• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2020 10:54
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2020 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 11:45

Detail zákazky Z202020580

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2020 10:54
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2020 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 11:45

Základné údaje

Z202020580

OF-220119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4943512

Objednávateľ

00161560

Stredná priemyselná škola stavebná Oskara Winklera - Winkler Oszkár Építoipari Szakkozépiskola

B. Němcovej 1, Lučenec, 98415, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné lístky a dodanie stravných lístkov, stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
stravné lístky a dodanie stravných lístkov
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 4 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok do 3 pracovných dní od podania objednávky
objednávka bude realizovaná mesačne prostredníctvom objednávkovej aplikácie v režime online pripojenia na internet, mailovou formou, osobne, poštou
Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 20 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výšky poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta
daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami v zmysle platných predpisov
doba platnosti stravných poukážok - minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky
nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

B. Němcovej 1, 984 15 Lučenec, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

07.09.2020 10:59 — 31.08.2021 11:00

4 100,00 kus

16 810,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 11:11

02.09.2020 10:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2020 11:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 12:25 - Vstupná ponuka 16 810,00 € Cena s DPH
24.08.2020 17:46 - Najvýhodnejšia ponuka 16 809,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS