• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 11:05

Detail zákazky Z202020502

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2020 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 11:05

Základné údaje

Z202020502

OF-220056

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4941313

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

00604127

GastroMarket - Linorex s.r.o.

Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup umývačky riadu

umývačka, kuchynské stroje

  • 39713100-4 - Umývačky riadu
  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 45255400-3 - Montážne práce
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývačka riadu  s odpadovým čerpadlom
Funkcia
Na umývanie sklenených pohárov všetkých typov (pivové, vínové, poháre na alko a nealko), šálok, tanierov, džbánov, karáf a veľkostí do 290 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Umývačka riadu ks 1
Rozmery: šírka mm 456 650
hĺbka mm 495 650
výška mm 700 800
Napätie V 230
Príkon kW 2,7 3,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita 30 košov/h
Cyklus 120“
Rozmer koša (šxh) min. 400x400 mm
Maximálna vstupná výška 290 mm
kapacita pohárov 300 - 1200 ks / h
Prevedenie jednoplášťová
dvere dvojplášťové vyžaduje sa
Spotreba vody 2 l / cyklus
Bojler tlakový
Horné a dolné rotačné umývacie a oplachové ramená vyžaduje sa
Elektronické ovládanie s umiestnením vpredu vyžaduje sa
Zobrazenie umývacích a oplachových teplot na displeji vyžaduje sa
Termostop pre garantovanú teplotu oplachu podľa HACCP vyžaduje sa
Filtre nečistôt vo vani vyžaduje sa
Nastavenie dávkovačov cez ovládací panel vyžaduje sa
Základné príslušenstvo: kôš na taniere, kôš na poháre, kontajner na príbory, dávkovač umývacieho prostriedku, dávkovač oplachového prostriedku, umývací prostriedok 12kg, oplachový prostriedok 10kg
odpadové čerpadlo vyžaduje  sa
Odborná montáž vyžaduje sa
 2. Zmäkčovač vody
Funkcia
Úprava vody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zmäkčovač vody AL-8V/N volumetrický alebo ekvivalent kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer v mm  (š x h x v) 250 x 460 x 485 mm
príkon elektro 4 W / 230 V
objem 8 litrov
max. odporúčaný prietok 1400 l/h
vstupná teplota vody 8 - 25 stupňov Celzia
elektronická riadiaca LCD jednotka s opticko-akustickou signalizáciou nedostatku soli vyžaduje sa
regenerácia tabletovou soľou vyžaduje sa
nastavenie regenerácie na na základe prietoku alt. časovo vyžaduje sa
automatický program dezinfekcie živice vyžaduje sa
zabudovaný by-pass mixer vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena je vrátane dopravy na  miesto plnenia, balenia, vyskladnenia, vyloženia, inštalácie (montáže) na mieste plnenia, spustenia do prevádzky,  prípadne iných nákladov spojených s dodaním. Cena je konečná a nemôže byť menená. Zahŕňa tiež  zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list,  servisná dokumentácia a preberací protokol.
Objednávateľ požaduje  dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 13,00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni  pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Objednávateľ požaduje bezplatné vykonanie servisnej obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 24 hodín od nahlásenia, dostupnosť náhradných dielov do 5 dní vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje záruku  min. 2 roky.  Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.
Objednávateľ požaduje v lehote 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloženie špecifikácie s vyznačenou obchodnou značkou zariadenia s parametrami, t.j. identifikáciou výrobku s uvedením výrobcu a typu zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky, vyhradzuje si právo tovar neodobrať.
Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia  zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH.  Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

11.09.2020 07:00 — 18.09.2020 14:00

1,00 celok

1 805,76

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2020 14:46

31.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1149
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 16:48 - Vstupná ponuka 1 804,80 € Cena s DPH
28.08.2020 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS