30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44160097
JTF partnership, s.r.o.
Majerská 178/4, Lednické Rovne, 02061, SVK
Vybavenie kuchynských zariadení
Termoport na nápoje, naberačka, univerzálne kliešte
Tovar, Služba
|
1. Termoport na nápoje 18 l
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Termoport na nápoje s výpustným ventilom určený na horúce aj studené nápoje |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 | ||
| Objem | l | 18 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stohovateľný | áno |
| Výpustný kohút | áno |
| 4 spony na uchytenie poklopu | áno |
| Materiál | polyetylén + pur pena |
| Termoizolačné vlastnosti | áno |
|
2. Naberačka 0,07 l
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Naberačka s objemom 0,007 litra so zahnutou rukoväťou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 | ||
| Objem | l | 0,007 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | nerez |
|
3. Kliešte univerzálne 24 cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Univerzálne kliešte určené na naberanie jedla, dĺžka 24 cm |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 3 | ||
| Dĺžka | cm | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | nerez |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Faktúra je splatná 30 dní odo dňa prevzatia zákazky. |
| Na faktúre musia byť rozpísané ceny jednotlivých položiek podľa zmluvy. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2020 08:00 — 09.09.2020 12:00
5,00 ks
289,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2020 09:40
28.08.2020 12:00
28.08.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.08.2020 14:53 - Vstupná ponuka | 288,00 | € | Cena s DPH |
| 25.08.2020 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 288,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: