• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 10:55

Detail zákazky Z202021272

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 10:55

Základné údaje

Z202021272

OF-214920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952528

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

11781386

Rudolf Čerňan

Lukáčovce 27, Lukáčovce, 95123, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie, zelenina

ovocie, zelenina

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie, zelenina
Funkcia
Ovocie, zelenina pre prípravu jedál pre pacientov a zamestnancov zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 1 100
Broskyne, hlavná dodávka počas sezóny kg 130
Mandarínky kal. 1-2, kalibrované 60g-70g kg 800
Jablká červené, kalibrované 70g-75g kg 2 200
Jablká Golden, kalibrované 70g-75g kg 2 000
Nektarínky, kalibrované 70g-75g, hlavná dodávka počas sezóny kg 100
Pomaranče, kalibrované 100g-110g kg 2 500
Grep červený, kalibrované 120g-130g kg 1 600
Hrušky, kalibrované 100g-110g, hlavná dodávka počas sezóny kg 120
Kiwi, kalibrované 60g-70g kg 100
Uhorky čerstvé kg 1 500
Zeler buľvový praný kg 450
Citróny kg 30
Cesnak, kal. 60+ kg 30
Cesnak lúpaný, balenie 1kg kg 10
Cibuľa, kal. 60+ kg 1 100
Chren čerstvý kg 10
Kapusta čínska kg 600
Kapusta hlávková kg 1 400
Karfiol čerstvý ks 150
Mrkva praná, kal.100-300,  balenie 5kg-10kg kg 2 200
Paprika PCR kg 700
Paprika červená kg 120
Paprika žltá kg 80
Pór kg 150
Rajčiny kg 1 700
Šampiňóny čerstvé biele kg 70
Kel ružičkový kg 5
Paradajky cherry kg 5
Šalát ľadový ks 150
Hokaido kg 100
Baklažány kg 15
Cuketa, dodávka počas sezóny kg 30
Zemiaky biele kal. 55+, balenie 10kg-25kg kg 12 500
Kôpor čerstvý, balenie 500g-1000g kg 5
Bazalka čerstvá, balenie 500g-1000g kg 5
Petržlenova vňať, hladká , balenie 500g-1000g kg 25
Bataty kg 250
Polniček kg 5
Hliva ustricová kg 20
Cvikla čerstvá kg 1 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akosť 1. trieda
Hygienické a výživové požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR vydaného výnosom Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR v platnom znení a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č.852/2004
- o hygiene potravín a zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších zmien a doplnkov
- a v zmysle Uznesenia vlády č. 168/2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie o potrebe podporiť spotrebu
- slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje  dodať tovar do 24 hodín od  doručenia objednávky, zadanej  telefonicky  alebo e-mailom.  Dodanie tovaru  požadujeme  počas  pracovných  dní  v čase od 6:00 hod do 14:00 hod, minimálne 3x do týždňa.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

09.09.2020 13:00 — 08.09.2021 14:00

1,00 celok

32 827,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2020 08:00

07.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2020 09:06 - Vstupná ponuka 32 827,00 € Cena bez DPH
07.09.2020 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 32 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS