• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 13:40

Detail zákazky Z202021322

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 13:40

Základné údaje

Z202021322

OF-219666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952590

Objednávateľ

42355613

Štátny veterinárny a potravinový ústav

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

Stravovacie poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravovacích poukážok v súlade s ustanovením § 152 Stravovanie zamestnancov ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Stravovacie poukážky budú dodané v listinnej podobe a budú obsahovať ochranné prvky.
Miesta dodania stravovacích poukážok: Bratislava, Dolný Kubín, Košice, Zvolen. Presné adresy budú oznámené úspešnému uchádzačovi.
Dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 Stravovanie zamestnancov ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 4,50
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 47000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravovacia poukážka musí obsahovať kalendárny rok a dobu platnosti
Stravovacia poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravovacia poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravovacia poukážka musí obsahovať číselný a čiarový kód
Balenie stravovacích poukážok balené po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané a skutočné odobraté množstvo stravovacích poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľov v objednávkach. Objednávatelia si vyhradzujú právo neodobrať všetky stravovacie poukážky.
Požaduje sa bezodkladne po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, email), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy.
Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v Eur, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Cena celkom musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesta plnenia - Bratislava, Dolný Kubín, Košice a Zvolen.
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke.
Objednávateľ neposkytne preddavok ani zálohovú platbu.
Predmet plnenia bude dodaný po častiach - mesačne alebo štvťročne, na základe jednotlivých objednávok v priebehu 12 mesiacov.
Objednávku na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky - e-mailom, alebo telefonicky.
Objednané stravovacie poukážky požaduje objednávateľ dodávať kuriérskou doručovacou službou priamo na miesto plnenia určené v objednávke.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ, je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravovacích poukážok.
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačené počet a nominálna hodnota dodaných stravovacích  poukážok.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Splatnosť faktúry je 21 dní odo dňa doručenia faktúry na miesto plnenia uvedené na objednávke. Dodávateľ je povinný vo vystavenej faktúre uviesť číslo objednávky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na každej faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre: 1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok, 2. cena poplatku za poskytnutie služby, 3. DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravovacie poukážky a to dodaním stravovacích poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia.
Doba platnosti stravovacích poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravovacie poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravovacie poukážky vydávajú.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba vrátenia nepoužitých stravovacích poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravovacích poukážok mesačne alebo štvrťročne formou objednávky objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

17.09.2020 08:30 — 30.09.2021 14:30

47 000,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

212 769,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2020 12:48

07.09.2020 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2020 12:58 - Vstupná ponuka 212 765,00 € Cena s DPH
03.09.2020 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 211 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS