• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 09:45

Detail zákazky Z202020361

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 09:45

Základné údaje

Z202020361

OF-219989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4943508

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač, optická myš k prenosnému počítaču

Notebook, optická myš

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač- notebook, optická myš k prenosnému počítaču
Funkcia
Výpočtová technika - dodávka nového, nerepasovaného, nepoužívaného a nevystavovaného zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač - notebook ks 3
Počítačová myš optická ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný počítač notebook
Procesor - PassMark minimum CPU Mark 6476
RAM 8 GB DDR4
Zobrazenie a grafika
Vlastná pamäť 2 GB
PasMark 63 D Mark min. 2570
Technológia grafickej pamäti GDDR5
Veľkosť obrazovky 39,6 cm - 15,6"
Typ obrazovky LCD - IPS
Režim obrazovky Full HD
Technológia posvietenia LED
Rozlíšenie obrazovky 1920 x 1080
Typ displeja matný
Pamäť
RAM 8 GB min.
Úložisko
Konfigurácia jednotky SSD 1 x 512 GB
Celková kapacita jednotky SSD 512 GB min.
Sieť a komunikácia
Štandardná bezdrôtová sieť LAN
WIFI IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax
Technológia Ethernet Gigabit Ethernet
Štandard Bluetooth Bluetooth 5.0
Integrované zariadenie mikrofón
Čítačka odtlačkov prstov áno
Počet reproduktorov 2
Režim zvuku stereo
Webkamera áno
Počet portov USB - typ 1 x C - GEN 1; 2 x USB 3.1; 1 x USB 2.0
Software
Operačný systém Windows 10
Vstupné zariadenia
Typ polohovacieho zariadenia TouchPad
Klávesnica Slovenská  respektíve Česká s posvietením
Batéria štyri články
Hnotnosť 1,80 kg
Materiál Hliník, plast
Referenčný model ASPIRE 5 - NX.HNBEC.001
Myš
Myš optická bezdrôtová  k notebooku, vhodná pre pravákov, tri tlačidlá, wifi, USB, kompatibilná batéria A4, čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu za  účelom spresnenia miesta plnenia a fakturačných údajov
Predmetom obstarávania je len tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný a nepredvádzaný, v originálnom balení od výrobcu.
HW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez rozšírenia alebo úpravy dodávateľom.
SW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez úpravy dodávateľom.
Príslušenstvo (vrátane SW) a periférie musia byť plne kompatibilné s tovarom, ku ktorému sú obstarávané.
Ekvivalentný tovar k uvedeným referenčným modelom musí mať rovnaké alebo lepšie charakteristiky.
Dodávateľ predloží kompletnú a podrobnú špecifikáciu tovaru, vrátane jeho komponent, na odsúhlasenie objednávateľovi vopred. Táto špecifikácia musí byť aj súčasťou sprievodnej dokumentácie dodávky.
Akékoľvek zmeny, zásahy alebo modifikácie musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené (e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy) dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: • preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve,
• v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo • nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu, pričom zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, nezrovnalostí v dodávke alebo nekompletnej zásielky, neprevziať alebo vrátiť zásielku.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a podmienok jej plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Dodávateľ zodpovedá za to, predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby minimálne 2 roky, bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa vystaviť faktúru s uvedením jednotkových cien s DPH a bez DPH, na prevádzku podľa objednávky, súčasťou ktorej bude dodací list podpísaný poverenou osobou
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ požaduje dodanie, vyloženie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8:00 hod do 14:00 hod. u objednávateľa uvedenom v lehote plnenia na mieste plnenia
Nedodržanie ktorej  koľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova č. 3, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

03.09.2020 08:00 — 14.09.2020 14:00

6,00 ks

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2020 11:48

31.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 64
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2020 15:05 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
26.08.2020 16:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 998,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS