná spotreba 0,98 MWh, počet fáz 3, istič 25A
Winterova 66, Piešťany 24ZZS8220930000B/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 683 MWh, počet fáz 3, istič 630A
Kapitána Nálepku 12/1830, Piešťany 24ZZS2087379000Y/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 27,3 MWh, počet fáz 3, istič 50A
Zavretý kút 26/68, Piešťany 24ZZS2087183000Z/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 1,8 MWh, počet fáz 3, istič 50A
Radlinského 7, Piešťany 24ZZS2000196000V/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 0 MWh, počet fáz 3, istič 25A
Teplická 86/2302, Piešťany 24ZZS2087226000C/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 0 MWh, počet fáz 3, istič 20A
Sad A. Kmeťa 28 - Clara Villa 24ZZS70194050007/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 22 MWh, počet fáz 3, istič 80A
Teplická 86/2303, Piešťany 24ZZS6049036000X/distr. sadzba C2-X3/NN/ročná spotreba 0 MWh, počet fáz 3, istič 50A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky nižšie uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa/objednávateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Cena musí obsahovať všetky náklady vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesto, vrátane služieb súvisiacich s revíziou rozvodov a siete a zabezpečením ich prevádzkyschopnosti počas trvania zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy musí byť predložený ešte pred samotným plnením zmluvy. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny -podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Dodávateľ nebude sankcionovať odberateľa za neodobratie predpokladaného množstva elektriny, ani za odobratie väčšieho ako predpokladaného množstva elektriny.
Dodávateľ vystaví faktúru pre odberné miesta s ročným vyúčtovaním 1 x mesačne za opakované dodanie tovaru a služieb, vo výške 100% predpokladaného mesačného odberu, so splatnosťou v 14 dní od odoslania faktúry.
Dodávateľ vystaví faktúru pre odberné miesta s mesačným vyúčtovaním 1 x mesačne za opakované dodanie tovaru a služieb, vo výške 60% predpokladaného mesačného odberu, so splatnosťou 14 dní od odoslania faktúry.
Dodávateľ vystaví vyúčtovacie faktúry so splatnosťou 14 dní od odoslania faktúry.
Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa. Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť odberateľovi/objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy,
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby,
- upraviť dohodnuté množstvo elektrickej energie pre príslušný kalendárny rok na žiadosť odberateľa/objednávateľa - bez postihu,
- zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta odberateľa/objednávateľa do výšky jeho maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa/objednávateľa ,
- upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa/objednávateľa na žiadosť odberateľa/objednávateľa bez sankcií.
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi/objednávateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste na zákaznickom portáli dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny tak, aby bol dodržaný termín účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa/objednávateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odberateľ sa zaväzuje uzavrieť s dodávateľom na toto obdobie zmluvu o dodávke elektriny.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 10 dní od uzavretia zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
1. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR – požaduje sa predloženie platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike,
2. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu,
3. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom území západoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie,
4. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia.
5. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky minimálnom objeme 2800 MWh.
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila ( pre účely overenia uvedených údajov), c) obdobie plnenia od - do, d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení, ktorý musí obsahovať náležitosti v súlade s § 12 ods. 2 zákona o VO.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
a) ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, b) vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 01.01.2022 00:00

1,00 súbor

165 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2020 13:57

07.09.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 101
 194
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2020 13:30 - Vstupná ponuka 164 999,40 € Cena s DPH
07.09.2020 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka 164 202,66 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS