44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
17147522
RYBA Košice spol.s.r.o.
Južná trieda 54, Košice, 04001, SVK
Dodávka potravín - hlboko mrazené výrobky
Potraviny - hlboko mrazené výrobky
Tovar, Služba
1. Potraviny - mlieko, mliečne výrobky a vajcia
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka potravín - hlboko mrazené výrobky pre Objednávateľa. Dodávky potravín realizované vrátane dopravy na miesto Objednávateľa. |
Príprava jedál v zdravotníckom zariadení. |
Zabezpečenie stravovania pre pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazené šampiňóny - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 250 | ||
Mrazené zemiakové hranolky - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 150 | ||
Mrazené zemiakové vlnky - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 150 | ||
Mrazené americké zemiaky - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 150 | ||
Mrazené zemiakové krokety - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 150 | ||
Mrazené bryndzové pirohy - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 350 | ||
Mrazené lekvárové pirohy - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 400 | ||
Mrazené tvarohové pirohy - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 200 | ||
Mrazené slivkové knedle - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 350 | ||
Mrazené knedličky s čučoriedkovou náplňou - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazené knedličky s jahodovou náplňou - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazené zemiakové šúľance s ovocnou náplňou - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 250 | ||
Mrazená ovocná lesná zmes - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazené maliny - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazené jahody - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazené čučoriedky - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazená brokolica - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 300 | ||
Mrazená fazuľka - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 500 | ||
Mrazená kukurica - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 150 | ||
Mrazená mexická zmes - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 50 | ||
Mrazená tekvica - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 300 | ||
Mrazená koreňová zelenina - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 1000 | ||
Mrazená špargľa - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 200 | ||
Mrazený hrášok - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 400 | ||
Mrazený karfiol - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 1300 | ||
Mrazený kel - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 200 | ||
Mrazený pór - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 100 | ||
Mrazený špenát - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 350 | ||
Mrazené zemiakové knedle s údeninou - balenie: 1kg, 2,5kg | kg | 200 | ||
Karfiol obaľovaný mrazený balenie: 500-600g | kg | 100 | ||
Syr obaľovaný mrazený : 100-120g/1ks | kg | 100 | ||
Syr Hermelín obaľovaný mrazený 100-120g/1ks | kg | 500 | ||
Lístkové cesto mrazené 400g/1ks | kg | 60 | ||
Ryba HOKI filety s kožou hlboko mrazené 120-150g/1ks | kg | 900 | ||
Ryba Losos mrazený – filety | kg | 100 | ||
Pstruh mrazený | kg | 80 | ||
Treska v majonéze 140g/1ks | ks | 1200 | ||
Nanuky | ks | 800 |
Názov |
Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do Registra partnerov verejného sektora. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
1. Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo a email kontaktnej osoby. |
2. Náhľad záznamu zo zoznamu hospodárskych subjektov - predložiť ako online výpis. |
3. Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR – povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh SR v zmysle zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov - kópiu. |
4. Čestné vyhlásenie, že Dodávateľ má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov. |
5. Výpis z Registra partnerov verejného sektora - predložiť ako online výpis. |
6. Jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávka na dodanie tovaru: |
1. Dodávateľ dodá objednávateľovi predmet zákazky na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej prostredníctvom: |
a. e-mailu doručeného na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa, |
b. faxu odoslaného na faxové číslo kontaktnej osoby Dodávateľa, |
c. telefonicky. |
2. Objednávka Objednávateľa sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. |
3. Objednávka Objednávateľa sa považuje za doručenú momentom jej odoslania Dodávateľovi. |
4. Objednávka musí obsahovať: |
a. označenie Objednávateľa a Dodávateľa, |
b. uvedenie druhu a množstva tovaru , ktorý má byť dodaný, |
c. odvolávku, že objednávka je vydaná na základe zmluvy, |
d. dátum vystavenia objednávky. |
Miesto, čas a podmienky dodania predmetu zákazky: |
1. Miestom dodania predmetu zákazky pri všetkých objednávkach bude sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním premetu zákazky. |
2. Objednávateľ je povinný doručiť objednávku vždy do 14:00 hod. popoludnia a Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar pri pravidelnej dodávke počas pracovných dní (pondelok - piatok) medzi od 06:30 hod. a 09:00 hod. dopoludnia nasledujúceho dňa. |
3. V prípade mimoriadnej situácie pri nepravidelnej dodávke je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi v dopoludňajších hodinách objednaný tovar v priebehu 3 hodín od momentu doručenia objednávky v čase počas pracovných dní (pondelok – piatok) od 07:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje operatívne reagovať na aktuálne požiadavky Objednávateľa v čase v pracovných dňoch do 15:30 hod. |
4. Dodanie predmetu zákazky bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky stravovania na základe objednávok, a to aj v minimálnych množstvách. |
5. Rozvoz tovaru nesmie byť v čase podávania obeda od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v 1. akostnej triede. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v neporušených obaloch, bez pachov a plesní a s dostatočnou minimálnou trvanlivosťou. |
9. Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru s vyznačením gramáže a doby spotreby a dodaný v prepravnom prostriedku, ktorý zodpovedá hygienickým požiadavkám na prevoz takéhoto tovaru. V prípade, že dátum spotreby nie je možné uviesť na obale dodaného tovaru, je Dodávateľ povinný uviesť dátum spotreby dodaného tovaru v dodacom liste. |
10. Pri dodávke tovaru Dodávateľ predloží zoznam látok vyvolávajúcich alergiu vzťahujúcich sa na predmet zákazky a doklad o krajine pôvodu, uvedie dovozcu a ďalšie náležitosti podľa príslušných právnych predpisov. |
11. Dodávateľ je povinný v odôvodnených prípadoch na pokyn Objednávateľa strpieť a zabezpečiť na vlastné náklady kontrolu nezávadnosti dodávaného tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality tovaru na náklady Dodávateľa. |
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru alebo vrátiť ho Dodávateľovi na náklady Dodávateľa v prípade, že sa dodaný tovar nezhoduje s objednávkou, akosť a kvalita dodaného tovaru nezodpovedá požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách, dodané množstvo tovaru nesúhlasí s údajmi uvedenými na dodacom liste alebo na faktúre Dodávateľa, došlo k zjavnému poškodeniu tovaru počas prevozu, alebo ak nebol tovar dodaný v stanovenom termíne. |
13. Pri dodaní predmetu zákazky Dodávateľ je povinný vystaviť samostatný dodací list, na ktorom oprávnený zástupca Objednávateľa svojim podpisom potvrdí prevzatie predmetu zákazky. |
Cena a platobné podmienky: |
1. Cena za obstarávaný predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa, ktoré má v súvislosti s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania. To znamená, že cena musí byť konečná a Dodávateľ musí do nej zahrnúť aj dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie a pod. Cena sa nedá meniť žiadnym dodatkom ku zmluve ani iným spôsobom. |
2. Objednávateľ neposkytuje za dodanie tovaru zálohové platby. |
3. Objednávateľ uhradí cenu za dodanie tovaru prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu na základe vystavenej faktúry Dodávateľom na číslo účtu v nej uvedené. |
4. Faktúry vystavené Dodávateľom musia obsahovať všetky náležitosti v súlade s príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi na doplnenie/opravu. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
5. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. |
6. Dodávateľ vystaví faktúry s nasledovnou splatnosťou: splatnosť faktúr za dodanie predmet zmluvy bude 20 dní odo dňa doručenia faktúry za predmet zmluvy, najneskôr však do 30 dní odo dňa dodania predmetu zmluvy a 10 dní odo dňa doručenia faktúry za vybranú potravinu, pričom vybranou potravinou sa rozumie potravina určená na okamžitú spotrebu, najneskôr však do 15 dní odo dňa dodania vybranej potraviny. |
7. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu Objednávateľa. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky. |
Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zodpovednosť za vady a záruka: |
1. Dodaný predmet zákazky nesmie mať v čase odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) dátumu spotreby. |
2. V prípade, že Dodávateľ dodá predmet zákazky s vyčerpaným dátumom spotreby o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto predmet zákazky späť Dodávateľovi na jeho náklady. |
3. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného predmetu zákazky, Dodávateľ je povinný takýto predmet zákazky bezodkladne nahradiť čerstvejším, v rovnakom množstve a druhu ako znela čiastková objednávka. |
4. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku za akosť v dĺžke jeho minimálnej trvanlivosti. Zárukou na akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že predmet zákazky bude po dobu záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté inak obvyklé vlastnosti. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie záručnej doby alebo doby trvanlivosti na obale predmetu zákazky. |
5.Vady predmetu zákazky (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje Objednávateľ ihneď písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca dátumu spotreby predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný do 14 dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko Objednávateľovi. |
7. V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie chýb bezodkladne, t.j. aj v ten istý deň, aby bola zabezpečená strava pre pacientov a zamestnancov a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od Objednávateľa. |
8. Reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo predmetu zákazky, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným predmetom zákazky. Spolu s reklamáciou je Objednávateľ povinný doručiť Dodávateľovi aj reklamovaný predmet zákazky. |
Zmluvné pokuty, sankcie a úroky z omeškania: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ môže: |
1. ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
2. v prípade omeškania Dodávateľa s dodávkou tovaru má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z hodnoty nedodaného tovaru, |
3. v prípade omeškania Dodávateľa s vybavením reklamácie má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej ceny reklamovaného tovaru, |
4. v prípade nedodania predmetu zákazky v požadovanej akosti, v požadovanom množstve a v stanovenom termíne je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie týchto povinností zmluvnú pokutu vo výške 150,- € a Objednávateľ má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute, |
5. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
- dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
1. s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
2. s OPET-om, |
3. s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy: |
- ukončenie zmluvy môže nastať: |
1. riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
2. dohodou zmluvných strán, |
3. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v Registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
4. doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy, |
- podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 uvedené pri jednotlivých položkách
25 405,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2020 09:42
09.09.2020 08:00
09.09.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2020 15:27 - Vstupná ponuka | 25 404,72 | € | Cena bez DPH |
09.09.2020 07:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: