• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 12:25

Detail zákazky Z202020918

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 12:25

Základné údaje

Z202020918

OF-211919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4949870

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a náplní do tlačiarní

Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov - renovácia tonerov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 30237310-5 - Doplnkové náplne do tlačiarní
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
Funkcia
Renovácia tonerov a atramentových náplní do tlačiarní
Dodávateľ dodá renovované a originálne tonery a originálne atramentové náplne do tlačiarní v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania
Dodávateľ čestne vyhlasuje, že má platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet
Dodávateľ preukázateľne doloží najvyššie prípustné koncentrácie obsiahnutých látok v každej dodávanej kazete:
Styrenakrylát kopolymer - číslo CAS 25767-47-9 - obsah 30% - 60%
Magnetit - číslo CAS 1317-61-9 - obsah 30% - 60%
Polypropylénový vosk - číslo CAS 9003-07-0 - obsah 1% - 8%
Metalické farbivo - číslo CAS 31714-55-3 - obsah 0,5% - 3%
Silice - číslo CAS 67762-90-7 - obsah 0,5% - 2%
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. toner HP CE 285 A repas (min. 1600 strán) ks 500
2. toner HP CB 435 A repas (min. 1500 strán) ks 140
3. toner HP CF 283 A repas (min. 1600 strán) ks 250
4. toner Canon CRG-737 repas (min. 2400 strán) ks 100
5. toner Canon CRG 725 repas (min. 1600 strán) ks 70
6. toner Canon CRG-726 repas (min. 2100 strán) ks 70
7. toner HP CF 226 X repas (min. 9000 strán) ks 30
8. toner HP Q 2612 A repas (min. 2000 strán) ks 80
9. toner HP Q 2613 A repas (min. 2500 strán) ks 5
10. toner HP CE 278 A repas (min. 2100 strán) ks 60
11. toner Canon CRG-051 repas (min. 1700 strán) ks 60
12. valec Canon CRG-051 repas (min. 23 000 strán) ks 20
13. toner Lexmark 56 F 2000 originál (min. 6000 strán) ks 30
14. optická jednotka Lexmark 56 F0Z0E black originál (min. 60 000 strán) ks 15
15. toner OKI B412/B432/B512/MB472/MB492/MB562 repas (min. 3000 strán) ks 60
16.obrazový valec OKI B411/431 originál (min. 25 000 strán) ks 15
17. toner HP CF 281 A repas (min. 10 500 strán) ks 8
18. páska EPSON LQ 350 repas (min. 2,5 mil. znakov) ks 15
19. páska EPSON FX 890 repas (min. 7,5 mil. znakov) ks 80
20. toner HP CE 505 X repas (min. 2300 strán) ks 10
21. toner HP CF 280 X repas (min. 6900 strán) ks 15
22. toner HP CF 230 A repas (min. 1600 strán) ks 15
23. optický valec HP CF 232 A repas (min. 23 000 strán) ks 10
24. toner HP C 3903 A repas (min. 4000 strán) ks 2
25. toner HP Q 5949 A repas (min. 2500 strán) ks 5
26. toner Canon CRG-719 H repas (min. 6500 strán) ks 30
27. toner HP Q 7553 A repas (min. 3000 strán) ks 5
28. toner HP CF 217 A repas (min. 1600 strán) ks 15
29. optický valec HP CF 219 A repas (min. 12 000 strán) ks 10
30. toner Panasonic KX-FA 83 repas (min. 2500 strán) ks 3
31. toner Xerox Phaser 3020 repas (min. 1500 strán) ks 40
32. toner Canon 057 H repas (min. 10 000 strán) ks 20
33. toner HP CE 255 X repas (min. 12 500 strán) ks 10
34. toner HP CF 540 A repas (min. 1400 strán) ks 8
35. toner HP CF 541 A repas (min. 1300 strán) ks 8
36. toner HP CF 542 A repas (min. 1300 strán) ks 8
37. toner HP CF 543 A repas (min. 1300 strán) ks 8
38. toner Canon 054 (čierny) repas (min. 1500 strán) ks 5
39. toner Canon 054 (žltý) repas (min. 1200 strán) ks 5
40. toner Canon 054 (purpurový) repas (min. 1200 strán) ks 5
41. toner Canon 054 (azúrový) repas (min. 1200 strán) ks 5
42. toner HP CF 210 X repas (min. 2400 strán) ks 5
43. toner HP CF 211 X repas (min. 1800 strán) ks 5
44. toner HP CF 212 X repas (min. 1800 strán) ks 5
45. toner HP CF 213 X repas (min. 1800 strán) ks 5
46. toner HP 203 A (CF 540 A) originál (min. 1400 strán) ks 4
47. toner HP 203 A (CF 541 A) originál (min. 1300 strán) ks 4
48. toner HP 203 A (CF 542 A) originál (min. 1300 strán) ks 4
49. toner HP 203 A (CF 543 A) originál (min. 1300 strán) ks 4
50. toner HP CF 410 X repas (min. 6500 strán) ks 7
51. toner HP CF 411 X repas (min. 5000 strán) ks 7
52. toner HP CF 412 X repas (min. 5000 strán) ks 7
53. toner HP CF 413 X repas (min. 5000 strán) ks 7
54. toner HP CF 410 X originál (min. 6500 strán) ks 3
55. toner HP CF 411 X originál (min. 5000 strán) ks 3
56. toner HP CF 412 X originál (min. 5000 strán) ks 3
57. toner HP CF 413 X originál (min. 5000 strán) ks 3
58. toner HP CE 410 A repas (min. 2200 strán) ks 10
59. toner HP CE 411 A repas (min. 2600 strán) ks 10
60. toner HP CE 412 A repas (min. 2600 strán) ks 10
61. toner HP CE 413 A repas (min. 2600 strán) ks 10
62. toner HP C 7115 A repas (min. 2600 strán) ks 3
63. toner Lexmark 70C2HK0 repas (min. 4000 strán) ks 60
64. toner Lexmark 70C2HC0 repas (min. 3000 strán) ks 40
65. toner Lexmark 70C2HM0 repas (min. 3000 strán) ks 40
66. toner Lexmark 70C2HY0 repas (min. 3000 strán) ks 40
67. toner Lexmark 74C2HK0 originál (min. 20 000 strán) ks 40
68. toner Lexmark 74C2SC0 originál (min. 7000 strán) ks 30
69. toner Lexmark 74C2SM0 originál (min. 7000 strán) ks 20
70. toner Lexmark 74C2SY0 originál (min. 7000 strán) ks 20
71. čierna tlačová jednotka Lexmark 74C0ZK0 originál (min. 150 000 strán) ks 1
72. farebná (CMY) tlačová súprava Lexmark 74C0ZV0 originál (min. 150 000 strán) ks 1
73. nádoba na odpadový toner Lexmark 74C0W00 originál (min. 90 000 strán) ks 5
74. toner Lexmark 84C2HK0 originál (min. 25 000 strán) ks 30
75. toner Lexmark 86C0HK0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
76. toner Lexmark 76C0HC0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
77. toner Lexmark 76C0HM0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
78. toner Lexmark 76C0HY0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
79. nádoba na odpadový toner Lexmark 54G0W00 originál (min. 90 000 strán black/ min. 50 000 strán color) ks 2
80. toner OKI ES8433 dn black originál (min. 10 000 strán) ks 5
81. toner OKI ES8433 dn magenta originál (min. 10 000 strán) ks 2
82. toner OKI ES8433 dn yellow originál (min. 10 000 strán) ks 2
83. toner OKI ES8433 dn cyan originál (min. 10 000 strán) ks 2
84. valec OKI ES8433 dn black originál (min. 30 000 strán) ks 2
85. valec OKI ES8433 dn magenta originál (min. 30 000 strán) ks 2
86. valec OKI ES8433 dn yellow originál (min. 30 000 strán) ks 2
87. valec OKI ES8433 dn cyan originál (min. 30 000 strán) ks 2
88. atramentová náplň HP 903 black originál (min. 21,5 ml) ks 20
89. atramentová náplň HP 903 cyan originál (min. 9,5 ml) ks 10
90. atramentová náplň HP 903 magenta originál (min. 9,5 ml) ks 10
91. atramentová náplň HP 903 yellow originál (min. 9,5 ml) ks 10
92. atramentová náplň HP 652 black originál (min. 6 ml) ks 30
93. atramentová náplň HP 652 color originál (min. 5 ml) ks 25
94. atramentová náplň HP 650 black originál (min. 24 ml) ks 15
95. atramentová náplň HP 650 color originál (min. 14 ml) ks 10
96. atramentová náplň HP 301 black originál (min. 14 ml) ks 8
97. atramentová náplň HP 301 color originál (min. 14 ml) ks 8
98. atramentová náplň HP 56 originál (min. 23 ml) ks 10
99. atramentová náplň HP 57 originál (min. 21 ml) ks 10
100. atramentová náplň HP 21 originál (min. 21 ml) ks 10
101. atramentová náplň HP 22 originál (min. 21 ml) ks 10
102. atramentová náplň Canon PG-540 originál (min. 23 ml) ks 20
103. atramentová náplň Canon CLI-541 originál (min. 22 ml) ks 20
104. atramentová náplň Brother LC 1100 black originál (min. 30,5 ml) ks 5
105. atramentová náplň Brother LC 1100 cyan originál (min. 20,5 ml) ks 5
106. atramentová náplň Brother LC 1100 yellow originál (min. 20,5 ml) ks 5
107. atramentová náplň Brother LC 1100 magenta originál (min. 20,5 ml) ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa (približne raz/dvakrát mesačne), pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
5.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 5 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa,ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
6.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
7.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
8.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
9.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
10.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
11.Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
12.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní.
13. Objednávateľ sa rozhodol v súlade s § 110 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") nepoužiť ustanovenie § 42 ods. 9 ZVO z dôvodu kompatibility s výstupnými zariadeniami za účelom dodržania princípu hospodárnosti (náklady životného cyklu).
14. - Požaduje sa dodanie tovaru:
- na dohodnuté miesto plnenia,
- do 5 pracovných dní po obdržaní čiastkovej objednávky,
- v pracovný deň od 9.00 do 14.00 hod.
- naraz v presnom množstve požadovanom objednávateľom podľa čiastkovej objednávky,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
15.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
...
16.Dodávateľ priloží Kartu bezpečnostných údajov ku každému dodanému toneru v súlade so zákonom č. 67/2010 Z. z. (chemický zákon).
17.Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
18.Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené. Požadujú sa originálne tonery  v zmysle odporúčaní výrobcov pre jednotlivé tlačiarne. Repasované tonery s výmenou optického valca a potrebných dielov kazety, zabezpečujú bezproblémovú tlač porovnateľnú s originálnym tonerom.
19.Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179. Originálne náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja.  Ochranné známky musia byť na každej náplni.
20.Dodávateľ čestne prehlasuje, že má zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 a ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva.
21.Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ čestne prehlasuje, že má doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch.
22.Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch - č. 371/2015 Z. z.
23.Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru.
24. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
25.Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že požadované doklady nebudú predložené.
26.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo a typ tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní celkovej ceny predmetu zákazky.
27.Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
28.Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru.
29.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo.
30.Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád.
31.Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
32.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 24 hodín od doručenia reklamácie.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 24 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru.
33.Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
34.Záručná doba na predmet zmluvy je min. 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu.
35.Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
36.Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami.
37.V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa.
38.Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom.
39.Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru).
40.Dodávateľská firma má fungujúci výskum v oblasti renovácie tonerov a atramentových náplní.
41.Dodávaná kazeta nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu.
42.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
43.Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy, z dôvodov na strane dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej poskytnutej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
44.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,2,24,46 a 50 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
45.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
46. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET.
47. Dodávateľ je povinný dodať tonery v štandardnej kvalite a výťažností. V prípade dodania štartovacích kapacít tonerových telies má právo odberateľ tovar neprevziať.
48. Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu.
49. Pri repasovaných toneroch požadujeme minimálnu vyťažiteľnosť takú, akú uvádza výrobca originálnych periférnych zariadení.
50.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

61 771,05

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.08.2020 08:44

04.09.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 651
 231
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2020 15:08 - Vstupná ponuka 61 771,05 € Cena bez DPH
02.09.2020 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka 61 771,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS