• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 08:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 08:45

Detail zákazky Z202020360

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2020 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 08:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 08:45

Základné údaje

Z202020360

OF-219532

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4937632

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36234851

K-Kontrol, spol. s r.o.

Nobelova 12, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových

Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových

  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových
Funkcia
Predmetom zákazky sú odborné prehliadky a odborné skúšky (ďalej len OPaOS) vyhradených technických zariadení plynových podľa § 13 ods . 1-7 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a dopnení niektorých zákonov a podľa vyhlášky 508/2009 MPSVaR SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kotle a horáky - -
1. NT Kotol K1 - Typ PGV 25, Výkon 2650 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
2. NT Kotol K2 - Typ PGV 250, Výkon 2650 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
3. NT Kotol K3 - Typ PGV 250, Výkon 2650 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
4. ST kotol K1 + horák - Typ OB 6 + PHZ 420, Výkon 4880 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
5. ST kotol K2 + horák - Typ OB 4 + PHZ 280, Výkon 3250 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
6. kotol K1 + horák - Typ KDVE 160 + APH 25 PZ, Výkon 2600 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
7. kotol K1 + horák - Typ KDVE 160 + APH 25 PZ, Výkon 2600 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
8. kotol K1 + horák - Typ KDVE 160 + APH 25 PZ, Výkon 2600 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
9. Horák - Typ G5/1-D ZD WEISHAUPT, Výkon 200 - 1000 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
10. Horák - Typ G5/1-D ZD WEISHAUPT, Výkon 100 - 1000 kW, Skupina VTZ - Ah OP 1
11. Horák - Typ VIESSMANN VG III-3, Výkon 127 - 228 kW, Skupina VTZ - Bh OP 1
12. Horák - Typ VIESSMANN VG III-4, Výkon 43 - 177 kW, Skupina VTZ - Bh OP 1
Regulácia (z - na) a rozvody plynu - -
1. Reg. stanica - Typ RS 1200/2/1, Regulácia 90/20 kPa, Skupina VTZ - Bf OP 1
2. Reg. stanica - Typ RS 1200/2/1, Regulácia 90/20 kPa, Skupina VTZ - Bf OP 1
3. Reg. stanica - Typ RS 1200/2/1, Regulácia 90/20 kPa, Skupina VTZ - Bf OP 1
4. Reg. stanica - Regulácia 80/20 kPa, Skupina VTZ - Bf OP 1
5. Rozvod - Dĺžka rozvodu plynu 12 m, Tlak rozvodu plynu 100 kPa, Skupina VTZ - Bg OP 1
6. Reg. stanica - Regulácia 80/20 kPa, Skupina VTZ - Bf OP 1
7. Rozvod - Dĺžka rozvodu plynu 25 m, Tlak rozvodu plynu 100 kPa, Skupina VTZ - Bg OP 1
8. Kotol K1 - Vitocrossal 300, Výkon 225 kW, Skupina VTZ - Bh OP 1
9. Reg. stanica - Regulácia 80/30 kPa, Skupina VTZ - Bf OP 1
10. Rozvod - Dĺžka rozvodu plynu 5 m, Tlak rozvodu plynu 100 kPa, Skupina VTZ - Bg OP 1
Plynové spotrebiče - -
1. Ohrievač vody, č. 1, 2, 3 - Typ Q7E80-140C / 309 lit., Výkon 379 kW, Skupina VTZ - Bh OP 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby.
Dodávateľ po OPaOS zariadení vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Revíznu správu o vykonaní OPaOS a to pre každé zariadenie samostatne (25 správ v dvoch výtlačkoch). Deň podpisu revíznej správy (protokolu) oboma dotknutými stranami sa považuje za deň ukončenia OPaOS.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod.
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za poskytnutie služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania služby: Nitra, Levice.
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OPaOS VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. Požadované oprávnenie musí byť v rozsahu skupín Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Tieto doklady dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP. Požadované Osvedčenie musí byť v rozsahu skupiny Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

07.09.2020 07:00 — 02.12.2020 15:00

1,00 celok

1 738,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2020 11:47

27.08.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 117
 11
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 10:32 - Vstupná ponuka 1 737,60 € Cena s DPH
27.08.2020 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 536,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS