• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202020538

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202020538

OF-220085

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4939606

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44035152

Cresto Safety s.r.o.

Partizánska cesta 89, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie pre prácu vo výškach a nad voľnou hĺbkou

práca vo výškach, nad voľnou hĺbkou, na rebríkoch

  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie pre prácu vo výškach a nad voľnou hĺbkou
Funkcia
Zabezpečenie školenia a overenie znalostí pracovníkov
školenie podľa Vyhlášky č. 147/2013 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školenie pre prácu vo výškach a nad voľnou hĺbkou osoba 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresnený objednávateľom, na základe dohody s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Kurz/školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30. 101. 2020.
Po úspešnom absolvovaní školenia bude každému účastníkovi vystavený certifikát na prácu vo výškach, ktorý je zahrnutý v celkovej sume za vykonanie služby.
Názov Upresnenie
Akreditácia Áno

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

02.09.2020 08:00 — 23.10.2020 12:00

1,00 celok

329,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 11:06

28.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2020 08:02 - Vstupná ponuka 328,80 € Cena s DPH
28.08.2020 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 328,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS