• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 09:20

Detail zákazky Z202020703

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 09:20

Základné údaje

Z202020703

OF-220122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4939662

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

47479256

HELAGO-SK, s. r. o.

Kosodrevinová 2, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výučbové modely

model, výuka, ošetrovateľstvo, starostlivosť

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 39162100-6 - Vybavenie na vyučovanie
  • 34999400-0 - Presné modely
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompletná postava so svalmi a vnútornými orgánmi
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného tovaru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Model ruky pre nácvik aplikácie infúzie sada 2
2. Model novorodenca pre nácvik starostivosti a kúpanie, chlapček sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. realistický povrch kopírujúci skutočnú mužskú ľavú ruku do detailov
1. koža je vyrobená zo špeciálneho silikónového materiálu, ktorý zaisťuje realistický pocit, životnosť a vyhmatanie žíl ; žily bezškárové, čo znižuje riziko presakovania tekutiny, vyrobené zo samotesniaceho materiálu  realistický pocit pri penetrácii kože a žíl vyžaduje sa
1. Slúži pre nácvik: intravenózneho zavedenia kanyly ; podania infúzie; odberu krvi
1. Sada obsahuje: ruku ; opierku na ruku; stojan na nádoby na krv (2); prípojky pre žily (2); pevný kufrík; krvný koncentrát; kanylu; striekačky (5 ml a 10 ml); lubrikant; návod na obsluhu
2. Figurína 0-4 týždne starého dieťaťa v životnej veľkosti, váži rovnako ako bežný novorodenec a má hmatateľnú prednú a zadnú fontanelu
2. Vlastnosti Realistický model novorodenca; Pružný krk; Hmatateľná předná a zadná fontanela; Končatiny možno ohýbať, vodeodolný model bez viditeľných spojov; pupočná šnúra je odnímateľná
2.  Slúži pre nácvik: Kúpanie; starostlivosť o pupočnú šnúru; kŕmenie z fľašky; starostlivosť o uši a nos; výmena plienok a oblečenia
2. Sada obsahuje figurína novorodenca; pupočná šnúra; fľaša na kŕmenie; detské oblečenie; deka
2. Veľkosť figuríny: cca 50cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
3.1. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
6. Vyžaduje sa zaškolenie aspoň 2 pracovníkov Objednávateľa.
7. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
11. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.09.2020 08:00 — 02.10.2020 12:00

1,00 sada

2 814,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.08.2020 08:18

28.08.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 706
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 14:55 - Vstupná ponuka 2 814,00 € Cena bez DPH
25.08.2020 15:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 810,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS