• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 09:45

Detail zákazky Z202020886

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2020 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 09:45

Základné údaje

Z202020886

OF-220338

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4959908

Objednávateľ

35581000

Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.

Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

00604127

GastroMarket - Linorex s.r.o.

Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie stravovacích zariadení

Termos 9,4 l

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termos 9,4 l
Funkcia
Termos na prepravu nápojov, ako sú: káva, čaj, teplá voda, mlieko, džúsy, atď.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem L 9,4
Medzi dvojitými stenami vyrobenými z pevného polyetylénu sa nachádza vrstva špeciálnej izolácie, ktorá udržuje teplotu po mnoho hodín. Počas 4 hodín teplota horúcich nápojov klesne z 80 ° C na 72 ° C a chladné teploty stúpajú od 0 ° C do iba 4 ° C. ° C 2 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vzduchotesný horný kryt uzavretý 4 západkami je vybavený silikónovým tesnením, ktoré zabraňuje rozliatiu kvapalín. Navyše má veko špeciálny odvzdušňovací ventil na vyrovnanie tlaku v termoske, čo umožňuje liatie bez prevzdušňovania. áno
Termos má zaoblené vnútorné okraje, čo značne uľahčuje jeho čistenie a udržuje ho čisté. Na druhej strane vysoko kvalitné suroviny neabsorbujú chuť a vôňu, áno
Rúčky na prenos áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál Psychiatrickej nemocnice Stráňany, A. Hrehovčika 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

16.09.2020 07:00 — 30.09.2020 14:00

20,00 ks

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.08.2020 09:19

10.09.2020 08:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2020 09:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2020 11:12 - Vstupná ponuka 2 450,00 € Cena bez DPH
03.09.2020 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 394,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS