• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 12:50

Detail zákazky Z202020555

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 12:50

Základné údaje

Z202020555

OF-220102

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4939586

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44160097

JTF partnership, s.r.o.

Majerská 178/4, Lednické Rovne, 02061, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie kuchynských zariadení

Termoport na nápoje, naberačka, univerzálne kliešte

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termoport na nápoje 18 l
Funkcia
Termoport na nápoje s výpustným ventilom určený na horúce aj studené nápoje
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Objem l 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stohovateľný áno
Výpustný kohút áno
4 spony na uchytenie poklopu áno
Materiál polyetylén + pur pena
Termoizolačné vlastnosti áno
 2. Naberačka 0,07 l
Funkcia
Naberačka s objemom 0,007 litra so zahnutou rukoväťou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Objem l 0,007
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
 3. Kliešte univerzálne 24 cm
Funkcia
Univerzálne kliešte určené na naberanie jedla, dĺžka 24 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Dĺžka cm 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa prevzatia zákazky.
Na faktúre musia byť rozpísané ceny jednotlivých položiek podľa zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2020 08:00 — 09.09.2020 12:00

5,00 ks

289,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 09:40

28.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 14:53 - Vstupná ponuka 288,00 € Cena s DPH
25.08.2020 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka 288,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS