• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 10:15

Detail zákazky Z202020947

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 10:15

Základné údaje

Z202020947

OF-219120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4949822

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44334877

Denis Kandela - REVYT

Belinského 1037/24, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OPaOS vyhradených technických zariadení tlakových

OPaOS vyhradených technických zariadení tlakových

  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. OPaOS vyhradených technických zariadení tlakových
Funkcia
Predmetom zákazky sú OPaOS 11 kusov vyhradených technických zariadení tlakových podľa  § 13 ods.1-7 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VTZ tlakové - kotly, expanzomaty, zásobníky vody, ohrievače vody, vzdušníky, výmenníky atď. ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Hoval UltraGas 2000D (teplovod.kotol) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 110 stupňov C, Prac. tlak max. 0,7 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Skupina VTZ - Ba
2. SobWater EDZ NG 01 (expanzomat) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 110 stupňov C, Prac. tlak max. 1 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Vnút. objem TZ 25 litrov, Skupina VTZ - Bb
3. Hoval Modul Plus F42 (ohrievač vody) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 110 stupňov C, Prac. tlak max. 1 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Vnút. objem TZ 1000 litrov, Skupina VTZ - Bb
4. SobWater EDZ CV 300 (expanzomat) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 110 stupňov C, Prac. tlak max. 0,7 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Vnút. objem TZ 25 litrov, Skupina VTZ - Ab1
5. Hoval UltraGas 100 (teplovod.kotol) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 110 stupňov C, Prac. tlak max. 0,7 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Skupina VTZ - Ba
6. Hoval UltraGas 100 (teplovod.kotol) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 110 stupňov C, Prac. tlak max. 0,7 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Skupina VTZ - Ba
7. Baltúr 275 (teplovod. kotol) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 100 stupňov C, Prac. tlak max. 0,5 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Skupina VTZ - Ba
8. Baltúr 275 (teplovod. kotol) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 100 stupňov C, Prac. tlak max. 0,5 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Skupina VTZ - Ba
9. Maxivarem-UR LO (expanzomat) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 99 stupňov C, Prac. tlak max. 0,5 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Vnút. objem TZ 500 litrov, Skupina VTZ - Bb
10. Buderus Logalux SV 1000 (ohrievač vody) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 95 stupňov C, Prac. tlak max. 0,5 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Vnút. objem TZ 1 000 litrov, Skupina VTZ - Ab1
11. Reflex Ahlen (expanzomat) - Vonkajšia prehliadka Prac. teplota max. 70 stupňov C, Prac. tlak max. 0,6 Mpa, Médium tlak. časti - voda, Vnút. objem TZ 200 litrov, Skupina VTZ - Bb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby.
Dodávateľ po OPaOS zariadení vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Revíznu správu o vykonaní OPaOS a to pre každé zariadenie samostatne (11 správ v dvoch výtlačkoch). Deň podpisu revíznej správy (protokolu) oboma dotknutými stranami sa považuje za deň ukončenia OPaOS.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod.
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za poskytnutie služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OPaOS na VTZ tlakové vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce a platné osvedčenie na prácu na VTZ tlakových vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu skupiny Aa, Ab, Ba, Bb, Bf Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto oprávnenie dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania služby: Rožňava, Rimavská Sobota.
Dodávateľ (Fyzická osoba) musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ tlakovývch vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu skupiny Aa, Ab, Ba, Bb, Bf Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

14.09.2020 07:00 — 04.12.2020 15:00

1,00 celok

379,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2020 14:00

04.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 200
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2020 10:07 - Vstupná ponuka 379,00 € Cena s DPH
04.09.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 190,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS