31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
36399604
A.En. Slovensko s.r.o.
Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK
Združená dodávka elektrickej energie
Elektrická energia
Tovar, Služba
1. Združená dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepretržité zabezpečenie dodávky elektrickej energie do troch odberných miest odberateľa/objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, vrátane distribúcie v rámci pravidiel stanovených prevádzkovateľom distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) na obdobie 12 mesiacov. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení, a to zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z. v platnom znení. |
Súčasťou zadania predmetu zákazky sú služby: distribúcia elektrickej energie vrátane sieťových služieb, dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a garancia dodávok v predpokladanom dohodnutom množstve 975 MWh. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za všetky odberné miesta počas zmluvného obdobia od 01.01.2021 do 31.12.2021 | MWh | 975 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto OM 1 | Banisko 273/1, 977 01 Brezno |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 684491 |
EIC kód | 24ZSS9100755001K |
Napäťová úroveň | VN |
Rezervovaná kapacita – ročná | 324 kW |
Maximálna rezervovaná kapacita | 360 kW |
Meranie | B, polopriame NN |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM 1 počas zmluvného obdobia od 01.01.2021 do 31.12.2021 | 971 MWh |
Odberné miesto OM 2 | Rázusova 69, 977 01 Brezno |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 684611 |
EIC kód | 24ZSS9100522000W |
Napäťová úroveň | VN |
Rezervovaná kapacita – ročná | 3 kW |
Maximálna rezervovaná kapacita | 6 kW |
Meranie | B, polopriame NN |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM 2 počas zmluvného obdobia od 01.01.2021 do 31.12.2021 | 0,5 MWh |
Odberné miesto OM 3 | prevádzka RZP Pohorelská Maša, 1. mája 17, 976 69 Pohorelá – maloodber |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 684597 |
EIC kód | 24ZSS1209155000X |
Napäťová úroveň | NN |
Distribučná sadzba | M C1-N |
Meranie | C, priame |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM 1 počas zmluvného obdobia od 01.01.2021 do 31.12.2021 | 3,5 MWh |
Názov |
Dodávateľ zabezpečí dodávku elektrickej energie a poskytovanie s tým spojených služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v trvaní 12 mesiacov, a to od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. |
Cena za dodávku elektrickej energie pozostáva: a) z celkovej ceny silovej zložky v predpokladanom dohodnutom v množstve v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH; b) z ceny za služby obchodníka v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH, vrátane špecifikácie služieb obchodníka. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len vzájomnou dohodou zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov, a to pri súčasnom dodržaní zákona o VO a z neho vyplývajúcich princípov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak odberateľ/objednávateľ odoberie väčšie množstvo elektrickej energie ako je uvedené v zmluve, cena tejto elektrickej energie bude stanovená podľa jednotkovej ceny uvedenej v zmluve. V prípade, že odberateľ/objednávateľ odoberie menšie množstvo elektrickej energie ako je uvedené v zmluve, za neodobratú elektrickú energiu do predpokladaného množstva uvedeného v zmluve odberateľ/objednávateľ nie je povinný zaplatiť a dodávateľ mu prípadný preplatok vráti. |
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
odberné miesto 1 – osobitná fakturácia pre toto odberné miesto, fakturačné obdobie – kalendárny mesiac, realizácia platby – až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich na základe faktúry, vystavenie faktúry – najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočne odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac; |
odberné miesto 2 – osobitná fakturácia pre toto odberné miesto, fakturačné obdobie – kalendárny mesiac, realizácia platby – až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich na základe faktúry, vystavenie faktúry – najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočne odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac; |
odberné miesto 3 – osobitná fakturácia pre toto odberné miesto, fakturačné obdobie – kalendárny rok, realizácia platby na základe predpokladanej spotreby zálohovo mesačne, po uplynutí fakturačného obdobia vystavenie vyúčtovacej faktúry a v prípade nižšej ako predpokladanej spotreby na tomto odbernom mieste vystavenie dobropisu. |
Úhrady budú realizované v mene euro. Splatnosť faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa ich doručenia odberateľovi/objednávateľovi. Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa/objednávateľa a musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Zmluvné strany sa dohodli na fakturácii prostredníctvom elektronických faktúr, ktoré sú daňovým dokladom podľa § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Každá faktúra musí obsahovať QR kódy, ktoré umožňujú uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektrickej energie chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ/objednávateľ ako i dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Zmluvná strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej Zmluvnej strane v lehote 30 (tridsiatich) dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribučné služby do odberných miest odberateľa/objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity (rezervovanú kapacitu – RC a maximálnu rezervovanú kapacitu - MRC) pre všetky odberné miesta odberateľa/objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne: a) zabezpečiť úpravu dohodnutých RC a MRC pre odberné miesta odberateľa/objednávateľa na žiadosť odberateľa/objednávateľa, b) zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa/objednávateľa, c) zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa, d) zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa/objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa/objednávateľa prednostne, vzhľadom na charakter jeho činnosti – poskytovanie ústavnej zdravotnej starostlivosti. V prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie až do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do odberných miest odberateľa/objednávateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore so zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky bude dôvodom k odstúpeniu od zmluvy zo strany odberateľa/objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za odobratie väčšieho alebo menšieho množstva elektrickej energie než dohodnutého v zmluve, odberateľ/objednávateľ nie je povinný platiť nijakú finančnú sankciu či poplatok, alebo plniť akékoľvek iné sankčné plnenie a dodávateľ sa zaväzuje takéto plnenie od odberateľa/objednávateľa nepožadovať. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvy zabezpečiť pre odberateľa/objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude odberateľ/objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Cena tejto služby je súčasťou celkovej ceny za dodávku elektrickej energie. |
Dodávateľ je povinný mať príslušné oprávnenia dodávať elektrickú energiu na území Slovenskej republiky a spĺňať všetky odborné, technické a iné požiadavky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zmluvy, a to počas celej doby jej platnosti. |
Dodávateľ smie plniť povinnosti vyplývajúce zo zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov len po predchádzajúcom písomnom súhlase odberateľa/objednávateľa, a to pri súčasnom dodržaní zákona o VO a z neho vyplývajúcich princípov. Subdodávateľ musí pritom spĺňať všetky podmienky kladené naňho platnými právnymi predpismi a požiadavkami odberateľa/objednávateľa v súlade so zmluvou a zákonom o VO. |
DOKLADY - do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží: |
1. doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky a doklad, že pôsobí na trhu s platnou licenciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2. vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy samostatne pre každé odberné miesto, t. z. rozčlenenie výšky jednotkovej ceny určenej ako podiel celkovej ceny za predmet zákazky a predpokladaného množstva na jednotlivé činnosti (podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek), v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny, a to: |
a) jednotková cena silovej zložky vrátane zodpovednosti za odchýlku za 1 MWh v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH; b) celková cena silovej zložky v predpokladanom dohodnutom v množstve v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH; c) cena za služby obchodníka v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH, vrátane špecifikácie služieb obchodníka. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
3. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnej hodnote/ minimálnom objeme 2 900 MWh. |
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila (pre účely overenia uvedených údajov), c) obdobie plnenia od - do, d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Odberné miesto OM 3 | prevádzka RZP Pohorelská Maša, 1. mája 17, 976 69 Pohorelá – maloodber |
Navrhnutá hodnota | Odberné miesto OM 3 / istič / fázy | prevádzka RZP Pohorelská Maša, 1. mája 17, 976 69 Pohorelá – maloodber / istič / fázy |
Na správne nacenenie žiadame uviesť hodnotu ističa a počet fáz na OM 3.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Napäťová úroveň | NN |
Navrhnutá hodnota | Napäťová úroveň/Istič/počet fáz | NN/.... A/... fáz |
Žiadame o doplnenie ističa a počtu fáz - tento údaj ovplyvňuje celkovú hodnotu zákazky.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Meranie | C, priame |
Navrhnutá hodnota | Meranie | C, priame - doplniť napr. počet fáz 3, istič = 25 A |
K oceneniu chýbajú hodnoty : počet fáz a veľkosť ističa. Žiadame doplniť.
Banisko 273/1; Rázusova 69; 1. mája 17, 976 69 Pohorelá, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59
975,00 MWh
65 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2020 14:33
25.08.2020 08:00
25.08.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2020 13:30 - Vstupná ponuka | 64 993,50 | € | Cena bez DPH |
24.08.2020 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 993,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: