• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 12:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 13:30

Detail zákazky Z202021325

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 12:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 13:30

Základné údaje

Z202021325

OF-219615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952580

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

35684038

CODUM s.r.o.

Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska ergonomická stolička

Kancelárska ergonomická stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska ergonomická stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska ergonomická stolička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ HALIA MESH BP alebo ekvivalent, synchrónny mechanizmus so 4 polohami blokovania, nastavenie výšky sedáka, studená pena vo vnútri sedáka, výškovo nastaviteľná bedrová opierka, výškovo nastaviteľné podrúčky, nastavenie sily protiváhy podľa telesnej hmotnosti, univerzálne kolieska na tvrdú podlahu aj koberec. Nosnosť 120 kg, hmotnoť 17,00 kg, šírka 66/50 cm, výška 100-109 cm, hĺbka 50 cm, farebné prevedenie sedáka modré, čierne alebo šedé
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
•    Dodané zmontované
•    Stoličky musia byť nové, nepoužité, dodané nepoškodené, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania obstarávateľovi
•    Dodávateľ do ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, nakladanie, vykladanie, vynášku na určené miesto a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Vrátane dopravy na miesto dodania.
•    Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
•    Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevziať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované technické a funkčné parametre.
•    Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
•    Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturáciu vyžadujeme v slovenskom jazyku. Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
•    Súčasťou dodávky musia byť: dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru.
•    Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
•    Dodanie potvrdiť mailom min. 24 hodín vopred.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.09.2020 14:00 — 14.09.2020 14:00

1,00 ks

200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2020 12:33

07.09.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 32
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2020 18:59 - Vstupná ponuka 180,00 € Cena bez DPH
02.09.2020 18:59 - Najvýhodnejšia ponuka 180,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS