• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 08:50

Detail zákazky Z202021030

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 08:50

Základné údaje

Z202021030

OF-220307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952508

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové šatníkové skrine

kovový nábytok, šatníková skriňa, kovová skriňa

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Kovová šatníková skriňa 6-dverová červená
Funkcia
Odkladanie vrchných odevov, obuvi a osobných vecí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
výška mm 1820 1850
šírka mm 900 910
hĺbka mm 500 510
počet dverí ks 6
typ základne - sokel mm 120
materiál: plech hrúbky mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba dvierok RAL 3000 červená
farba korpusu sivá RAL 7035 vypaľovaný prášok
konštrukcia zmontovaná
uzamykanie dverí zámok cylindrický s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy
vyhotovenie dverí boxové, kovové bez sokla, jednoplášťové vystužené prvkom proti vylomeniu dverí
výstužný prvok montážneho otvoru pre zámok slúži ako ochrana proti násilnému pretočeniu zámku alebo jeho vyhnutiu
kovové pánty umožňujú otváranie dverí v uhle 100 ° - systém uchytenia horného čapu umožňuje jednoduchú výmenu dverí - dvere skrinky sú vybavené plastovými tlmičmi dorazu
spodná časť skrine vybavená plastovými koncovkami
odvetrávanie v spodnej a vrchnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru , podľa normy DIN 4547
výbava skrinky police, tyč na ramienka s háčikmi, menovka, zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi
povrchová úprava práškovým lakom
 2. 2. Kovová šatníková skriňa 6-dverová modrá
Funkcia
Odkladanie vrchných odevov, obuvi a osobných vecí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
výška mm 1820 1850
šírka mm 900 910
hĺbka mm 500 510
počet dverí ks 6
typ základne - sokel mm 120
materiál: plech hrúbky mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba dvierok RAL 5012 modrá
farba korpusu sivá RAL 7035 vypaľovaný prášok
konštrukcia zmontovaná
uzamykanie dverí zámok cylindrický s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy
vyhotovenie dverí boxové, kovové bez sokla, jednoplášťové vystužené prvkom proti vylomeniu dverí
výstužný prvok montážneho otvoru pre zámok slúži ako ochrana proti násilnému pretočeniu zámku alebo jeho vyhnutiu
kovové pánty umožňujú otváranie dverí v uhle 100 ° - systém uchytenia horného čapu umožňuje jednoduchú výmenu dverí - dvere skrinky sú vybavené plastovými tlmičmi dorazu
spodná časť skrine vybavená plastovými koncovkami
odvetrávanie v spodnej a vrchnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru , podľa normy DIN 4547
výbava skrinky police, tyč na ramienka s háčikmi, menovka, zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi
povrchová úprava práškovým lakom
 3. 3. Kovová šatníková skriňa 6-dverová sivá
Funkcia
Odkladanie vrchných odevov, obuvi a osobných vecí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška mm 1820 1850
šírka mm 900 910
hĺbka mm 500 510
počet dverí ks 6
typ základne - sokel mm 120
materiál: plech hrúbky mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba dvierok RAL 7035 sivá
farba korpusu sivá RAL 7035 vypaľovaný prášok
konštrukcia zmontovaná
uzamykanie dverí zámok cylindrický s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy
vyhotovenie dverí boxové, kovové bez sokla, jednoplášťové vystužené prvkom proti vylomeniu dverí
výstužný prvok montážneho otvoru pre zámok slúži ako ochrana proti násilnému pretočeniu zámku alebo jeho vyhnutiu
kovové pánty umožňujú otváranie dverí v uhle 100 ° - systém uchytenia horného čapu umožňuje jednoduchú výmenu dverí - dvere skrinky sú vybavené plastovými tlmičmi dorazu,
spodná časť skrine vybavená plastovými koncovkami
odvetrávanie v spodnej a vrchnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru , podľa normy DIN 4547
výbava skrinky police, tyč na ramienka s háčikmi, menovka, zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi
povrchová úprava práškovým lakom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia  a montáže tovaru na požadovanom mieste plnenia uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.1.5. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa
3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

10.09.2020 08:00 — 07.10.2020 12:00

1,00 súbor

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2020 11:23

07.09.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2020 12:40 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena s DPH
28.08.2020 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS