00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
44857187
CORA GASTRO s.r.o.
Traktorová 1, Poprad, 058 01, SVK
Jednorazové obaly
Jednorazové obaly, obalový materiál
Tovar, Služba
1. Jednorazové obaly
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tanier okrúhly BIO cukrová trstina. priemer 22 cm. Požadované množstvo: 10 000 ks |
2. Menu termobox BIO cukrová trstina jednodielny. min objem 450 ml. Požadované množstvo: 300 ks |
3. Napichovadlo na hamburger drevenné. dĺžka 15 cm. Požadované množstvo: 1000 ks |
4. Papierová krabička na hamburger hnedá. 13,5x12,5x7,5. Požadované množstvo: 500 ks |
5. Papierový box na hamburger a hranolky. 22x15x5x11 cm. Požadované množstvo: 1 000 ks |
6. Papierová prepážka na box hamburger a hranolky. 13,5 x 12,5 x 7,5 cm. Požadované množstvo: 1 000 ks |
7. Papierová miska hnedá. 17x13x2,6 cm. Požadované množstvo: 1 000 ks |
8. Papierové vrecko na bagetu. 12,5x23cm. Požadované množstvo: 10 000 ks |
9. papierové vrecko na kebab a hamburger. 16x16. Požadované množstvo: 1 000 ks |
10. Papierové vrecko hamburger ala noviny. 18x16. Požadované množstvo: 1 000 ks |
11. Papier servírovací ala noviny. 25x42cm. Požadované množstvo: 1 000 ks |
12. Papier servírovací hnedý Vintage. 20x35,5. Požadované množstvo: 1 000 ks |
13. papierová ECO taška hnedá. 32x17x25. Požadované množstvo: 200 ks |
14. Papier na pečenie obojstranný silikonový. 1x8m. Požadované množstvo: 20ks |
15. Zásobník gastro table top na servítky a obaly. 457x211x305. Požadované množstvo: 1 ks |
16. Servítky hnedé skladané do zásobníka. 24 x 16,4 cm (bal.40x150 obrúskov). Požadované množstvo: 6 000ks (napr. 6000ks v balení, t.j. 1bal.) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. Úspešný uchádzač predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi vzorku ponúknutého tovaru. |
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH, cenu za balenie bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Doba trvania Rámcovej dohody je 6 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda. |
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú úspešný uchádzač vyhotoví po každom dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ, ako aj druh tovaru, jeho výrobcu a mernú jednotku v zmysle bodov 2. a 3; |
V prípade, že úspešný uchádzač bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek verejného obstarávateľ, fakturácia tovaru bude vždy samostatná v súlade s konkrétnou uzatvorenou rámcovou dohodou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej rámcovej dohody. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto; |
V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej lehoty. |
Úspešný uchádzač je povinný dodávať predmet rámcovej dohody na základe emailovej čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa. Túto objednávku je úspešný uchádzač povinný potvrdiť e-mailom, kde uvedie druh a množstvo objednaného tovaru. |
Dodávka požadovaného tovaru sa uskutoční od 7:30 hod do 14:30 hod do 48 hodín od prijatia čiastkovej výzvy, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. Tovar za verejného obstarávateľa preberá pracovník skladu. |
Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovejdohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľomb) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke,c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný,d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke; |
e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni h) nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
6
1,00 kompletný predmet zákazky
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2020 15:03
25.08.2020 15:15
25.08.2020 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2020 14:17 - Vstupná ponuka | 1 792,09 | € | Cena bez DPH |
25.08.2020 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 790,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.