• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 11:50

Detail zákazky Z202020570

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 11:50

Základné údaje

Z202020570

OF-220111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4937686

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31348904

MEDIMPRAX, spol. s r.o.

Líščie údolie 57, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hlbokomraziaci laboratórny box

Vybavenie laboratória – hlbokomraziaci box

  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlbokomraziaci box schopný chladenia na úroveň -86°C s vnútornými boxami a regálmi na uskladnenie vzorkových boxov s online/SMS systémom monitorovania teploty
Funkcia
1. Skriňová forma hlbokomraziaceho laboratórneho boxu s vnútornými regálmi na uskladnenie biologického materiálu pri teplote -86°C.
2. Vnútorné poličky a regály na systematické uskladnenie boxov/krabíc s biologickým materiálom.
3. Vnútorný minimálny objem 350 litrov.
4. Notifikačný systém na monitorovanie vnútornej teploty (alarm) vo forme online prístupu alebo SMS notifikácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V konečnej cene musí byť zahrnutá doprava, montážne a manipulačné práce ako aj požadované doplnky boxu (regály, notifikačný systém).
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Farmaceutická fakulta, Katedra farmakológie a toxikológie, Kalinčiakova 8, 832 32 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

03.09.2020 10:00 — 11.09.2020 11:00

1,00 kompletný predmet zákazky

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.08.2020 10:35

27.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 10
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 14:15 - Vstupná ponuka 8 250,00 € Cena bez DPH
26.08.2020 21:45 - Najvýhodnejšia ponuka 7 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS