31263101
Základná škola Jozefa Urbana
Jenisejská 22, Košice, 04012, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice - matematika
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc z matematiky pre žiakov 2.stupňa ZŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - učebnica | ks | 80 | ||
2. Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 1 | ks | 80 | ||
3. Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 2 | ks | 80 | ||
4. Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica | ks | 80 | ||
5. Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1 | ks | 80 | ||
6. Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2 | ks | 80 | ||
7. Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica | ks | 80 | ||
8. Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1 | ks | 80 | ||
9. Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2 | ks | 80 | ||
10. Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica | ks | 75 | ||
11. Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1 | ks | 70 | ||
12. Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2 | ks | 70 | ||
13. Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica | ks | 75 | ||
14. Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1 | ks | 70 | ||
15. Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2 | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Matematika 5 je učebnica určená pre 5. ročník základných škôl a patrí do série matematiky v piatom ročníku ZŠ, nadväzuje a dopĺňa obľúbených Pomocníkov z matematiky pre 5. ročník ZŠ 1. a 2. diel. Na úvod každej kapitoly je zaradené opakovanie už získaných vedomostí z predošlých ročníkov, aby žiaci vedeli nadviazať na svoje staré vedomosti nové a tak ľahšie zvládli preberané učivo. Nové učivo je preberané spôsobom primeraným veku žiakov a obohatené o mnoho vzorových vyriešených úloh. | Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero |
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. | Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero |
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. | Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero |
Tematické celky: 1. Počtové operácie s prirodzenými číslami 2. Deliteľnosť, 3. Uhol 4. Desatinné čísla 5. Trojuholník 6. Obsah obdĺžnika a štvorca 7. Objem kocky a kvádra 8. Kombinatorika | Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. | Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). | Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). | Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. | Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. | Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero |
Nová učebnica ukazuje žiakom cestu, ako využiť už nadobudnuté skúsenosti pri budovaní nových matematických pojmov a postupov. Obsahuje vzorovo vyriešené úlohy a schematické zhrnutia učiva. Autorom sa podarilo skĺbiť učebnicu so zbierkou úloh, preto obsahuje mnoho rôznorodých úloh na precvičovanie. Tematické celky: Kladné a záporné čísla Rovnobežník a lichobežník Premenná, výraz, rovnica Kružnica a kruh Hranol Pravdepodobnosť Štatistika | Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. | Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. | Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich | Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R. A. U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. | Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero |
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R. A. U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky. ..) | Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každýdeň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu,Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnejpožiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovednýchosôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastnýnávrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cienpredmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvybude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť "kúpa tovaru na účelyjeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Jenisejská 22, Košice - mestská časť Nad jazerom, Košice IV, Košický, Slovenská republika
31.10.2020 12:00
1,00 celok
4 263,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2020 08:53
31.08.2020 10:00
31.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2020 11:55 - Vstupná ponuka | 4 263,00 | € | Cena s DPH |
31.08.2020 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 260,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: