17335469
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
Liečivá pre poruchy súvisiace s kyselinou
pantoprazol
Tovar, Služba
1. Liečivá pre poruchy súvisiace s kyselinou
|
|
---|---|
Funkcia |
znižuje množstvo kyseliny vznikajúcej v žalúdku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lieky s účinnou látkou pantoprazol vo forme prášku na injekčný roztok s obsahom 40 mg pantoprazolu v injekčnej liekovke | balenie (1balenie = 5 injekčných liekoviek) | 2 000 | ||
Lieky s účinnou látkou pantoprazol vo forme gastrorezistentných tabliet s obsahom 20 mg pantoprazolu v 1 gastrorezistentnej tablete | tableta | 84 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia pre položku 1 a 2 | |
ATC klasifikácia | A02BC02 |
názov účinnej látky | pantoprazol |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Zazmluvnený rámec plnenia predstavuje len orientačný odhad celkového objemu tovaru, ktorý má byť dodávateľom dodaný objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi na základe čiastkových výziev (objednávok) objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo telefonicky. Dodanie do 24 hodín od prijatia objednávky s priloženým dodacím listom. |
Fakturácia bude zberná v týždenných intervaloch so splatnosťou 60 dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu. |
V prípade, ak dodávateľ po doručení čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľa zistí, že nie je schopný dodať tovar, resp. časť tovaru podľa príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) riadne a včas, je povinný bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky), písomne oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi. |
Miestom plnenia rámcovej dohody je nemocničná lekáreň objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, veľkosť balenia, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 bal, ks
22 170,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2020 15:09
04.09.2020 10:00
04.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2020 09:32 - Vstupná ponuka | 22 170,00 | € | Cena bez DPH |
04.09.2020 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 167,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: