• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 10:30

Detail zákazky Z202020715

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 10:30

Základné údaje

Z202020715

OF-214202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4939672

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36448974

FECUPRAL, spol. s r.o.

Ľ. Štúra 17, Veľký Šariš, 08221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nakladanie s nebezpečným odpadom cytotoxických a cytostatických liečiv

odpad, nebezpečný odpad, ostatný odpad, zneškodnenie odpadu, likvidácia odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90524000-6 - Služby súvisiace so zdravotníckym odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nakladanie s nebezpečným a ostatným odpadom
Funkcia
Nakladanie s nebezpečným a ostatným odpadom - zber, preprava, zhodnocovanie a zneškodnenie nebezpečných a ostatných odpadov, ktoré objednávateľ vyprodukuje pri svojej činnosti alebo v súvislosti so svojou činnosťou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/12 mesiacov, kód odpadu: N 18 01 08 t 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Druh odpadu: N 18 01 08 cytotoxické a cytostatické liečivá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda (ďalej len "Dohoda") sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
2. Predmetom tejto Dohody je záväzok dodávateľa poskytovať pre objednávateľa Službu, ktorá spočíva v nakladaní s nebezpečným odpadom v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi v odpadovom hospodárstve.
3. Dodávateľ je povinný naložiť s nebezpečným odpadom, ktorý je predmetom tejto dohody a ktorý objednávateľ vyprodukuje pri svojej činnosti alebo v súvislosti so svojou činnosťou alebo, ktorý sa u objednávateľa bude nachádzať a to tak, že pozbiera nebezpečný odpad roztriedený podľa jednotlivých druhov do zberných vriec/nádob z určených zberných miest u objednávateľa (ďalej len "zhromaždiská odpadu"), odváži ho jednotlivo podľa určeného druhu pred zodpovedným zástupcom objednávateľa.
pokračovanie bodu 3: Pozbieraný nebezpečný odpad dodávateľ prepraví do miesta zhodnocovania alebo zneškodňovania odpadov a zabezpečí jeho zhodnotenie alebo zneškodnenie. Za nakladanie s odpadom sa považuje aj starostlivosť o miesto zneškodňovania.
4. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Služby, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Dohody dodávateľom objednávateľovi poskytnuté, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky, v stĺpci „presná hodnota“.
5. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je nijakým spôsobom záväzný pre zmluvné strany a predstavuje len odhad celkového objemu Služby, ktorý má byť dodávateľom poskytnutý objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Dohode; objednávateľ nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Služby uvedené pri jednotlivých položkách v Technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
7. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Službu objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) objednávateľa. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo poštou.
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie objednávateľom počas platnosti dohody – minimálne 1x štvrťročne.
9. Dodávateľ poskytuje Službu podľa tejto Dohody samostatne alebo prostredníctvom vopred odsúhlaseného subdodávateľa, s odbornou starostlivosťou a v zmysle obvyklých postupov pri nakladaní s nebezpečným odpadom a je povinný poskytovať Službu podľa pokynov objednávateľa a v súlade s jeho záujmami.
10. Dodávateľ je povinný písomne predložiť na schválenie objednávateľovi každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre objednávateľa časť plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Ak dodávateľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči objednávateľovi v celom rozsahu tak, ako keby dané plnenie poskytol sám.
11. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky okolnosti, ktoré zistil pri poskytovaní Služby a ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa.
12. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať poskytnutie Služby. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ poskytuje Službu v rozpore so svojimi povinnosťami, objednávateľ je oprávnený sa dožadovať toho, aby dodávateľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonaním a Službu vykonával riadnym spôsobom.
13. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel v súvislosti s poskytovaním Služby pre objednávateľa.
14. Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť pri odbere nebezpečného odpadu „Protokol o odbere odpadu“, resp. potvrdenie o množstve odobratého odpadu, ktorý obsahuje druh a množstvo odpadu, pri preprave nebezpečného odpadu vystaviť „Sprievodný list nebezpečného odpadu“, ako aj všetky ďalšie potrebné dokumenty v zmysle Vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastnia spolu s účtovným dokladom – faktúrou.
15. Objednávateľ uloží plastové vrecia/nádoby na nebezpečný a ostatný odpad vo svojom areáli na zhromaždiskách odpadu. Počet a určenie týchto miest je súčasťou tejto dohody. Objednávateľ zabezpečí, aby plastové vrecia/nádoby na odpad boli označené katalógovým číslom odpadu, názvom odpadu a to pre jednotlivý druh odpadu a pokiaľ ide o nebezpečný odpad aj identifikačným listom nebezpečného odpadu.
16. Ak dodávateľ pri preberaní nebezpečného odpadu zistí, že vrecia / nádoby na vyznačený druh nebezpečného odpadu obsahujú aj iný druh odpadu, je dodávateľ oprávnený odmietnuť prevzatie takéhoto odpadu a žiadať od objednávateľa jeho riadne vytriedenie. Dodávateľ je tiež oprávnený zabezpečiť preukázateľné vytriedenie takto zmiešaného odpadu sám, avšak na náklady objednávateľa. Na túto skutočnosť upozorní dodávateľ objednávateľa ešte pred opustením areálu objednávateľa, ústne aj písomne bez zbytočného odkladu po tom, ako to zistí.
17. Naloženie nebezpečného odpadu na dopravný prostriedok na prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ. Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s účinnými predpismi. Od potvrdenia sprievodných listov odpadu oboma zmluvnými stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok, dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.
18. Dodávateľ sa zaväzuje zvážiť jednotlivé odpady na mieste prevzatia od objednávateľa. Dodávateľ vystaví o tomto vážení vážny lístok, ktorý uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch a zároveň sa zaväzuje jedno vyhotovenie vážneho lístka okamžite po odvážení vydať objednávateľovi. Váženie sa bude uskutočňovať za prítomnosti zástupcu objednávateľa a na certifikovanom zariadení na meranie váhy, pričom na zadnej strane vážneho lístku sa uvedie dátum merania a podpisy oboch strán.
19. Meranie váhy odpadu bude vykonávané na prenosnom vážnom zariadení dodávateľa alebo na vážnom zariadení, ktoré v mieste prevzatia odpadu umiestni dodávateľ podľa pokynu objednávateľa. Všetky tieto náklady znáša dodávateľ a sú už zahrnuté v celkovej cene. V prípade poruchy vážneho zariadenia dodávateľa, váha jednotlivých odpadov môže byť určená na inom certifikovanom zariadení na meranie váhy, pričom náklady na prepravu tohto odpadu na meracie miesto znáša dodávateľ.
20. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave.
21. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto dohody aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z.
22. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie dohody aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie nebezpečného odpadu, nepredvídateľných okolnostiach na strane dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u objednávateľa.
23. Zmluvná cena predstavuje odplatu za splnenie všetkých zmluvných záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z dohody a pokrýva tiež všetky a akékoľvek interné či externé náklady alebo výdavky dodávateľa za splnenie dohody, t.j. na riadne a včasné poskytnutie dojednaných plnení ako aj primeraného zisku, ak dohoda, alebo príslušné všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak.
24. Cena za poskytnutie Služby bude dodávateľom vyúčtovaná objednávateľovi faktúrou raz týždenne, vždy po skončení kalendárneho týždňa, v ktorom bola Služba dodávateľom poskytnutá, a to podľa skutočného množstva a druhu odobratého odpadu. Prílohou každej faktúry bude konečný a presný prehľad rozsahu predmetu Dohody, ktorý dodávateľ pre objednávateľa poskytol v príslušnom kalendárnom týždni, za ktorý sa faktúra vystavuje.
25. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli s plnením tejto Dohody, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. Zmluvné strany sa dohodli, že postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených písomných súhlasov je neplatné.
26. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu.
27. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa neprijme od ručiteľa akúkoľvek časť plnenia nahradzujúcu plnenie peňažného záväzku objednávateľa voči dodávateľovi vyplývajúceho z tejto zmluvy. V prípade porušenia tohto záväzku vzniká objednávateľovi právo uplatniť si voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z výšky plnenia prijatého od ručiteľa.
28. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.
29. Dodávateľ je povinný zabezpečiť a na požiadanie predložiť objednávateľovi všetky oprávnenia a povolenia potrebné na poskytovanie Služby, ktorá je predmetom tejto Dohody.
30. Dodávateľ predloží na vyžiadanie objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúce spôsob nakladania s odpadom, a to najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia písomnej žiadosti; na základe žiadosti objednávateľa poskytnúť aj kópie dokladov. Táto povinnosť sa vzťahuje na všetok prevzatý objem odpadu od účinnosti Dohody.
31. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora,
pokračovanie bodu 31: zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa a / alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy tým nie sú dotknuté.
32. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia Dohody v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet predmetu Dohody v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto údaje; druh odpadu, katalógové číslo odpadu, predpokladané množstvo odpadu, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom vrátane DPH.
33. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia Dohody v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa pre účely komunikácie týkajúcej sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail).
34. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ sa bude považovať za podstatné porušenie Dohody.
Názov Upresnenie
Zhromaždiská nebezpečného odpadu:
1. Chirurgický monoblok - ZNO
2. Internistický monoblok - ZNO
3. Stará pôrodnica - ZNO
4. Pavilón ORL - ZNO
5. Oddelenie infektológie - ZNO
6. Geriatrický pavilón - ZNO
7. Psychiatrický pavilón - ZNO
8. Detská nemocnica - ZNO
9. Objekt oddelenia energetického hospodárstva 1
10. Objekt oddelenia energetického hospodárstva 2

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota pokračovanie bodu 3: Pozbieraný nebezpečný odpad dodávateľ prepraví do miesta zhodnocovania alebo zneškodňovania odpadov a zabezpečí jeho zhodnotenie alebo zneškodnenie. Za nakladanie s odpadom sa považuje aj starostlivosť o miesto zneškodňovania.
Navrhnutá hodnota Navrhujeme zadať miesto vzniku odpadu ( mesto )

pre správne vyrátanie nákladov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jána Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

1 356,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2020 09:23

28.08.2020 09:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2020 09:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2020 08:32 - Vstupná ponuka 1 355,40 € Cena s DPH
28.08.2020 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 1 355,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS