36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
50185039
Davide s.r.o.
Prievozská 18, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Výroba a dodanie mobiliáru - vonkajšie lavičky a vonkajšie odpadkové koše pre projekt
vonkajšie lavičky, vonkajšie odpadové koše, doprava
Tovar, Služba
1. Vonkajšia lavička bez operadla
|
|
---|---|
Funkcia |
Vonkajšie lavičky bez operadla v exteriéri |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vonkajšia lavička bez operadla (viď ilustračný obrázok 1) | kus | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia | Lavička s oceľovou konštrukciou: jokel 60 x 60 mm, úprava oceľovej konštrukcie– žiarový zinok, kotvenie - bez kotvenia |
Dosky | masívne drevo ošetrené ochranným náterom proti poveternostným vplyvom – min. 3 vrstvy olejová lazúra, farba dreva: dub tmavý (povinné predloženie vzorky dreva s náterom) |
Dĺžka dosiek | min. 1500 mm, rozmer dosiek: min. 1500 x 50 x 40 mm (d x š x v) (5ks dosiek na jednej lavičke), alternatíva min. 1500 x 100 x 40 mm (3 ks dosiek na jednej lavičke) |
Výška sedadla | min. 440 mm |
2. Vonkajšie odpadkové koše
|
|
---|---|
Funkcia |
Vonkajšie odpadkové koše pre umiestnenie v exteriéri |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vonkajší odpadkový kôš (viď ilustračný obrázok 2) | kus | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovová časť | Kovový odpadkový kôš, kov ošetrený žiarovým zinkom. |
Drevená časť | Obloženie koša drevom ošetreným proti poveternostným vplyvom olejovou lazúrou (min. 3 vrstvy), farba dub tmavý ( povinné predloženie vzorky dreva s náterom) |
Vyberateľná vložka | Odpadkový kôš bude vybavený vyberateľnou pozinkovanou vložkou. |
Strieška | Odpadkový kôš bude s výklopnou strieškou bez popolníka |
Objem nádoby | min. 65 L |
Celková výška koša | min. 1000 mm |
Rozmer koša | min. 400x400 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto, montáže a osadenia do priestoru na mieste plnenia. |
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, v originálnom balení, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Požadujeme predložiť k nahliadnutiu a odskúšaniu vzorky oceľovej konštrukcie a dreva do 7 dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovarov, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii v predmete zákazky má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. Zároveň požadujeme k nahliadnutiu vizualizáciu hotového predmetu zákazky (obrázok vyhotovenia a pod.). V prípade, ak nebudú splnené požiadavky objednávateľa na rozmer, kvalitu a technologické spracovanie dodávaného tovaru, je to považované za porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ môže dodať predmet zákazky až po posúdení a odsúhlasení vzoriek všetkých položiek objednávateľom a po odsúhlasení celkovej vizualizácie objednávateľom. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy), rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trenčiansky hrad - južné opevnenie, Matúšova 19, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.09.2020 12:53 — 02.10.2020 12:54
10,00 kus
1 738,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2020 13:19
31.08.2020 14:00
31.08.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.08.2020 16:29 - Vstupná ponuka | 1 738,92 | € | Cena s DPH |
26.08.2020 22:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 738,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: