00351741
Centrum sociálnych služieb - DEMY
Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK
46435662
EVO TECH, s.r.o.
Holubyho 27, Bratislava, 81103, SVK
Profesionálny korytový žehlič (mangeľ)
žehlenie, manglovanie
Tovar, Služba
|
1. Profesionálny korytový žehlič (mangeľ)
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| dĺžka valca | mm | 1400 | ||
| priemer valca | mm | 250 | ||
| kapacita | kg/h | 40 | ||
| zbytková vlhkosť | % | 10 | 15 | |
| rýchlosť valca | m / min. | 4,1 | ||
| elektrický ohrev | kW | 7 | ||
| motor valca | kW | 0,18 | ||
| výška | mm | 1005 | ||
| šírka | mm | 1800 | ||
| hĺbka | mm | 420 | ||
| čistá hmotnosť | kg | 126 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ohrev | elektrický |
| ovládanie nožným pedálom | áno |
| automatický prítlak a odsúvanie koryta | áno |
| automatická ochrana rúk | áno |
| frekvenčný menič | áno |
| galvanický pokovovaný plášť | áno |
| Názov |
| V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesto plnenia, balné, montáž na pripravené el. prívody, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu |
| Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý |
| Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytne žiadne preddavky ani zálohové platby |
| Kupujúci požaduje predložiť aktualizovaný rozpočet ( rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH) do 2 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Kupujúci vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní predmetu plnenia na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti 21 dní. |
| Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom. |
| Požaduje sa doloženie splnenia technických vlastností formou technického listu alebo certifikátu od výrobcu do 48 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ do 48 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude v mene dodávateľa vykonávať zaškolenia a zaučenie personálu. |
| Termín dodania a inštalácie profesionálneho korytového žehliča - do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení. |
| Ak je potrebné technické zaškolenie pre údržbu odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení. |
| Požadujeme zásah pre záručný a pozáručný servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla objednávateľa na vlastné náklady. Toto neplatí v prípade, ak je možné stroj opraviť na mieste. |
| Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy, minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Biskupická 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.09.2020 08:00 — 04.09.2020 13:00
1,00 celok
3 744,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2020 09:00
31.08.2020 08:00
31.08.2020 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.08.2020 16:40 - Vstupná ponuka | 3 720,00 | € | Cena s DPH |
| 25.08.2020 20:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 989,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: