• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 11:55

Detail zákazky Z202020229

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 11:55

Základné údaje

Z202020229

OF-215539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4927738

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36605549

DUGY plus s.r.o.

Suchodolinska 2, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vajcia

Slepačie vajcia v škrupinke, trieda A

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia
Funkcia
potravina na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť g M
dátum minimálnej trvanlivosti pri dodaní dni 14
množstvo ks 10000
trieda skupiny A
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 30 ks na papierovej preložke
druh chovu sliepok klietkový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia Tovaru na mieste plnenia.
2. Kúpna zmluva sa uzatvára na obdobie uvedené v bode 3.2 Zmluvných podmienok tejto Zmluvy alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto Zmluvy, podľa toho ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Zmluvy Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota".
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedeného v technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa tejto Zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe objednávok Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar denne (okrem sobôt a nedieľ) v čase od 6:00 hod. do 7:00 hod. na základe objednávky, resp. podľa včas oznámených zmien objednávky Objednávateľa. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny Dodávateľovi najneskôr 19 hod. pred rozvozom.
8. Dodávateľ dodá Tovar objednaný Objednávateľom do skladu potravín a to v lehote uvedenej na konkrétnej objednávke. Objednávateľ odošle objednávku Dodávateľovi najneskôr 48 hodín pred dňom rozvozu.
9. Fakturácia bude prebiehať každých 5 dní na základe potvrdených dodacích listov.
10. Doprava Tovaru do miesta plnenia bude vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR.
11. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly Tovaru Objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Tovar. Vodič Dodávateľa na tento Tovar vypíše návratku s popisom vád a odoberie tento Tovar naspäť ihneď pri dodávke.
12. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok Tovaru odstrániť a to najneskôr do troch hodín od uplatnenej reklamácie.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká. Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a dôverných informáciách s ktorými príde do styku pri poskytovaní služby pre odberateľa. Táto mlčanlivosť trvá aj po skončení účinnosti tejto objednávky.
Názov Upresnenie
dodávky postupné plnenie
periodicita dodávok týždenná
spôsob realizácie čiastkových dodávok týždenné dodávky ,podľa tel.alebo mailových upresnení min 2 dni pred dodávkou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

31.08.2020 07:00 — 30.09.2020 14:00

1,00 súbor

1 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2020 10:48

25.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2020 14:39 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena s DPH
25.08.2020 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 176,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS