• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 09:05

Detail zákazky Z202020382

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 09:05

Základné údaje

Z202020382

OF-219850

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4933086

Objednávateľ

53041984

Správa majetku mesta Trnava, p. o.

Ulica Spartakovská 7239/1B, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou

stravné karty, stravné poukážky, hromadné stravovanie

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30160000-8 - Magnetické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa  prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom pre bezhotovostnú úhradu stravnej poukážky.
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa a ktorej finančná hodnota je pridružená  k stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky 1. EUR 4,00
Predpokladaný počet stravných poukážok 1./rok EUR 13180
Nominálna hodnota stravnej poukážky 2. ks 4,50
Predpokladaný počet stravných poukážok 2./rok ks 3206
Predpokladaný počet kariet ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravná karta obsahuje: ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, poučenie držiteľa a platnosť karty (minimálne na dobu trvania zmluvy).
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktnú a kontaktnú platbu alebo platbu pomocou PIN kódu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena za predmet zákazky je tvorená súčtom hodnoty stravných poukážok (nominálna hodnota stravnej poukážky x počet stravných poukážok)  a výškou provízie v eurách.
Výška provízie je vyjadrená percentom z objednanej hodnoty stravných poukážok (nominálna hodnota stravnej poukážky x počet stravných poukážok). Percento provízie je nemenné počas  celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V celkovej cene za stravné poukážky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa:  vydania, revydania, blokácie, personalizácie, vyhotovenia a dodávky na miesto určenia, priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, všetky transakčné náklady,  komunikácie s držiteľom karty. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie poplatky a provízie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote trvania zmluvy zmeniť nominálnu hodnotu stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty sú zahrnuté v provízii dodávateľa.
Predpokladané  množstvo stravných poukážok a vydaných kariet nie je záväzné. V lehote trvania zmluvy bude skutočne odobrané množstvo elektronických stravných poukážok špecifikované čiastkovými objednávkami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Dodávateľ bude priradovať hodnotu stravných poukážok k jednotlivým stravným kartám zamestnancov raz za mesiac na základe údajov uvedených v čiastkovej objednávke. Objednávka bude obsahovať menný zoznam zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných poukážok pre každého zamestnanca  a nominálnu hodnotu stravnej poukážky.
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných  poukážok k príslušným stravným kartám zamestnancov najneskôr do 24 hodín po zadaní objednávky.
Právo vystaviť faktúru vznikne dodávateľovi po priradení hodnoty stravných poukážok na karty jednotlivých zamestnancov  podľa obdržanej čiastkovej objednávky.  Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi:
- aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú  stravnú kartu dodávateľa, alebo link, kde je možné aktuálne informácie zistiť.  Zmluvnými stravovacími zariadeniami  sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ  uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty.
- výšku a rozpis výpočtu provízie,
- online prístup  do systému dodávateľa  umožňujúci  sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľom.
Dodávateľ do troch pracovných dní oznámi objednávateľovi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi menný zoznam zamestnancov pre vydanie stravných kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online účty zamestnancom objednávateľa  k vydaným stravným kartám.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to od 1.9.2020 do 31.8.2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spartakovská 1/B, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

67 819,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2020 13:41

25.08.2020 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 437
 113
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2020 14:07 - Vstupná ponuka 67 819,20 € Cena s DPH
25.08.2020 07:21 - Najvýhodnejšia ponuka 67 799,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS