• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 10:35

Detail zákazky Z202020552

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 10:35

Základné údaje

Z202020552

OF-217676

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4937674

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

00613606

EGAMED, spol. s r.o.

Ratnovce 4, Ratnovce, 922 31, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celotelový pletyzmograf s príslušenstvom

spirometria, meranie transférfaktora pľúc, diagnostické prístroje

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Celotelový pletyzmograf s príslušenstvom
Funkcia
Prístroj na meranie pľúcnych objemov a odporov.
Vyšetrovací systém k určeniu statických a dynamických objemov a odporov dýchacích ciest – spirometria, prietok objem krivka, maximálna minútová ventilácia, pľúcne objemy-TLC, RV, ITGV.
Archivácia, importovanie pacientov do nového systému, spárovanie s ostatnými doagnostickými prístrojmi.
Merania: pomalá spirometria , prietok-objem krivka, maximálna minútová ventilácia, celotelová pletyzmografia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celotelový pletyzmograf s príslušenstvom ks 1
- nastaviteľná výška sedadla pre pacienta cm 40 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístroj pozostáva z nasledujúcich častí:
HARDWARE:
- ultrazvukový prietokomer k presnému určeniu prietoku a objemu, meranie od 0 až > 15 L/s, presnosť ≤ 1,5 % áno
- možnosť používania bakteriologických filtrov áno
- celosklenená kabína, voľne nastaviteľný 3D stojan s rýchlou a jednoduchou hygienou prietokomeru áno
- schodík do kabíny ≤ 10 cm
- objem kabíny > 1000 litrov
- automatická kalibrácia kabíny, tlakového snímača a časovej konštanty áno
- automatická korekcia na BTPS podmienky áno
- digitálna kompenzácia rušenia napr. otvorenie dverí v ambulancii áno
- meranie spirometrie aj mimo kabíny (napr. pacient na vozíčku) áno
POČÍTAČ PC: áno
- RAM pamäť ≥ 6 GB
- disk ≥ 500 GB
- klávesnica áno
- farebný monitor s veľkou rozlišovacou schopnosťou ≥ 24“
- A4 farebná atramentová tlačiareň s podávaním papiera áno
- MS-WINDOWS 10 Pro:
- počítač a tlačiareň namontovaný na pohyblivom vozíku áno
SOFTWARE:
- CAP-software pre meranie, organizáciu a výstupné programy áno
- zobrazenie programov pod systémom Microsoft "WINDOWS” áno
- "MYŠ” ( pohodlné ovládanie s myšou ), texteditor a grafika áno
- flexibilný program dovoľuje protokolovanie nameraných hodnôt s meracími parametrami, náležitými hodnotami a grafikou áno
- porovnanie Pre a Post merania, porovnanie hociktorého merania alebo ako provokačných testov áno
- voľne nastaviteľné výstupné závery áno
- špeciálny graf objem-odpor áno
- výber náležitých hodnôt podľa viacerých autorov aj podľa Krištúfka alebo tvorba vlastných referenčných parametrov áno
- automatické vyhodnotenie podľa Krištúfek a spol. áno
DATABANKA:
- na disk sa ukladajú pacientské údaje, namerané krivky, namerané hodnoty a tiež vypočítané parametre áno
- kapacita databanky je závislá od veľkosti pamäťového média áno
- spätné čítanie kriviek a parametrov, ich výpis na tlačiareň alebo zobrazenie na obrazovku áno
- rýchly prístup k pacientom pomocou indexu, ( rodného čísla, mena alebo priezviska ), alebo dnešní pacienti alebo podľa dátumu vyšetrenia áno
- Hardware diagnostický program áno
Paramtere:
- Spirometria (VT, BF, MV, ERV, IC, IRV, VCin, VCex, VCmax, TI, TE, Ttot... áno
- Prietok-objem krivka (FVC, FEV1, FEV.5, FEV3, FEV1%VCmax, FEV1%FVC, PEF, MEF75, MEF50, MEF25, MMEF, EF75/85, PIF, MIF50, MEF50%MIF50... áno
- maximálna minútová ventilácia (MVV, BF_MVV, VT_MVV... áno
- pľúcne objemy (ITGV, RV, TLC, RV% TLC... áno
- meranie, náležité hodnoty a štandardy podľa ERS a ATS áno
- archivácia a importovanie pacientov do nového systému nameraných na prístroji MasterLab áno
Súčasťou prístroja je nasledovné príslušenstvo:
- kalibračná pumpa 1 kus
- trubička 2 x 30 mm 1 kus
- umelohmotné náustky 25 ks
- silikónové náustky 5 ks
- štipce na nos 5 ks
- penové kolieska na štipce 100 ks
- papier A4 pre tlačiareň 500 listov 1 bal
- bakteriologické filtre 24 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je "Celotelový pletyzmograf s príslušenstvom, 1 ks",  podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať originálny, nepoužitý a nerepasovaný ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy.
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov pre predmet zmluvy odo dňa, kedy bol tovar/zariadenie uvedené do prevádzky.
V záručnej dobe predávajúci vykoná bezplatne dve záručné prehliadky prístroja (vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu) v ročných intervaloch. Druhú vykoná dva týždne pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim.
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenia objednávateľa.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví  protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru.
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

14.09.2020 08:00 — 22.10.2020 14:00

1,00 ks

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.08.2020 09:33

27.08.2020 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2020 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 538
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 21:29 - Vstupná ponuka 20 000,00 € Cena bez DPH
25.08.2020 21:29 - Najvýhodnejšia ponuka 20 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS