• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 13:50

Detail zákazky Z202021152

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 13:50

Základné údaje

Z202021152

OF-220193

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4949886

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky

mlieko, syry, jogurty, vajcia,

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko – 1,5% tuku, trvanlivé - ošetrené UHT l 15000
Kyslá smotana - 16% tuku (150 ml) ks 750
Zakysanka - biela, neochutená (500 ml) ks 420
Šľahačková smotana – 33% tuku, trvanlivá-ošetrená UHT, konzumná (250ml) ks 1000
Jogurt biely - smotanový (150 ml) ks 400
Jogurt ovocný - smotanový (150 ml) ks 1350
Termix kakaový, vanilkový (90g) ks 3000
Syr tavený trojuholníkový - bez príchute (140g/8ks) bal 1000
Syr tavený obdĺžnikový - bez príchute (150g/3ks) bal 1300
Tavený syr Gastro - neúdený 1 kg kg 70
Syr Eidam - Senica/Havran, resp. Hriňovská tehla, resp. Karpatský blok 45% tuku kg 400
Syr Niva Rival - valec, cca 2,5 kg kg 25
Tvaroh mäkký plnotučný termizovaný (250g) kg 150
Tvaroh hrudkovitý (250g) kg 250
Maslo čerstvé - 82% tuku (125g, 250g) kg 270
Mini maslo čerstvé - 82% tuku (10g) ks 16000
Nátierkové maslo - neochutené (200g) ks 1700
Bryndza voľná - z ovčieho hrud. syra 48% tuku v sušine, 1kg až 2kg balenie kg 60
Tatárska omáčka - nie nízkotučná (250ml) ks 250
Majolka - nie nízkotučná (250ml) ks 25
Mini Rama 10 g ks 600
Rama (400g) ks 700
Mozzarella kg 20
Balkánsky syr kg 10
Tofu biele gastro kg 50
Slepačie vajcia kvality A, veľkosť L ks 20000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
 min. trvanlivosť pri dodávke mlieka ešte 28 dní  minimálna trvanlivosť pri dodaní tvarohu ešte 5 dní  minimálna trvanlivosť pri ostatných výrobkoch ešte 10 dní  dodávky tovaru: pondelok, streda, piatok – najlepšie do 7.00 hod, najneskôr do 10.00 hod  dovoz v dopravnom prostriedku vybavenom chladiacim zariadením  dodávať iba nami objednaný tovar – nezamieňať
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
• rozhodnutie o povolení činností vydané príslušnou Regionálnou veterinárnou a potravinovou správou (len pre nízko kapacitné prevádzky), resp. rozhodnutie o schválení    činností (len pre priemyselné prevádzky) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava • oznámenie o pridelení úradného veterinárneho kontrolného čísla vydaného Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava • platné osvedčenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu
• v prípade zmeny užívateľa/majiteľa povolenej resp. schválenej prevádzkarne potvrdenie od príslušného orgánu veterinárnej správy (RVPS resp. ŠVPS SR), že dané rozhodnutie o povolení resp. schválení činností platí pre nového užívateľa/majiteľa.
Ako dodávateľ surovín, ak je zároveň ich výrobcom, respektíve manipuluje a uvádza potraviny do obehu, má vypracovaný systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín (HACCP) zaisťujúci zdravotnú nezávadnosť potravín v súlade so Zákonom o potravinách, potravinovým kódexom SR a smernicou 93/43/EEC. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzača preukáže čestným prehlásením.
Vrátane dopravy na miesto plnenia-kuchyňa.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky  podľa potreby na základe objednávok 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúr je minimálne 30 dní.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť ceny bez DPH a s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky, výšku DPH a celkovú cenu s DPH, aj bez DPH.
Tovar musí zodpovedať požadovanej kvalite.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľa, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezóne ceny týkajú.
Výrobky musia byť  balené len v obaloch , ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby,  spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

26 259,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.08.2020 11:09

04.09.2020 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2020 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 92
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2020 10:19 - Vstupná ponuka 26 259,40 € Cena bez DPH
03.09.2020 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 26 253,02 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS