• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 08:50

Detail zákazky Z202020705

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 08:50

Základné údaje

Z202020705

OF-219533

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4941321

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

46435662

EVO TECH, s.r.o.

Holubyho 27, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálny korytový žehlič (mangeľ)

žehlenie, manglovanie

  • 42932000-8 - Mangle
  • 42718100-3 - Žehliace stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálny korytový žehlič (mangeľ)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka valca mm 1400
priemer valca mm 250
kapacita kg/h 40
zbytková vlhkosť % 10 15
rýchlosť valca m / min. 4,1
elektrický ohrev kW 7
motor valca kW 0,18
výška mm 1005
šírka mm 1800
hĺbka mm 420
čistá hmotnosť kg 126
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ohrev elektrický
ovládanie nožným pedálom áno
automatický prítlak a odsúvanie koryta áno
automatická ochrana rúk áno
frekvenčný menič áno
galvanický pokovovaný plášť áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesto plnenia, balné, montáž na pripravené el. prívody, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytne žiadne preddavky ani zálohové platby
Kupujúci požaduje predložiť aktualizovaný rozpočet ( rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH) do 2 dní od uzatvorenia zmluvy.
Kupujúci vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní predmetu plnenia na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti 21 dní.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom.
Požaduje sa doloženie splnenia technických vlastností formou technického listu alebo certifikátu od výrobcu do 48 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ do 48 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude v mene dodávateľa vykonávať zaškolenia a zaučenie personálu.
Termín dodania a inštalácie profesionálneho korytového žehliča - do 3 dní od účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Ak je potrebné technické zaškolenie pre údržbu odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Požadujeme zásah pre záručný a pozáručný servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla objednávateľa na vlastné náklady. Toto neplatí v prípade, ak je možné stroj opraviť na mieste.
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy, minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.09.2020 08:00 — 04.09.2020 13:00

1,00 celok

3 744,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2020 09:00

31.08.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 16:40 - Vstupná ponuka 3 720,00 € Cena s DPH
25.08.2020 20:52 - Najvýhodnejšia ponuka 2 989,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS