• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 12:57
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 12:53
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 13:45

Detail zákazky Z202020605

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 12:57
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 12:53
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 13:45

Základné údaje

Z202020605

OF-220160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4941311

Objednávateľ

35662867

Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza

A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4

papier do laserových a atramentových tlačiarní, do multifunkčných zariadení, papier na kopírovanie, papier na písanie

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie
papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kopírovací papier rozmer A4
rozmer výška mm 297
rozmer šírka mm 210
počet balíkov v krabici ks 5
počet listov papiera v balíku ks 500
hmotnosť/gramáž g/m2 80
nepriehladnosť % 90
belosť CIE 160
hrúbka μm 105 110
drsnosť ml/min. 200 250
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa balenie
cena zahŕňa naskladnenie
cena zahŕňa dovoz
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do budovy objednávateľa .
Dodávateľ dodá celý predmet zákazky jednorazovo v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. Termín dodania oznámi poverenej osobe obstarávateľa najmenej 48 hodín vopred a to elektronickou poštou alebo telefonicky. Dodávka bude realizovaná po potvrdení termínu dodania poverenou osobou obstarávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať.
Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru, do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. V prípade nepredloženia požadovaného dokladu si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy.
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať počet jednotiek, celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu s DPH ako aj všetky ostatné náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona.
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Omeškanie s dodávkou predmetu obstarávania dlhšie ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Záruka na predmet obstarávania je 24 mesiacov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.09.2020 12:54 — 08.09.2020 12:55

1,00 zákazka

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 12:57

31.08.2020 12:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2020 13:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 14:10 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
31.08.2020 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS