• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 12:25

Detail zákazky Z202020242

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 12:25

Základné údaje

Z202020242

OF-219990

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4927752

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41803523

Slavka Ivanová-Štýl

Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Motorová píla HUSQVARNA HQ-365 SP - servis a údržba

Motorová píla HUSQVARNA HQ-365 SP

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie kompletnej údržby na motorovej píle HUSQVARNA HQ-365 SP
Funkcia
Servis a údržba 1ks motorovej píly HUSQVARNA HQ-365 SP + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena (sviečka zapaľovacia HQT-1) ks 1
Výmena filtra (Air filter Assy 365/372XP/365SP) ks 1
Výmena palivového filtra ks 1
Výmena reťaze X-CUT C85 3/8" 1,5 mm 68 čl. HZ ks 1
Výmena chrániča lišty 18" - 22" ks 1
Výmena vodiacej lišty retaze (originál HUSQVARNA) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrátenie pôvodných ND po vykonaní údržby spolu s motorovou pílou.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky je potrebné uskutočniť v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, doposiaľ nepoužitých originálnych náhradných dielov.
Celková cena obsahuje cenu materiálu aj cenu práce.
Záruka 24 mesiacov od protokolárneho prevzatia predmetu zákazky z generálnej opravy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie ČL. XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Objednávateľ si zabezpečí vlastnú prepravu nosiča náradia a prídavných zariadení zo sídla organizačnej zložky objednávateľa na miesto plnenia zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom/objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanovenia ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Cena za celý predmet zákazky vrátane dopravy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

31.08.2020 11:32 — 11.09.2020 11:32

1,00 služba

100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2020 11:35

25.08.2020 11:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2020 11:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2020 10:33 - Vstupná ponuka 99,60 € Cena s DPH
25.08.2020 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 99,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS