• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 09:20

Detail zákazky Z202021269

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 09:20

Základné údaje

Z202021269

OF-220251

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952532

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31608426

EURO MEDIA Košice, s.r.o.

Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CD-R média

CD-R média na zálohovanie súborov

  • 30234300-1 - Kompaktné disky (CD)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CD-R "MAXELL" s potlačou - 700 MB, min.52x
Funkcia
Kompaktný disk s možnosťou zápisu
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Disk CD-R "MAXELL" ks 3.000
Kapacita MB 700
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Max. rýchlosť zápisu 52x
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočtu je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovedná za plnenie predmetu zákazky.
Jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky.
Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, prípadne s faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
V prípade reklamácie tovaru je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín.
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle §340 b/ ods.5 zákona č.513/1991 Z.z.Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlad so zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % pričom fakturácia zo stany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky  istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

16.09.2020 09:00 — 18.09.2020 09:00

3 000,00 ks

350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2020 08:01

07.09.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2020 08:26 - Vstupná ponuka 350,00 € Cena bez DPH
06.09.2020 21:54 - Najvýhodnejšia ponuka 336,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS