17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Dodávka tonerov a náplní do tlačiarní
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov - renovácia tonerov
Tovar, Služba
1. Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
|
|
---|---|
Funkcia |
Renovácia tonerov a atramentových náplní do tlačiarní |
Dodávateľ dodá renovované a originálne tonery a originálne atramentové náplne do tlačiarní v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania |
Dodávateľ čestne vyhlasuje, že má platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet |
Dodávateľ preukázateľne doloží najvyššie prípustné koncentrácie obsiahnutých látok v každej dodávanej kazete: |
Styrenakrylát kopolymer - číslo CAS 25767-47-9 - obsah 30% - 60% |
Magnetit - číslo CAS 1317-61-9 - obsah 30% - 60% |
Polypropylénový vosk - číslo CAS 9003-07-0 - obsah 1% - 8% |
Metalické farbivo - číslo CAS 31714-55-3 - obsah 0,5% - 3% |
Silice - číslo CAS 67762-90-7 - obsah 0,5% - 2% |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP CE 285A/CB435A/Canon CRG 725 universal | ks | 40 | ||
Canon CRG 051 | ks | 8 | ||
Canon CRG 737 | ks | 10 | ||
HP CF 226 X | ks | 5 | ||
HP 203 A (CF 543 A) orig. | ks | 1 | ||
HP CE 505 A | ks | 5 | ||
HP CF 280 A | ks | 5 | ||
Canon CRG 054 black | ks | 7 | ||
Lexmark 70C2HK0 | ks | 10 | ||
Lexmark 70C2HM0 | ks | 2 | ||
Lexmark 84C2HKE | ks | 2 | ||
Lexmark 74C2HKE | ks | 1 | ||
Lexmark 74C2HC0 | ks | 2 | ||
Lexmark 74C2HM0 | ks | 2 | ||
Lexmark 74C2HY0 | ks | 4 | ||
HP 903 black orig. | ks | 2 | ||
HP 903 yellow orig. | ks | 2 | ||
HP 903 cyan orig. | ks | 2 | ||
HP 903 magenta orig. | ks | 2 | ||
HP 650 black orig. | ks | 3 | ||
Lexmark 74C0W00 odpad. nádoba | ks | 3 | ||
Lexmark C540X75G odpad. nádoba | ks | 3 |
Názov |
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 5 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa,ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
5.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
6.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
7.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
8. Objednávateľ sa rozhodol v súlade s § 110 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") nepoužiť ustanovenie § 42 ods. 9 ZVO z dôvodu kompatibility s výstupnými zariadeniami za účelom dodržania princípu hospodárnosti (náklady životného cyklu). |
9. - Požaduje sa dodanie tovaru: |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- do 5 pracovných dní po obdržaní čiastkovej objednávky, |
- v pracovný deň od 9.00 do 14.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
10.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
... |
11.Dodávateľ priloží Kartu bezpečnostných údajov ku každému dodanému toneru v súlade so zákonom č. 67/2010 Z. z. (chemický zákon). |
12.Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
13.Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené. Požadujú sa originálne tonery v zmysle odporúčaní výrobcov pre jednotlivé tlačiarne. Repasované tonery s výmenou optického valca a potrebných dielov kazety, zabezpečujú bezproblémovú tlač porovnateľnú s originálnym tonerom. |
14.Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179. Originálne náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky musia byť na každej náplni. |
15.Dodávateľ čestne prehlasuje, že má zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 a ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva. |
16.Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ čestne prehlasuje, že má doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
17.Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch - č. 371/2015 Z. z. |
18.Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru. |
19. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
20.Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že požadované doklady nebudú predložené. |
21.Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
22.Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru. |
23.Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád. |
24.Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
25.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 24 hodín od doručenia reklamácie.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 24 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru. |
26.Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
27.Záručná doba na predmet zmluvy je min. 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. |
28.Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
29.Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami. |
30.V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa. |
31.Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom. |
32.Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). |
33.Dodávateľská firma má fungujúci výskum v oblasti renovácie tonerov a atramentových náplní. |
34.Dodávaná kazeta nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu. |
35.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
36.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,2,19,38 a 42 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
37.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
38. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET. |
39. Dodávateľ je povinný dodať tonery v štandardnej kvalite a výťažností. V prípade dodania štartovacích kapacít tonerových telies má právo odberateľ tovar neprevziať. |
40. Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu. |
41. Pri repasovaných toneroch požadujeme minimálnu vyťažiteľnosť takú, akú uvádza výrobca originálnych periférnych zariadení. |
42. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
11.09.2020 08:00 — 16.09.2020 14:00
1,00 skupina produktov
2 694,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2020 10:27
02.09.2020 10:30
02.09.2020 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2020 09:51 - Vstupná ponuka | 2 694,55 | € | Cena bez DPH |
02.09.2020 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 694,53 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: