• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 15:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 09:55

Detail zákazky Z202020277

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 15:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 09:55

Základné údaje

Z202020277

OF-220003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4927778

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

31411851

CHEMOLAK a.s.

Továrenská7 7, Smolenice, 919 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maliarsky materiál

maliarsky materiál

  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 44830000-7 - Tmely, plnivá, tesniace tmely a rozpúšťadlá

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maliarsky materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je priebežné dodávanie požadovaného maliarskeho materiálu počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) za podmienok určených v tejto zákazke.
Dodávanie požadovaného maliarskeho materiálu bude dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Dodávateľ dodá požadovaný tovar (maliarsky materiál) vždy zodpovednému pracovníkovi, ktorý ho preberie na adrese sídla objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť a dodať požadovaný tovar (maliarsky materiál) bezodkladne do 5 kalendárnych dní od prevzatia objednávky (prípadne v inom termíne uvedenom na objednávke) na adresu sídla objednávateľa a následne odovzdať zodpovednému pracovníkovi aj faktúru s dodacím listom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber aj takého maliarskeho materiálu, ktorý nie je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pokiaľ to bude nevyhnutne potrebné a dodávateľ ho bude mať na sklade. Ceny za tento tovar budú účtované podľa aktuálneho cenníka dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) všetky potrebné dokumenty, ktoré sú uvedené v „Osobitných požiadavkách na plnenie“ a to najneskôr 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Akrylátový tmel na utesnenie škár medzi oknami, múrmi v interiéri / balenie: 310 ml ks 30
Biela maliarska farba (tzv. Esmal Plus) na bielenie interiérových stien a na povrchy, ktoré vyžadujú väčšiu belosť. Výdatnosť na 1 balenie cca 120 m² / balenie: 15 kg ks 80
Brusný papier – zrnitosť brusiva 80 / balenie: 1 m² ks 20
Držiak na valček obyčajný, plastová rúčka – šírka 18 cm ks 10
Držiak na valček obyčajný, plastová rúčka – šírka 25 cm ks 10
Hladená sadrová tenkovrstvová omietka pre ručné spracovanie – vhodná na relatívne hladké podklady, vypĺňanie trhlín, dier a rýh / balenie: 25 kg ks 10
Hladidlo na omietku antikorové, plastová rúčka – rozmery: 13 cm x 28 cm ks 5
Hladká sadrová omietka pre ručné omietanie betónu, muriva a stien / balenie: 25 kg ks 10
Kvapalina s hĺbkovým penetrujúcim účinkom na nasiakavé podklady / balenie: 5 L ks 30
Latexová vonkajšia farba na fasády, murivo alebo omietky (tzv. Eternex) / balenie: 5 L ks 25
Maliarsky štetec plochý štandard, plastová rúčka – šírka 25 mm, dĺžka vlasu 43 mm ks 30
Maliarsky štetec plochý štandard, plastová rúčka – šírka 20 mm, dĺžka vlasu 43 mm ks 30
Maliarska páska (do 60´C) – šírka 50 mm, dĺžka 50 m ks 30
Maliarsky papier na zakrývanie podláh a stien / balenie: rolka (šírka rolky 1m, dĺžka rolky 20 m) ks 30
Mriežka maliarska, kovová – dĺžka 30 cm, šírka 26 cm ks 5
Murárska naberačka – pozinkovaná oceľ, drevená rúčka ks 2
Napúšťacia fermež na drevo / balenie: 0,7 L ks 15
Pištoľ kroková na tmelenie, kovová ks 5
Ochranná syntetická lazúra na drevo – odolná voči poveternostným vplyvom / balenie: 0,7 L ks 30
Plachtová fólia na zakrývanie nábytku počas maľovania o rozmeroch 10 m x 10 m / balenie: balík ks 10
Práškový tmel na základné tmelenie (tzv. Rigips) / balenie: 5 kg ks 30
Pravítko maliarske drevené – 100 cm ks 1
Riedidlo 6001 do syntetických náterových látok / balenie: 1 L ks 25
Riedidlo 6006 do syntetických a olejových náterových látok / balenie: 1 L ks 15
Sadra univerzálna modelárska – biela / balenie: 1 kg ks 20
Sadra univerzálna modelárska – šedá / balenie: 1 kg ks 10
Sanitárny silikón na tesnenie a lepenie škár, v interiéri aj exteriéri / balenie: 310 ml ks 20
Sklenársky tmel – na špárovanie a utesnenie sklenených výplní okien a dvier / balenie: 0,5 kg ks 20
Špachtľa antikorová, s plastovou rúčkou – šírka 6 cm ks 10
Štetka maliarska guľatá – dĺžka vlasu 150 mm ks 5
Štetec maliarsky tzv. „zárohák“ – č. C2 ks 15
Štetec maliarsky tzv. „zárohák“ – č. C3 ks 15
Technický benzín / balenie: 1 L ks 3
Teleskopická vysúvacia maliarska hliníková tyč – dĺžka od 1,5 m do 3m ks 3
Univerzálna akrylátová tónovacia farba na disperzné i klasické nátery do interiéru a exteriéru – rôzne farby podľa potreby / balenie: 350 g ks 30
Valček maliarsky s plastovým nástavcom – šírka valca 18 cm, priemer valca 6 cm ks 5
Valček maliarsky s plastovým nástavcom – šírka valca 25 cm, priemer valca 6 cm ks 5
Vedro maliarske plastové, objem 15 L ks 2
Vodou riediteľná farba na radiátory – biela / balenie: 0,6 L ks 30
Vodou riediteľná biela farba na vonkajšie i vnútorné nátery kovov, dreva, drevovláknitých a drevotrieskových dosiek – matná a lesklá / balenie: 0,6 L ks 40
Vodou riediteľný akry-uretánový lak na parkety a nábytok – matný a lesklý / balenie: 0,7 L ks 5
Základná a vrchná antikorózna farba 2 v 1 , matná – na kovové povrchy / balenie: 0,75 L ks 25
Základná a vrchná farba 2 v 1, antikorozná farba na kov / biela /balenie: minimálne 0,75 L ks 30
Základná a vrchná farba 2 v 1, antikorozná farba na kov / hnedá /balenie: minimálne 0,75 L ks 30
Syntetická farba na kov a drevo / biela / balenie: minimálne 0,75 L ks 30
Syntetická farba na kov a drevo / hnedá / balenie: minimálne 0,75 L ks 30
Syntetická farba na kov a drevo / zelená / balenie: minimálne 0,75 L ks 30
Ochranná hrubovrstvová lazúra na drevo – mahagón /balenie: minimálne 0,75 L ks 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konkrétne množstvo požadovaného tovaru nie je možné presne určiť. Objednávateľ preto uvádza zoznam predpokladaného odberu požadovaného tovaru na obdobie 12 mesiacov. Zvýšenie alebo zníženie predpokladaného odberu tovaru počas platnosti zmluvy je prípustné.
Predpokladaný odber a hodnota zákazky sú orientačné a stanovené podľa odberu maliarskeho materiálu za predchádzajúce obdobie (12 mesiacov) a podľa potreby tovaru na nasledujúce obdobie (12 mesiacov). Počas platnosti zmluvy sa môže táto hodnota zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie predpokladaného odberu tovaru počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať a vykonať predmet zákazky aj v tom prípade, že odber tovaru a hodnota zákazky počas platnosti zmluvy (12 mesiacov) budú nižšie alebo vyššie v porovnaní s predpokladaným odberom a hodnotou zákazky. Zvýšenie alebo zníženie predpokladaného odberu tovaru počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresu objednávateľa,  pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Upozorňujeme na skutočnosť, že podľa § 32 ods. 1 Zákona č. 343/2015 Z. z. sa verejného obstarávania môže zúčastniť iba ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a na majetok ktorého nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako 3 mesiace podľa § 32 ods. 2 písm. d) Zákona č. 343/2015 Z. z. alebo aktualizáciou údajov v Zozname hospodárskych subjektov, ktorý spravuje Úrad pre verejné obstarávanie. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko „Vyhlásenie“, že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými v tejto zákazke, ktoré budú súčasťou Kúpnej zmluvy. Dokument musí byť podpísaný štatutárom, konateľom alebo osobou určenou na zastupovanie dodávateľa a musí obsahovať pečiatku dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko „Čestné vyhlásenie“, že dokáže zabezpečiť a dodať objednávateľovi všetky požadované položky (tovar), ktoré sú uvedené v „Technickej špecifikácii zákazky“. Dokument musí byť podpísaný štatutárom, konateľom alebo osobou určenou na zastupovanie dodávateľa a musí obsahovať pečiatku dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko „Cenovú ponuku“ na všetky požadované položky (tovar), ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú vysúťažené počas jej trvania, a ktoré sa nesmú počas platnosti zmluvy (12 mesiacov) meniť. Úspešný dodávateľ touto svojou cenovou ponukou potvrdí svoju víťaznú cenovú ponuku za celý predmet zákazky vysúťaženú v tejto zákazke cez elektronické trhovisko. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cenová ponuka musí obsahovať názvy tovarov a hodnoty uvedené v tabuľke v „Technickej špecifikácii predmetu zákazky“, prípadne aj doplňujúce alternatívne názvy ku každému tovaru podľa aktuálneho cenníka dodávateľa. Dokument musí byť podpísaný štatutárom, konateľom alebo osobou určenou na zastupovanie dodávateľa a musí obsahovať pečiatku dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Ceny všetkých požadovaných položiek (tovaru) musia byť priamoúmerné ich predpokladanému odberu a hodnote zákazky, prípadne nižšie, v závislosti od vysúťaženej víťaznej ponuky úspešného uchádzača (dodávateľa). Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa sa bude považovať za zásadné porušenie zmluvy a je to dôvod na zrušenie zmluvy. Zároveň ak dodávateľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči Objednávateľovi v celom rozsahu tak ako keby dané plnenie poskytoval sám. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Objednávanie tovaru bude objednávateľ realizovať priebežne počas trvania zmluvy (12 mesiacov) vždy formou písomnej objednávky podpísanej štatutárom objednávateľa, ktorá bude dodávateľovi doručená osobne, poštou alebo elektronickou formou (emailom v PDF formáte). Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. Dodávateľ bude povinný zabezpečiť a dodať požadovaný tovar do sídla objednávateľa bezodkladne do 5 kalendárnych dní od prevzatia objednávky, prípadne v termíne uvedenom na objednávke a následne odovzdať zodpovednému zamestnancovi objednávateľa faktúru s dodacím listom. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na cenovej ponuke dodávateľa a to počas trvania zmluvy (12 mesiacov). Zodpovedný zamestnanec skontroluje tovar a podpíše jeho prevzatie na dodací list. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
10. Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi vždy spolu s dodacím listom. Na faktúre a dodacom liste musí byť uvedený iba taký tovar a ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na cenovej ponuke dodávateľa a to počas celého trvania zmluvy (12 mesiacov). Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
11. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené závady na tovare alebo prípadné iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
12. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru v dohodnutom termíne a čase uvedenom v objednávke a to vo výške 20,00 € za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta sa nezapočíta do náhrady škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
13. Dodávateľ berie na vedomie, že cena za celý predmet zákazky je orientačná a nie je konečná, nakoľko sa jedná o predpokladanú hodnotu zákazky a môže sa počas platnosti zmluvy (12 mesiacov) zvýšiť, resp. znížiť. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

28.08.2020 06:00 — 27.08.2021 23:59

936,00 Podľa Technických vlastností predmetu zákazky

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2020 15:37

25.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2020 17:31 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH
25.08.2020 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 4 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS