• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 16:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 16:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 17:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 18:05

Detail zákazky Z202020664

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 16:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 16:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 17:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 18:05

Základné údaje

Z202020664

OF-219797

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4937750

Objednávateľ

36063835

Slovenský atletický zväz

Junácka 14290/6, Bratislava, 83104, SVK

Dodávateľ

25944711

JIPAST akciová společnost

Vážní 400/2, Hradec Králové, 503 41, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Atletické náradie a náčinie

hliníkové prekážky

  • 37415000-0 - Atletická výbava
  • 37453600-4 - Prekážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Súťažné hliníkové prekážky, certifikované
Funkcia
Prekážky slúžia na tréning a preteky v prekážkových behoch pre rôzne vekové kategórie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prekážkz ks 100 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prekážky musia byť vybavené 6-timi úrovňami výšky: 686, 762, 838, 914, 991 a 1067 mm, osvedčené cetifikátom IAAF č. E-08-0545, silný prekážkový rám z pozinkovaných oceľových trubiek a profilov, hliníkové teleskopické trubky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 40 dní, ak nebude telefonicky dohodnuté inak.
Nový, doposiaľ nepoužité náradie a náčinie, záručný list (záručná doba minimálne 24 mesiacov).
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov a certifikátov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednávať náradie a náčinie v priebehu 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy podľa skutočnej potreby na základe objednávok, sortimentu alebo do vyčerpania finančného limitu určeného na predmet zákazky a požaduje dostupnosť náradia a náčinia počas trvania zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie náradia a náčinia v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa a zároveň požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Pri Rámcovej zmluve - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej zmluvy (objednávky) Objednávateľa - 5 jednotiek zmluvného plnenia, ak sa obidve strany nedohodnú inak.
Pri Rámcovej zmluve - periodicita zasielania Čiastkovej zmluvy (objednávky) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - min. 1x polročne, ak sa obidve strany nedohodnú inak.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 7/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

600,00 ks

101 520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 16:34

27.08.2020 16:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2020 17:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 82
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2020 13:21 - Vstupná ponuka 101 520,00 € Cena s DPH
27.08.2020 16:44 - Najvýhodnejšia ponuka 96 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS