• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 13:05

Detail zákazky Z202020922

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 13:05

Základné údaje

Z202020922

OF-220149

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4943594

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tabelačný papier 25x12 "(1+0)

Tabelačný papier

  • 30199330-2 - Papier do počítačových tlačiarní v páse
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tabelačný papier 25x12 "(1+0)
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup tabelačného papiera určeného na tlač dokumentov v ihličkových tlačiarňach, jednovrstvový bez kópie, dodávaný s oddeliteľnou bočnou perforáciou. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynom objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - množstvo/1 krabica krabica 120
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - šírka cm 25
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - dĺžka cm 30,48
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - zložky/v 1 krabici ks 2.000
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - plošná hmotnosť g/m2 g/m2 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - dodávaný s oddeliteľnou bočnou perforáciou áno
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) - vrstva jednovrstvový bez kópie
Tabelačný papier 25x12 "(1+0) -farba biela
Tabelačný papier 25x12 -"(1+0) - nerecyklovaný áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa e-mailom:
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH,celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
2. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom.
3. Jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky.
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, prípadne s faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
6. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
7. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
8. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b/ ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
9. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na slovensku cez príslušný daňový úrad.
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
11. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
12. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky,záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.09.2020 09:00 — 11.09.2020 09:00

120,00 krab.

1 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.08.2020 11:48

02.09.2020 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2020 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2020 13:01 - Vstupná ponuka 1 299,00 € Cena bez DPH
27.08.2020 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 1 299,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS