• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2020 13:43
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 14:35

Detail zákazky Z202020386

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2020 13:43
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 14:35

Základné údaje

Z202020386

OF-219782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4933088

Objednávateľ

42118727

"Môj domov", Zariadenie sociálnych služieb Topoľčany

P.O.Hviezdoslava 66, Topoľčany, 95501, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky pre zamestnancov

Stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky pre zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky Eur 3,83
Množstvo stravných poukážok ks 7250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane prepravy na miesto plnenia
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok podľa potreby objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 2 pracovných dní od podania objednávky prostredníctvom kuriérskej služby.
Objednávky môže objednávateľ zadať poštou, alebo elektronicky prostredníctvom internetu.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny provízie za dodanie predmetu zákazky
3. z DPH z ceny provízie, ak je dodávateľ platcom DPH
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky a všetky ostatné prípadné náklady spojené s plnením.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Lehota splatnosti faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, provízie a poplatky ako sú uvedené v zmluve.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy
Objednávateľ nie je povinný si zakúpiť max množstvo, t.j. 7250 ks stravných poukážok
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Interval objednávania stravných poukážok podľa potrieb objednávateľa
Doba účinnosti zmluvy 15 mesiacov
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

P.O. Hviezdoslava 66, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

12

7 250,00 ks

27 767,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2020 13:49

26.08.2020 13:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2020 13:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 431
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2020 14:09 - Vstupná ponuka 27 767,50 € Cena s DPH
24.08.2020 05:56 - Najvýhodnejšia ponuka 27 767,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS