• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 14:50

Detail zákazky Z202020738

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 14:50

Základné údaje

Z202020738

OF-220209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4941325

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

50185039

Davide s.r.o.

Prievozská 18, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a dodanie mobiliáru - vonkajšie lavičky a vonkajšie odpadkové koše pre projekt

vonkajšie lavičky, vonkajšie odpadové koše, doprava

  • 39113600-3 - Lavičky
  • 39224340-3 - Koše
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vonkajšia lavička bez operadla
Funkcia
Vonkajšie lavičky bez operadla v exteriéri
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vonkajšia lavička bez operadla (viď ilustračný obrázok 1) kus 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia Lavička s oceľovou konštrukciou: jokel 60 x 60 mm, úprava oceľovej konštrukcie– žiarový zinok, kotvenie - bez kotvenia
Dosky masívne drevo ošetrené ochranným náterom proti poveternostným vplyvom – min. 3 vrstvy olejová lazúra, farba dreva: dub tmavý (povinné predloženie vzorky dreva s náterom)
Dĺžka dosiek min. 1500 mm, rozmer dosiek: min. 1500 x 50 x 40 mm (d x š x v) (5ks dosiek na jednej lavičke), alternatíva min. 1500 x 100 x 40 mm (3 ks dosiek na jednej lavičke)
Výška sedadla min. 440 mm
 2. Vonkajšie odpadkové koše
Funkcia
Vonkajšie odpadkové koše pre umiestnenie v exteriéri
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vonkajší odpadkový kôš (viď ilustračný obrázok 2) kus 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová časť Kovový odpadkový kôš, kov ošetrený žiarovým zinkom.
Drevená časť Obloženie koša drevom ošetreným proti poveternostným vplyvom olejovou lazúrou (min. 3 vrstvy), farba dub tmavý ( povinné predloženie vzorky dreva s náterom)
Vyberateľná vložka Odpadkový kôš bude vybavený vyberateľnou pozinkovanou vložkou.
Strieška Odpadkový kôš bude s výklopnou strieškou bez popolníka
Objem nádoby min. 65 L
Celková výška koša min. 1000 mm
Rozmer koša min. 400x400 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto, montáže a osadenia do priestoru na mieste plnenia.
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, v originálnom balení, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Požadujeme predložiť k nahliadnutiu a odskúšaniu vzorky oceľovej konštrukcie a dreva do 7 dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovarov, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii v predmete zákazky má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. Zároveň požadujeme k nahliadnutiu vizualizáciu hotového predmetu zákazky (obrázok vyhotovenia a pod.). V prípade, ak nebudú splnené požiadavky objednávateľa na rozmer, kvalitu a technologické spracovanie dodávaného tovaru, je to považované za porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ môže dodať predmet zákazky až po posúdení a odsúhlasení vzoriek všetkých položiek objednávateľom a po odsúhlasení celkovej vizualizácie objednávateľom.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy), rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia.
Úspešný uchádzač ako dodávateľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky hrad - južné opevnenie, Matúšova 19, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.09.2020 12:53 — 02.10.2020 12:54

10,00 kus

1 738,92

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2020 13:19

31.08.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 16:29 - Vstupná ponuka 1 738,92 € Cena s DPH
26.08.2020 22:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 738,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS