• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 10:45

Detail zákazky Z202020903

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2020 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2020 10:45

Základné údaje

Z202020903

OF-220259

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4949796

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis, údržba a opravy veľkokuchynských zariadení

Servis, oprava a údržba, plynový sporák, varný kotol, smažiaca panvica, konvektomat, mäsomlynec, umývačka riadu, stroj rezací, škrabka

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 42215200-8 - Zariadenia na spracovanie potravín
  • 50531100-7 - Opravy a údržba kotlov
  • 50531200-8 - Služby na údržbu plynových zariadení
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava a údržba strojov
Funkcia
Servis, údržba a opravy veľkokuchynských
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cena práce za servis, údržbu a opravy vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby normo hodina 83
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbového servisu diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Zoznam zariadení na udržbu 1 1 ks kotol elektrický KE-150, 2ks kotol varný PH-150, 4 ks Kotol varný parný ; Firex-silko 91230GN, 1ks Sporák veľkokuchynský ; SPE 94, 1ks Konvektomat elektrický; typ: RXB610SMARTV7 INCH,
Zoznam zariadení na udržbu 2 1ks Fritéza EF 80, 1ks Panvica smažiaca el.; PAEL -80, 1ks Stolička ohrievacia elektrická ES, 1ks Ohrevný pult; 21-17/E, 1ks Škrabka na zemiaky; SkBZ-20, 1ks Umývačka riadu Fagor CO-110 DD,
Zoznam zariadení na udržbu 3 1ks Konvektomat Retigo 1011CL+, 1ks Panvica el.80l smažiaca ; BC310/-, 1ks Kotol varný plynový 300l; KG 300, 1ks Komora parná UNIPAR U3, 1ks Stroj kuchynský univerzálny HKU-1,
Zoznam zariadení na údržbu 4 1ks Stroj univerzálny šľahací a miešací RE 22, 2 ks Pec cukrárska PCE 930 SC, 1ks Pec cukrárska PCE 93, 1ks Škrabka na zemiaky ŠKB Z40 ; 0133/2005, 1ks Ohrievač tanierov pojazdný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia: Žilina
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.09.2020 09:56 — 31.12.2020 09:57

1,00 celá zákazka

2 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2020 09:58

04.09.2020 09:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2020 10:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 546
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2020 12:25 - Vstupná ponuka 2 196,00 € Cena s DPH
27.08.2020 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka 2 196,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS