• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 12:55

Detail zákazky Z202020581

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 12:55

Základné údaje

Z202020581

OF-220134

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4937694

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie
Funkcia
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál")
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi.
Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa.
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec, ktoré sú zahrnuté v cene dodávky.
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom.
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi.
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Povlak na vankúš ks 82
Povlak na paplón ks 82
Bľúza pre kuchárov kaki ks 4
Zástera kaki ks 1
Čiapka kaki ks 2
Obrus biely ks 34
Obrus farebný ks 26
Plachta biela ks 89
Plachta farebná ks 16
Uterák ks 41
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky.
Miesto plnenia -Levice
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 14.00 hod.
Konkrétne množstvá materiálu a kontaktná osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená v príslušnej objednávke.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu.
Termíny na poskytnutie služby podľa požiadaviek objednávateľa.
Dodávateľ je povinný oboznámiť objednávateľa o termíne prevzatia a dodania tovaru v lehote do 48 hodín.
Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu.
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom poverená osoba objednávateľa.
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb.
Dodávateľ vyhotoví a doručí faktúru za každé plnenie pri dodržaní zmluvného cenníka do 10 dní od dodania služby. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne, prehľadne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). Rozpis jednotlivých cien položiek musí byť spracovaný na celkovú cenu predmetu tejto zmluvy vrátene DPH na pokrytie maximálneho množstva položiek tejto zmluvy.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále.
Za reklamáciu sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu.
Reklamáciu je dodávateľ povinný vybaviť max do 14 dní, v prípade nevybavenia reklamácie bude toto nahradené zo strany dodávateľa (finančnou úhradou za materiál v zmysle aktuálnej ceny na trhu alebo dodaním nového, rovnakého a nepoškodeného materiálu). V prípade, že počet reklamácií za obdobie trvania zmluvy bude vyšší ako 3, bude to  dôvodom na odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
V prípade riešenia mimoriadnych úloh je objednávateľ oprávnený objednať u dodávateľa na základe dohovoru (objednávky) „mimoriadne“ poskytnutie služby. Dodávateľ sa zaväzuje, že vyčistenie tohto materiálu vykoná v tomto prípade v lehote najneskôr do 48 hodín od odberu znečisteného materiálu, a to vrátane dní pracovného voľna (pokoja) a bez uplatnenia expresnej prirážky.
Dodávateľ nemôže poveriť plnením predmetu zmluvy inú osobu.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú alebo do vyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
V prípade nevyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy, zmluva zaniká posledným dňom plnenia tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v tejto zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

28.08.2020 11:35 — 29.10.2020 11:02

1,00 ks

608,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 11:04

27.08.2020 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2020 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 64
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 09:41 - Vstupná ponuka 607,99 € Cena s DPH
26.08.2020 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 607,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS