• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 10:15

Detail zákazky Z202021335

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 10:15

Základné údaje

Z202021335

OF-220579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952592

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

22604146

Ing. Dušan Filimonov - ACAPO

Sasinkova 593/1, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné pracovné odevy

pracovné odevy

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné pracovné odevy
Funkcia
Ochranné pracovné odevy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), dámsky, veľkosť č. 38 ks 8
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), dámsky, veľkosť č. 40 ks 28
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), dámsky, veľkosť č. 42 ks 14
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), dámsky, veľkosť č. 44 ks 4
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), dámsky, veľkosť č. 52 ks 1
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), pánsky, veľkosť č. 46 ks 12
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), pánsky, veľkosť č. 48 ks 26
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), pánsky, veľkosť č. 50 ks 5
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), pánsky, veľkosť č. 52 ks 5
Pracovné plášte biele (100 % bavlna- 190 g/m2, 3 našité vrecká, vzadu pásik na stiahnutie, zapínanie na gombíky, EN 13688), pánsky, veľkosť č. 54 ks 2
Kyselinovzdorné rukavice z nitrilu, hrúbka 0,425 mm, vnútri- velúrová úprava, odolné proti oteru, celková dĺžka 38 cm, normy: EN374-1/AKL, EN 388/4102, veľkosť 11 pár 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ preddavky neposkytuje.
Obstarávateľ požaduje fotografiu a opis pred dodaním tovaru a to za účelom overenia a odsúhlasenia požadovaných vlastností.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla obstarávateľa.
Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný, alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.09.2020 13:12

1,00 súbor

1 005,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2020 13:12

07.09.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 28
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2020 13:28 - Vstupná ponuka 1 005,08 € Cena bez DPH
04.09.2020 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS