• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 10:00

Detail zákazky Z202020624

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 10:00

Základné údaje

Z202020624

OF-220151

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4939626

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34098861

DISKUS, s.r.o.

Víťazná 234, Partizánske, 95804, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Externý SSD disk

SSD disk

  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SSD disk
Funkcia
Vysokorýchlostný externý SSD disk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Externý SSD disk (napr. Verbatim Vx500 480 GB alebo ekvivalent) ks 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie externý SSD disk
kapacita min. 480 GB
rýchlosť zápisu min. 400 MB/s
rýchlosť čítania max. 500 MB/s
pripojenie/port USB 3.1 Gen 2
materiál hliník
Súčasťou balenia/dodávky musia byť káble USB-C a USB-A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v SR.
Nový, originálne zabalený, doposiaľ nepoužitý tovar.
Všetkých 35 ks SSD diskov musí byť rovnakých.
Súčasťou balenia/dodávky každého disku musia byť aj káble USB-C a USB-A.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo  miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou spĺňajúcou  požadované parametre.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie  dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt. Pri ekvivalentnom tovare požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované  parametre.
Dodávateľ poskytne záruku na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce  rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodať záručné podmienky a podmienky pre uplatnenie reklamácií.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania, najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Požaduje sa, aby faktúra, dodací list a obsahový list boli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Na faktúre a dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks originálnej faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks  dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre  uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

03.09.2020 13:43 — 25.09.2020 10:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

2 944,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 13:44

28.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 33
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 23:31 - Vstupná ponuka 2 944,78 € Cena s DPH
26.08.2020 16:49 - Najvýhodnejšia ponuka 2 898,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS