00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
00604127
GastroMarket - Linorex s.r.o.
Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK
Nákup umývačky riadu
umývačka, kuchynské stroje
Tovar, Služba
|
1. Umývačka riadu s odpadovým čerpadlom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Na umývanie sklenených pohárov všetkých typov (pivové, vínové, poháre na alko a nealko), šálok, tanierov, džbánov, karáf a veľkostí do 290 mm |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Umývačka riadu | ks | 1 | ||
| Rozmery: šírka | mm | 456 | 650 | |
| hĺbka | mm | 495 | 650 | |
| výška | mm | 700 | 800 | |
| Napätie | V | 230 | ||
| Príkon | kW | 2,7 | 3,1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kapacita | 30 košov/h |
| Cyklus | 120“ |
| Rozmer koša (šxh) min. | 400x400 mm |
| Maximálna vstupná výška | 290 mm |
| kapacita pohárov | 300 - 1200 ks / h |
| Prevedenie | jednoplášťová |
| dvere dvojplášťové | vyžaduje sa |
| Spotreba vody | 2 l / cyklus |
| Bojler | tlakový |
| Horné a dolné rotačné umývacie a oplachové ramená | vyžaduje sa |
| Elektronické ovládanie s umiestnením vpredu | vyžaduje sa |
| Zobrazenie umývacích a oplachových teplot na displeji | vyžaduje sa |
| Termostop pre garantovanú teplotu oplachu podľa HACCP | vyžaduje sa |
| Filtre nečistôt vo vani | vyžaduje sa |
| Nastavenie dávkovačov cez ovládací panel | vyžaduje sa |
| Základné príslušenstvo: | kôš na taniere, kôš na poháre, kontajner na príbory, dávkovač umývacieho prostriedku, dávkovač oplachového prostriedku, umývací prostriedok 12kg, oplachový prostriedok 10kg |
| odpadové čerpadlo | vyžaduje sa |
| Odborná montáž | vyžaduje sa |
|
2. Zmäkčovač vody
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Úprava vody |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zmäkčovač vody AL-8V/N volumetrický alebo ekvivalent | kus | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rozmer v mm (š x h x v) | 250 x 460 x 485 mm |
| príkon elektro | 4 W / 230 V |
| objem | 8 litrov |
| max. odporúčaný prietok | 1400 l/h |
| vstupná teplota vody | 8 - 25 stupňov Celzia |
| elektronická riadiaca LCD jednotka s opticko-akustickou signalizáciou nedostatku soli | vyžaduje sa |
| regenerácia tabletovou soľou | vyžaduje sa |
| nastavenie regenerácie na na základe prietoku alt. časovo | vyžaduje sa |
| automatický program dezinfekcie živice | vyžaduje sa |
| zabudovaný by-pass mixer | vyžaduje sa |
| Názov |
| Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, vyskladnenia, vyloženia, inštalácie (montáže) na mieste plnenia, spustenia do prevádzky, prípadne iných nákladov spojených s dodaním. Cena je konečná a nemôže byť menená. Zahŕňa tiež zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. |
| Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, servisná dokumentácia a preberací protokol. |
| Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 13,00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
| V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
| Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
| V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
| Objednávateľ požaduje bezplatné vykonanie servisnej obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 24 hodín od nahlásenia, dostupnosť náhradných dielov do 5 dní vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje záruku min. 2 roky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. |
| Objednávateľ požaduje v lehote 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloženie špecifikácie s vyznačenou obchodnou značkou zariadenia s parametrami, t.j. identifikáciou výrobku s uvedením výrobcu a typu zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky, vyhradzuje si právo tovar neodobrať. |
| Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s objednávateľom. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
| Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky. |
| Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
| Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.09.2020 07:00 — 18.09.2020 14:00
1,00 celok
1 805,76
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2020 14:46
31.08.2020 10:00
31.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.08.2020 16:48 - Vstupná ponuka | 1 804,80 | € | Cena s DPH |
| 28.08.2020 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: