• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 14:15

Detail zákazky Z202021277

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 14:15

Základné údaje

Z202021277

OF-220416

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952534

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

52030458

HTONER s.r.o.

Javorová 87B, Trnava, 91705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej kancelárskej techniky

Počítače, tlačiarne, projektory

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač - notebook
Funkcia
Notebook na vykonávanie pracovných a administratívnych úloh.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook – Intel Core i3 8145U Whiskey Lake, 15.6"TN matný 1920 x 1080, RAM 4GB DDR4, Intel UHD Graphics 620, HDD 1TB 7200 ot./min, numerická klávesnica,webkamera, USB 3.2 Gen 1, WiFi 802.11ac, 2-článková batéria, Windows 10 Home,(EX215-51-3917) kus 8
 2. Tlačiarne
Funkcia
Tlačenie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová tlačiareň - multifunkčná, A4 tlačiareň/skener/kopírka,20 strán za minútu čiernobiela, 2400x600DPI, USB 2.0. kus 8
Laserová tlačiareň - multifunkčná  A4• funkcie: tlač, kopírovanie, skenovanie • laserová technológia • rýchlosť 18 str/min (čiernobiela tlač), 4 str/min (farebná tlač) • kvalita 600×600 dpi • jeden zásobník papiera • vstupná kapacita 150 listov • výstupná kapacita 50 hárkov • rozlíšenie skenera 600×600 dpi • USB 2.0 • ethernet • Wi-Fi • kus 1
Laserová tlačiareň - multifunkčná A4 čiernobiela pre bežné použitie v domácnostiach či malých kanceláriách, tlač, kopírovanie, skenovanie, jednoduché a intuitívne používanie, vstupný zásobník 150 listov, rýchlosť tlače a kopírovania 20 strán za minútu, maximálne rozlíšenie 1200 × 1200 DPI, rozhranie USB. kus 2
 3. Projektor
Funkcia
Projektor na premietanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projektor 3LCD LED, 240x320, 4:3, svietivosť 650 ANSI lm, kontrast 800:1, HDMI,USB, čítačka kariet, reproduktory. kus 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek Objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Vrátane dopravy na adresu sídla Objednávateľa.
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzavretia tejto zmluvy, presný technický popis ponúkaného tovaru s fotodokumentáciou a uvedením obchodnej značky. Popis musí preukazovať splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať termín dodania  predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Tovar ktorý je predmetom tejto zákazky musí byť nový a doposiaľ nepoužitý. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať tovar, ak nebude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti stanovené v technickej špecifikácii predmetu tejto zakázky, nebude nový, originálny, nebude funkčný alebo bude mať zjavné vady. Prípadne nebude dodaný v kompletnom stave, požadovanom množstve a v uvedenom termíne plnenia zákazky, alebo Dodávateľ nepredloží s tovarom faktúry. Prípadne faktúry nebude v súlade so vysúťaženou cenou tejto zakázky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že cena za predmet tejto zákazky je konečná. V cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady Dodávateľa na dodanie tovaru, vrátane dopravy do sídla Objednávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúr doručených Dodávateľom. Dodávateľ vystaví dve faktúry zvlášť faktúru na osem notebookov, osem laserových tlačiarní, osem projektorov a zvlášť faktúru na tri laserové tlačiarne. Faktúry budú predložené Objednávateľovi spolu s dodaným predmetom tohto verejného obstarávania, so splatnosťou 20 kalendárnych dní. Pri vystavení jednotlivých faktúr, musí Dodávateľ dbať na to, aby súčet jednotlivých faktúr bol zhodný s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Vady tovaru je objednávateľ povinný reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do konca záručnej doby. Záručná doba na uvedený tovar je 24 mesiacov. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vl. Clementisa, 51, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.09.2020 08:00 — 18.09.2020 15:00

27,00 kus

4 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2020 08:30

07.09.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 58
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2020 11:17 - Vstupná ponuka 4 600,00 € Cena bez DPH
03.09.2020 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 4 585,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS