• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:54
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 10:45

Detail zákazky Z202020561

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:54
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 10:45

Základné údaje

Z202020561

OF-220154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4939592

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Značky a súvisiace prvky

výstražne značky, požiarne značky, pvc samolepky

  • 44423400-5 - Značky a súvisiace prvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostná samolepiaca značka "Hasiaci prístroj"
Funkcia
PVC samolepka F003
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 71
Šírka mm 100
Výška mm 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bez textu áno
 2. Výstražná samolepiaca značka GHS09 - Látky nebezpečné pre životné prostredie
Funkcia
PVC samolepka GHS09
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 100
Šírka mm 150
Výška mm 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,30 hod do 14,00 hod.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred 1 deň pred ich dodaním.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

31.08.2020 09:54 — 09.09.2020 09:54

171,00 ks

83,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 09:56

28.08.2020 09:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2020 10:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 10:04 - Vstupná ponuka 83,00 € Cena s DPH
24.08.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 83,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS