35542861
Základná škola Považská 12
Považská 12, Košice, 04011, SVK
36211079
eurobus, a.s.
Staničné námestie 9, Košice, 04204, SVK
Nepravidelná autobusová preprava
preprava, autobusová preprava, nepravidelná autobusová preprava
Služba
1. Nepravidelná autobusová preprava
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepravidelná autobusová doprava na vyžiadanie. Doprava z miesta a do miesta na základe objednávky objednávateľa s časovým harmonogramom na školský rok 2020/2021. |
Preprava osôb a batožiny v rámci mesta aj v rámci Slovenskej republiky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Autobus s vodičom - počet miest na sedenie | miesto | 40 | 45 | |
Predpokladaný počet jázd - pondelok | jazda | 7 | ||
Predpokladaný počet jázd - utorok | jazda | 9 | ||
Predpokladaný počet jázd - streda | jazda | 10 | ||
Predpokladaný počet jázd - štvrtok | jazda | 9 | ||
Predpokladaný počet jázd - piatok | jazda | 12 | ||
Predpokladaný počet kilometrov v rámci mesta - mesačne | km | 700 | 750 | |
Predpokladaný počet kilometrov mimo mesta - ročne | km | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požiadavky na autobus a jeho vybavenie | bezpečnostné pásy, klimatizácia |
Predpokladaný rozpis prepravy: | Rozpis jázd je orientačný, upresnený bude poskytovateľovi |
1. Pondelok: | |
1.1. 8:00, 9:00, 13:15 | Tréningová hala - škola |
1.2. 11:25, 12:20 | Škola - Tréningová hala |
2. Utorok | |
2.1. 8:00, 9:00, 11:00, 11:45, 13:30 | Tréningová hala - škola |
2.2. 8:30, 10:25, 11:25, 12:20 | Škola - Tréningová hala |
3. Streda | |
3.1. 7:00, 8:30, 10:20, 11:45, 13:30 | Tréningová hala - škola |
3.2. 10:15, 11.25, 13:15 | Škola - Tréningová hala |
4. Štvrtok | |
4.1. 8:00, 9:00, 10:00, 13:15 | Tréningová hala - škola |
4.2. 8:30, 11:25, 12:20, 13:40 | Škola - Tréningová hala |
5. Piatok | |
5.1. 8:00, 9:00 | Tréningová hala - škola |
5.2. 8:30, 9:25 | Škola - Tréningová hala |
Názov |
01. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA OSOBITNÝCH POŽIADAVIEK. |
01.01 Nižšie uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie Zmluvy, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú VZP OPET a ktoré sú spolu so VZP OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluva a VZP OPET tvoria zmluvné podmienky pre poskytnutie služby, ktorá je predmetom tejto zákazky. |
01.02 Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na poskytnutie služby uvedené v týchto osobitných požiadavkách na predmet zákazky a vo VZP OPET a nemá k tomu výhrady. |
02. PREDMET PLNENIA ZMLUVY. |
02.01 Dodávateľ pristaví autobus minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu vo východzom mieste, určenom rozpisom (viď príloha). |
02.02 Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby vodič vykonal prepravu, ktorou sa rozumie naloženie osôb a batožiny na mieste nakládky, prepravu týchto osôb do cieľového miesta prepravy, opätovné naloženie prepravovaných osôb a batožiny v cieľovom mieste prepravy a návrat na miesto nákladky. |
02.03. V niektorých prípadoch môže mať jedna vykonaná preprava viac cieľových miest prepravy, v takom prípade je dodávateľ povinný prepravované osoby a batožinu dopraviť na všetky určené cieľové miesta a následne po naložení prepravovaných osôb a batožiny na poslednom určenom mieste prepravy, ich doviezť späť na miesto nakládky. |
02.04 Dodávateľ zabezpečí pomoc a asistenciu vodiča pri nástupe a usadení účastníkov. |
02.05 Dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie účastníkov dopravy mimo cestnej komunikácie. |
02.06 Na dopravu môžu byť použité len autobusy s platnou STK a EK a bezchybným technickým stavom. Uplynutie platnosti kontroly nesmie nastať pred dobou ukončenia dopravy v mieste návratu. Objednávateľ nesúhlasí aby dodávateľ pristavil na dopravu poschodový autobus. |
02.07 Autobusy musia byť pristavené upratané a čisté. |
02.08 Dodávateľ je povinný bez vyzvania do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody, predložiť kontaktné údaje pre potreby dojednania operatívnych zmien, názov a typ autobusov ktoré budú použité, ich vybavenie a počet miest na sedenie, preukázať platnosť STK a EK predmetných autobusov predložením kópie príslušných osvedčení a preukázať svoje vlastnícke alebo dispozičné právo k týmto autobusom. |
02.09 Dodávateľ zabezpečí na prepravu profesionálnych vodičov, z ktorých každý je držiteľom vodičského preukazu triedy D a musí spĺňať požiadavky na psychologickú a zdravotnú spôsobilosť podľa platnej legislatívy pre vodičov autobusov, ako aj všetky ďalšie tu neuvedené požiadavky podľa platnej legislatívy pre poskytovanú službu dopravy žiakov ZŠ. Doklady potvrdzujúce citovanú spôsobilosť musí mať vodič pri sebe. |
02.10 Dodávateľ zodpovedná za to, že počas celej doby každej poskytovanej dopravy budú dodržané všetky legislatívne a iné technické a bezpečnostné predpisy vzťahujúce sa na poskytovanú službu. |
02.11 Dodávateľ v prípade technickej poruchy alebo havárie autobusu počas prepravy vyšle najneskôr do 0,5 hodiny od jej telefonického oznámenia na poskytnuté telefónne číslo náhradný autobus pre dopravu účastníkov z miesta poruchy alebo havárie do plánovaného miesta návratu. |
02.12 Dodávateľ sa zaväzuje, že v čase pristavenia každého autobusu musí byť v jeho interiéri zabezpečená teplota v rozmedzí 20 - 22 stupňov Celzia, ktorá bude udržiavaná aj počas prepravy samotnej. |
02.13 Objednávateľ sa zaväzuje objednať poskytnutie služby najneskôr jeden pracovný deň vopred. |
02.14 Uvedené počty kilometrov v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú v predpokladanej maximálnej výške. Objednávateľ sa touto Rámcovou dohodou nezaväzuje odobrať všetky uvedené počty kilometrov. |
02.15 Dodávateľ, jeho zamestnanci aj obchodní partneri dodávateľa sú povinní v čase vykonávania služieb pre objednávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, zásady požiarnej a civilnej ochrany ako aj zákaz požívania alkoholických a iných omamných látok pred a počas výkonu služieb. |
03. CENA. |
03.01 Celková cena za dopravu na všetky prepravy, uvedená v ponuke dodávateľa je celkovou predpokladanou cenou za dopravu autobusom počas trvania Rámcovej dohody. |
03.02 Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody predloží rozpis ceny, a to: a) celková cena za 1 km v rámci mesta bez DPH, hodnotu DPH a celkovú cenu spolu s DPH; b) celková cena za 1 km mimo mesta bez DPH, hodnotu DPH a celkovú cenu spolu s DPH; c) celková cena za každých začatých 15 minút stojného bez DPH, hodnotu DPH a celkovú cenu spolu s DPH |
03.03 Všetky ceny musia byť stanovené v súlade so Zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím služby v zmysle čl. X bod 10.4 VZP OPET. |
03.04 Celková cena bude obsahovať všetky náklady spojené s cestou tam a späť, vrátane ceny práce vodiča, parkovného, diaľničných poplatkov, pohonných hmôt, stojného a podobne. |
03.05 Za poskytnuté služby bude dodávateľom vystavená faktúra jeden krát za mesiac. Faktúra bude vystavená vždy posledný deň daného mesiaca za služby poskytnuté v danom mesiaci, so splatnosťou 14 dní odo dňa jej vystavenia. |
03.06 Súčasťou každej faktúry bude rozpis jázd s uvedením nasledovného: dátum jazdy, miesto odchodu a miesto príchodu, počet najazdených kilometrov a podpis zodpovednej osoby. |
03.07 Uvedenú vypočítanú cenu v cenovej ponuke je dodávateľ povinný dodržiavať počas celého trvania Rámcovej dohody. |
03.08 Dodávateľ musí mať v predmete činnosti: nepravidelná autobusová doprava. |
04. Objednávateľ môže v súlade s čl.18 písm. s) VZP OPET odstúpiť od plnenia na ktorýkoľvek zájazd podľa tejto Rámcovej dohody aj z dôvodu výskytu infekčného ochorenia žiakov ZŠ alebo z dôvodov živelnej pohromy, ak tieto skutočnosti znemožnia alebo podstatným spôsobom obmedzia zájazd uskutočniť alebo splniť ciele zájazdu, ktorého sa odstúpenie týka. |
Považská 12, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
02.09.2020 00:00 — 30.06.2021 00:00
1,00 JV
14 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2020 10:20
27.08.2020 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.08.2020 06:52 - Vstupná ponuka | 13 999,20 | € | Cena s DPH |
27.08.2020 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: