• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 13:35

Detail zákazky Z202021326

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 13:35

Základné údaje

Z202021326

OF-219584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952582

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Flipchart, tabuľa a nástenky

flipchart, tabuľa magnetická, nástenka korková

  • 30195910-4 - Biele tabule
  • 30195900-1 - Biele tabule a magnetické tabule
  • 30192170-3 - Nástenky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Flipchart
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Flipchart ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Flipchart mobilný s 2 vysúvateľnými kovovými ramenami. Povrch magnetický, lakovaný. Veľkosť dosky 68x105 cm. Plastový rám v bielej farbe. Nastaviteľná výška min. 165 cm , max. 210 - 220 cm. Robustná kovová konštrukcia v šedej farbe. Nastaviteľná vzdialenosť háčika s plastovou svorkou k bloku. Umožňuje použitie rôznych formátov papiera. Vybavená 5 kolesami, z toho 3 so zámkom. Má plastovú poličku pre značky s dĺžkou 68 cm v šedom.
 2. Tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tabuľa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
magnetická suchostierateľná tabuľa, rozmer 90 x 60 cm .Povrch tabule z vysoko kvalitnej lakovanej ocele. Kvalitná laková úprava proti  prenikaniu farby z rôznych popisovačov hlboko do povrchu. Oceľový povrch prilepený k drevovláknitej doske, teda tabuľa sa nedeformuje a prilieha tesne k stene. Rám je vyrobený z masívneho borovicového dreva. Súčasťou balenia je sada upevňovacích háčikov. Tabuľu je možné zavesiť podľa potreby horizontálne alebo vertikálne. Na spevnenie zadnej strany tabule sa použili svorky. Tabuľa určená na vnútorné použitie.
 3. Nástenka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástenka ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Korková nástenka v drevenom ráme,. Príslušenstvo: skrutky na upevnenie tabule a 6 pripínačikov. Možnosť zavesiť horizontálne aj vertikálne. Rozmer 90 x 120 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
•    Tovar musí byť nový, nevystavovaný, nepoužitý, dodaný nepoškodený, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania obstarávateľovi. Pri konkrétnom modeli záruka na povrch 25 rokov.
•    Dodávateľ do ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, nakladanie, vykladanie, vynášku na určené miesto a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Vrátane dopravy na miesto dodania.
•    Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevziať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované technické a funkčné parametre.
•    Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
•    Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
•    Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturáciu vyžadujeme v slovenskom jazyku. Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
•    Súčasťou dodávky musia byť: dodací list, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru.
•    Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.09.2020 14:00 — 14.09.2020 14:00

6,00 ks

250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2020 12:37

07.09.2020 12:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 12:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2020 18:35 - Vstupná ponuka 250,00 € Cena bez DPH
03.09.2020 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 249,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS